Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het grote show-je-kerstboom-topic!

+55
TwistedAngel
_DoI
mickey
Dikkie Dik
BJA
Triesje1983
VeryCherry
smurfie
knets
Lejow
Prosecco
mzcharlotte
ekiaam87
ThinkPink
Kabouter
smooch
Zwerver
pinklady85
Flippin' Bitch
Pluk
nijntje4
_Inge_
Tsjip
Rev3rie
CareBear
Coccinelle
snapple
Ugly Betty
Zeester
Sweety
*Lookie*
Cherique
Eliesje
Tazz
Sjors
Aziraphale
SparklingEyes
Tinkie
Cillian
Lies
Rosa
Dolphinne
Caresses
pluisie
Sarah1985
Serena
Silver
Monte
pinky
TNMN
Eris
Sugarfall
Jeanette
Sterre
Carra
59 plaatsers

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Het grote show-je-kerstboom-topic! - Pagina 4 Empty Re: Het grote show-je-kerstboom-topic!

Bericht  Monte ma 6 dec 2010 - 9:46

Marin schreef:
Twixx schreef:Heel leuk Marin! Waar heb je die ornamenten gekocht?

Thanks! Ik heb deze even snel bij de Blokker gekocht, want die winkel was direct naast de bomen verkoop. Ik ga zaterdag nog naar de Xenos, V&D en Bijenkorf voor meer. Ik wil nog een paar mooie witte en zilveren ballen en houten harten en sterren.

Heb ik gezien bij de intratuin( ook nog houten klokjes)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote show-je-kerstboom-topic! - Pagina 4 Empty Re: Het grote show-je-kerstboom-topic!

Bericht  Sterre ma 6 dec 2010 - 9:59

Jullie steken me aan! Nu gaan we toch maar zaterdagochtend vroeg er eentje halen en opzetten, anders moet ik NOG een week wachten Very Happy . Er staat nu ook zo'n gezellig bomenstalletje bij ons om de hoek, daarvan kom ik altijd wel in de kerstsfeer.

Ik houd meer van de iets rustigere bomen, zoals die van Marin, Darcy en Lies. Zo'n helemaal over the top boom vind ik soms ook leuk om te zien, maar te druk voor in mijn huis.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Cillian ma 6 dec 2010 - 10:45

Wat een mooie bomen allemaal!
Ik zet woensdag die van ons op.
Hij heeft iig zwarte ballen, rond en in kegelvorm en witte vlinders! Very Happy
Vind het altijd zo onwijs gezellig staan, die mooie kerstbomen in huis.
Cillian
Cillian
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 20
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lies ma 6 dec 2010 - 11:25

Sterre schreef:Jullie steken me aan! Nu gaan we toch maar zaterdagochtend vroeg er eentje halen en opzetten, anders moet ik NOG een week wachten Very Happy . Er staat nu ook zo'n gezellig bomenstalletje bij ons om de hoek, daarvan kom ik altijd wel in de kerstsfeer.

Ik houd meer van de iets rustigere bomen, zoals die van Marin, Darcy en Lies. Zo'n helemaal over the top boom vind ik soms ook leuk om te zien, maar te druk voor in mijn huis.

+1

Die van Brennuss en Pinky vind ik ook mooi!
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885

Bericht  Dolphinne ma 6 dec 2010 - 12:11

Marin schreef:Dolphinne, wat een mooie versiering heb jij! Zoiets ga ik dus ook doen :-)

Dank je wel! Een ook voor de andere complimenten!
Ik vind hem zelf ook wel erg mooi geworden Very Happy.
Vorig jaar hingen er allemaal gekleurde ballen bij in (vd c1000 met disney figuren). De rest vd ballen die nu hangen hingen er toen ook in. Toen vond ik hem niet echt super.
Dit jaar de rotan figuren erbij gekocht en vind dat zelf ook wel heel mooi bij elkaar staan! Very Happy angel

@ Marin, die van jou ziet er ook al leuk uit! Lekker grote boom ook, dat past bij mij helaas niet smile Die vogeltjes zijn ook leuk!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Tinkie ma 6 dec 2010 - 22:57

Mooie bomen allemaal.

Dit is die van ons.
Het grote show-je-kerstboom-topic! - Pagina 4 809035059_5_KfZI
Kindproof met rode en zilveren bloemen en zilveren plastic ballen.
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113

Bericht  Jeanette di 7 dec 2010 - 0:04

Leuk met die rozen er in! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 0:06

Wat leuk Tinka!

Ik heb ook rozen in de boom maar vind ze niet zo mooi als die van jou. Waar heb je die gekocht?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 0:07

Marin wat een mooie boom!! Ik herken wat dingen (Blokker???) Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 0:14

Hahaha ja Blokker. De boomverkoop lag direct naast de tram, maar de tram reed net weg, dus aan de andere kant van de boomverkoop zat de ... Blokker :-) Liep ik toen maar even in om alvast wat te kopen. Handig! En nog leuk ook :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 0:35

Ik heb het sterretje ook van stof Wink En getwijfeld over het vogeltje van riet haha, ik heb nu de bel daarvan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 0:44

Haha oh die hadden ze hier niet meer. Maar bij de V&D hadden ze ook veel van dit spul. Leuk!

Gast
Gast

Bericht  Tinkie di 7 dec 2010 - 0:50

Dank jullie wel!

Marin: ik heb de rozen vorig jaar bij een tuincentrum in Denekamp gekocht, het heet Oosterik.
Geloof dat ze bij de Action ook van die rozen hebben.
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113

Bericht  SparklingEyes di 7 dec 2010 - 1:48

Hier een foto van mijn kerstboom. Hij is flink anders dan de vorige jaren.. Toen zaten er nog houten figuurtjes in, zilveren slingers..

Dit jaar rustiger met twee rustige kleuren ballen, wat simpele hangertjes en that's it.. Ow ja, en de EERSTE KERST - bal van mijn zoontje. van 't weekend gekregen van de goede sint..
De piek wijkt een beetje af, haha.. die is behoorlijk zilver naast je iet - wat - parelmoer - ogende - zilver- kleurige - ballen smile

Het grote show-je-kerstboom-topic! - Pagina 4 Foto-ZNOVV6CE

Het grote show-je-kerstboom-topic! - Pagina 4 Foto-FHCS6DTU

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Carra di 7 dec 2010 - 6:20

Het grote show-je-kerstboom-topic! - Pagina 4 GroteFoto-6VOCJENF

Mijn boompje. Ik vind hem er in het echt veel mooier uitzien dan op de foto, haha!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Aziraphale di 7 dec 2010 - 6:34

Wat een mooie bomen heb ik voorbij zien komen! Ik ben vooral fan van de niet te kitcherige kerstbomen Wink
Hier is de onze:

Het grote show-je-kerstboom-topic! - Pagina 4 Kerstboom2010

Niet zo'n mooie foto, gemaakt met m'n telefoon en bij daglicht.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 6:42

Aziraphale schreef:Wat een mooie bomen heb ik voorbij zien komen! Ik ben vooral fan van de niet te kitcherige kerstbomen Wink
Hier is de onze:

Niet zo'n mooie foto, gemaakt met m'n telefoon en bij daglicht.

Erg mooi, wij hebben ongeveer wel dezelfde smaak Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 6:44

Azira had jij andere jaren niet zo'n houten en vruchten boom?

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale di 7 dec 2010 - 6:45

Marin schreef:Azira had jij andere jaren niet zo'n houten en vruchten boom?
Jep, een Yuleboom Wink Maar die had ik al 5 jaar en nu wilden we graag eens wat anders Very Happy
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 6:58

Die vond ik wel altijd erg leuk. Maar kan me wel voorstellen dat je daar nu op uitgekeken was.

Gast
Gast

Bericht  Sjors di 7 dec 2010 - 7:10

Ik ga de boom zaterdag opzetten en kan niet wachten!! Vooral niet nu ik al deze bomen zie Very Happy
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 7:11

Hé BAH! Nu ik jullie bomen zo zie, wil ik ook opeens een boom!!! Sad

Ik weiger alleen die boom naar boven te slepen, er iets niet creatiefs van te maken en hem vervolgens weer naar beneden te moeten slepen, omdat het allemaal weer voorbij is. En waar doe ik het voor? Voor mezelf? Hmmz.... Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 7:13

Er zijn toch wel meer oplossingen Isa. Je hebt ook nep kerstbomen, en ook kleine kerstbomen. Zoveel opties!

Gast
Gast

Bericht  Tazz di 7 dec 2010 - 10:07

Het grote show-je-kerstboom-topic! - Pagina 4 1177533244_5_B5gr_1
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383

Bericht  Eliesje di 7 dec 2010 - 10:28

Mooie bomen hier!

Bij mijn ouders (woon thuis) gaan we hem morgen opzetten, we hebben een kunstboom.
En de kleur is zilver/wit.. smile
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: