Het grote show-je-kerstboom-topic!
+55
TwistedAngel
_DoI
mickey
Dikkie Dik
BJA
Triesje1983
VeryCherry
smurfie
knets
Lejow
Prosecco
mzcharlotte
ekiaam87
ThinkPink
Kabouter
smooch
Zwerver
pinklady85
Flippin' Bitch
Pluk
nijntje4
_Inge_
Tsjip
Rev3rie
CareBear
Coccinelle
snapple
Ugly Betty
Zeester
Sweety
*Lookie*
Cherique
Eliesje
Tazz
Sjors
Aziraphale
SparklingEyes
Tinkie
Cillian
Lies
Rosa
Dolphinne
Caresses
pluisie
Sarah1985
Serena
Silver
Monte
pinky
TNMN
Eris
Sugarfall
Jeanette
Sterre
Carra
59 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Het grote show-je-kerstboom-topic!
Thnx! Ik zal vanavond even wat leukere foto's maken. Deze kleuren kloppen niet!Serena schreef:wat een mooie boom CKC!!
Gast- Gast
Marin schreef:CKC schreef:@Darcy: wil jij van mijn FB mijn boompje knippen en plakken hier namens mij
Kan niet op FB via werk. (Trouwens, via GOOGLE Chrome wel op het forum,haha!!)
Ik wil 't ook wel doen, als Darcy dit niet binnen een minuut leest ;-) Of mag dat niet haha.
Hihi Darcy was eens niet online, dat gebeurt nooit
Gast- Gast
Wat leuk zeg! Ik mag hem van me vent nog niet opbouwen haha..
Ik denk dat ik hem volgende week maandag ga opbouwen.. Hopelijk vind mijn vriend dat goed, want die moet die kerstboom eerst inspecteren op spinnen. (dat ding ligt al 2jaar in de kelder, heb hem vorig jaar niet opgebouwd omdat we 4 weken op vakantie waren)
Ik heb volgens mij rode en paarse ballen.. Ben benieuwd, weet het niet meer zo goed haha.
Ik denk dat ik hem volgende week maandag ga opbouwen.. Hopelijk vind mijn vriend dat goed, want die moet die kerstboom eerst inspecteren op spinnen. (dat ding ligt al 2jaar in de kelder, heb hem vorig jaar niet opgebouwd omdat we 4 weken op vakantie waren)
Ik heb volgens mij rode en paarse ballen.. Ben benieuwd, weet het niet meer zo goed haha.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Wat leuk zeg! Ik mag hem van me vent nog niet opbouwen haha..
Hahha jij hebt een geweldige quote in je onderschrift. I (L) Chuck Bass.
Gast- Gast
Haha mijn boompje valt echt totaal in het niet bij al die bomen die ik zie in dit topic
Gast- Gast
Vind jouwe anders heel leuk.Storm schreef:Haha mijn boompje valt echt totaal in het niet bij al die bomen die ik zie in dit topic
Oldschool!
Gast- Gast
[img][/img]
Mijn boom!
Mijn boom!
pluisie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 39
Registratiedatum : 18-11-10
Leuke kerstbomen zeg.
Vooral die vanPrincesBo (vanwege de sneeuw ertussen, orgineel en leuk effect) en CKC gewoon helemaal wauw, ben jaloers... leuke die strikjes erin.
Hier is die van ons, vind hem nu ik al jullie kerstbomen gezien heb er wat kalig uitzien, maar ik denk dat ik nog wat strikken ga halen voor erin :
Vooral die vanPrincesBo (vanwege de sneeuw ertussen, orgineel en leuk effect) en CKC gewoon helemaal wauw, ben jaloers... leuke die strikjes erin.
Hier is die van ons, vind hem nu ik al jullie kerstbomen gezien heb er wat kalig uitzien, maar ik denk dat ik nog wat strikken ga halen voor erin :
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn kerstboompje! Vanmiddag opgezet.
En op de 'schouw' (in die buxusbolletjes zitten nog lampjes, maar heb nog geen batterijen hihi):
En op de 'schouw' (in die buxusbolletjes zitten nog lampjes, maar heb nog geen batterijen hihi):
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Dolphinne, wat een mooie versiering heb jij! Zoiets ga ik dus ook doen :-)
Gast- Gast
Wat een mooie bomen staan er tussen!
Ik heb helaas geen ruimte voor een (grote) boom. Dus bij worden het wat lampjes en heel misschien een klein kerstboompje.
Ik heb helaas geen ruimte voor een (grote) boom. Dus bij worden het wat lampjes en heel misschien een klein kerstboompje.
Gast- Gast
Ik vind jouw versiering echt heel leuk Dolphinne!
Ik kan zelf niet gaan versieren want er komt geen kerstboom, maar gelukkig ga ik bij vriendinnen wel helpen met de versiering, vind het wel heel leuk
Ik kan zelf niet gaan versieren want er komt geen kerstboom, maar gelukkig ga ik bij vriendinnen wel helpen met de versiering, vind het wel heel leuk
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Mooie bomen allemaal. Hou zelf heel erg van witte decoratie en hartjes en strikken enzo. De boom is hier al opgezet en vanavond of morgen decoreren, m'n moeder heeft dit jaar paars/zilver gekocht.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Wat mooi gedaan Dolphinne! Ik zal ook wel een foto maken als die hier staat, maar moet nog beginnen haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie bomen allemaal. Ik heb geen boom maar takken die ik ga versieren. Ik ga komend weekend de kerstspullen neerzetten.
Gast- Gast
Mijne is gearriveerd!
In het andere topic (over de internet kerstboom) had ik al geschreven dat ik vanmiddag een grote kerstboom heb gekocht (terwijl ik eigenlijk voor een kleine ging, maar werd verliefd op deze boom).
Ik heb nog niet veel versieringen, gewoon een standaard setje ballen, lichtjes en een paar ornamenten. De lichtjes hangen ook nog niet helemaal goed want je ziet nog te veel snoer, maar dat lukte me niet in m'n eentje bij zo'n grote boom ;-) Maar in elk geval gaat het deze stijl worden:
(Sommige foto's zijn HDR bewerkingen)
En details van de ornamenten:
In het andere topic (over de internet kerstboom) had ik al geschreven dat ik vanmiddag een grote kerstboom heb gekocht (terwijl ik eigenlijk voor een kleine ging, maar werd verliefd op deze boom).
Ik heb nog niet veel versieringen, gewoon een standaard setje ballen, lichtjes en een paar ornamenten. De lichtjes hangen ook nog niet helemaal goed want je ziet nog te veel snoer, maar dat lukte me niet in m'n eentje bij zo'n grote boom ;-) Maar in elk geval gaat het deze stijl worden:
(Sommige foto's zijn HDR bewerkingen)
En details van de ornamenten:
Gast- Gast
Wat een lief bol boompje Marin! Erg leuke versieringen ook. Ik vind je huisje knus!
Gast- Gast
Wat een leuke bomen allemaal!
Ik krijg helemaal zin om ook de boom neer te zetten, maar moet er eerst een komen en de kerstspullen liggen nog bij mijn ouders. Komen het gelukkig zondag brengen daarna komt mij boom hier ook wel. wordt denk ik net zo iets als de paarse, die ik voorbij zag komen (weet ff niet meer de naam)
Ik krijg helemaal zin om ook de boom neer te zetten, maar moet er eerst een komen en de kerstspullen liggen nog bij mijn ouders. Komen het gelukkig zondag brengen daarna komt mij boom hier ook wel. wordt denk ik net zo iets als de paarse, die ik voorbij zag komen (weet ff niet meer de naam)
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Twixx schreef:Heel leuk Marin! Waar heb je die ornamenten gekocht?
Thanks! Ik heb deze even snel bij de Blokker gekocht, want die winkel was direct naast de bomen verkoop. Ik ga zaterdag nog naar de Xenos, V&D en Bijenkorf voor meer. Ik wil nog een paar mooie witte en zilveren ballen en houten harten en sterren.
Gast- Gast
Onze eerste echte kerstboompje! Hij staat bij mijn vriend thuis, maar hij is wel degelijk van ons hihi..
De ballen zijn goud en bruin en wat andere kleurtjes bruin. Moeilijk te zien, foto is gemaakt met de webcam van de laptop.
De ballen zijn goud en bruin en wat andere kleurtjes bruin. Moeilijk te zien, foto is gemaakt met de webcam van de laptop.
Gast- Gast
Ik hoor net dat we een kerstboom van het werk van mijn vriend krijgen; woehoe, toch! Dus als ik morgen met mijn moeder aan het winkelen ben; kan ik mooi wat inkopen gaan doen! Wit/zwart/grijs (zilver) wordt het denk ik zo.
Laatst aangepast door Minella op wo 8 dec 2010 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Marin schreef:Twixx schreef:Heel leuk Marin! Waar heb je die ornamenten gekocht?
Thanks! Ik heb deze even snel bij de Blokker gekocht, want die winkel was direct naast de bomen verkoop. Ik ga zaterdag nog naar de Xenos, V&D en Bijenkorf voor meer. Ik wil nog een paar mooie witte en zilveren ballen en houten harten en sterren.
Dankje, denk dat ik daar ook even ga kijken dan.
Gast- Gast
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Het-grote-show-je-kerstboom-topic 2011!
» Show je kerstboom!
» De grote improvisatie show
» Het grote huishoudgeld topic!
» Het grote nachtouder topic
» Show je kerstboom!
» De grote improvisatie show
» Het grote huishoudgeld topic!
» Het grote nachtouder topic
Pagina 3 van 11
Permissies van dit forum: