Het grote show-je-kerstboom-topic!
+55
TwistedAngel
_DoI
mickey
Dikkie Dik
BJA
Triesje1983
VeryCherry
smurfie
knets
Lejow
Prosecco
mzcharlotte
ekiaam87
ThinkPink
Kabouter
smooch
Zwerver
pinklady85
Flippin' Bitch
Pluk
nijntje4
_Inge_
Tsjip
Rev3rie
CareBear
Coccinelle
snapple
Ugly Betty
Zeester
Sweety
*Lookie*
Cherique
Eliesje
Tazz
Sjors
Aziraphale
SparklingEyes
Tinkie
Cillian
Lies
Rosa
Dolphinne
Caresses
pluisie
Sarah1985
Serena
Silver
Monte
pinky
TNMN
Eris
Sugarfall
Jeanette
Sterre
Carra
59 plaatsers
Pagina 11 van 11
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Re: Het grote show-je-kerstboom-topic!
Zoveel moeite is het opruimen toch niet? Ik doe dat altijd voor het eind van het jaar nog. We hebben hem op 31.12 naar buiten gegooid. Dan worden ze hier snel weggehaald door gasten die ze op een vuur gooien. Nu lekker open en ruim weer gelijk nu die boom weg is. Ik vind het altijd leuk om er een in huis te halen maar ook altijd weer fijn alsie weg is .
Gast- Gast
Lagom schreef:Ik vind het altijd leuk om er een in huis te halen maar ook altijd weer fijn alsie weg is .
Dat heb ik precies zo.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik pak hem ook vandaag weer in. Maar dat is meer omdat mijn zoontje en ik woensdag jarig zijn (anders had hij tot en met 6 januari gestaan, zoals het eigenlijk hoort). Ik vind het altijd een heel kaal gevoel als hij dan weer weg is hahahahahaha....
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Van mij mag 'ie er ook wel weer uit, maar heb er nog geen zin in/tijd voor gehad. Woensdag ben ik vrij, dus dan ga ik het hele huis maar 'ontkersten' denk ik.
Gast- Gast
Bij mij gaat de kerstshizzle er altijd de dag na kerst weer uit. Ik ben het dan ook in 1 keer zat.
Gast- Gast
Ik heb vanmorgen mijn boom uit het raam gegooid (1e verdieping), hij kwam kaal aan.. Heb 2uur staan stofzuigen Volgend jaar maar een andere boom die niet zo erg uitvalt! Jullie de kerstboom al afgetuigd of laat je 'm nog even staan?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Normaal laat ik de kerstboom tot 6 januari staan. Was hem dit jaar al vlug zat en wilde hem meteen na kerst opruimen. Toch nog maar even laten staan, maar vandaag was ik het helemaal zat en heb alles opgeruimd. Het voelt wel kaal nu zo zonder boom.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Hier is de kerstboom 28 december opgeruimd. Ik was de boom zat. Nu is het weer lekker licht in huis en staat alles weer netjes.
Gast- Gast
6 januari wordt de kerstboom opgehaald, dus van de week aftuigen & weer lekker ruimte in huis! Maar er zijn pas 3 naalden uitgevallen haha, doordat de hond er met zijn staart tegenaan liep, verder perfect. Toch wel handig, zo'n dure boom.
Gast- Gast
Ik heb hem ook van balkon naar beneden gegooid. Daarna heb ik hem wel netjes naar de container gesleept. Met de naalden viel het mee dit jaar. Vorig jaar zat er geen naald mee aan toen ik hem vast pakte.. (terwijl het toen een boom met een kluit was).
Gast- Gast
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Het-grote-show-je-kerstboom-topic 2011!
» Show je kerstboom!
» De grote improvisatie show
» Het grote huishoudgeld topic!
» Het grote nachtouder topic
» Show je kerstboom!
» De grote improvisatie show
» Het grote huishoudgeld topic!
» Het grote nachtouder topic
Pagina 11 van 11
Permissies van dit forum: