Het grote show-je-kerstboom-topic!
+55
TwistedAngel
_DoI
mickey
Dikkie Dik
BJA
Triesje1983
VeryCherry
smurfie
knets
Lejow
Prosecco
mzcharlotte
ekiaam87
ThinkPink
Kabouter
smooch
Zwerver
pinklady85
Flippin' Bitch
Pluk
nijntje4
_Inge_
Tsjip
Rev3rie
CareBear
Coccinelle
snapple
Ugly Betty
Zeester
Sweety
*Lookie*
Cherique
Eliesje
Tazz
Sjors
Aziraphale
SparklingEyes
Tinkie
Cillian
Lies
Rosa
Dolphinne
Caresses
pluisie
Sarah1985
Serena
Silver
Monte
pinky
TNMN
Eris
Sugarfall
Jeanette
Sterre
Carra
59 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Het grote show-je-kerstboom-topic!
Maple wat een lief huisje! En die vaas met kerstballen is heel leuk!
Gast- Gast
Thanks dat vind ik echt heel leuk om te horen. Maakt me echt blijBaileys schreef:Gaaf marin dat is echt zo jou!
Maple, dat huisje is zo leuk schattig fout. En die reflectie van de boom op de muur is echt te gek joh, wat mooi! Zo'n ster bovenop is ook leuk.Ik heb nog geen piek maar laat dat denk ik maar zo.
Gast- Gast
Marin & Sushi: dank jullie wel!
Marin: Ik heb eventueel nog een ster-piek over, een witte ster met heel licht glitter. Als je 'm wilt? Is wel gewoon een plastic ding, maar misschien dat 'ie in het totaalplaatje leuk staat.
Marin: Ik heb eventueel nog een ster-piek over, een witte ster met heel licht glitter. Als je 'm wilt? Is wel gewoon een plastic ding, maar misschien dat 'ie in het totaalplaatje leuk staat.
Gast- Gast
Oh dat is lief aangeboden zeg. Ik denk dat ik de boom maar gewoon zo laat. Tenzij ik een leuk gek rendier kop vind, dat vind ik ook nog wel grappig.
Gast- Gast
Ow, Marin, die starbucks versiering is echt super cool. Kun je dat ergens kopen? Ik vind een paar rood, witte dingen niet misstaan in een witte boom hoor.
Ik heb zelf een boom met verschillende kleuren bij elkaar. Ik heb ook nog een hele doos met oudroze kerstballen, maar die gebruik ik nooit meer. Ik wil volgend jaar eigenlijk wel weer eens wat anders. Dit is al het 4e jaar dat ik deze ( verschillende kleuren) kerstballen gebruik.
Ik ben nu bezig met mijn boom en dan zal ik eens kijken of ik een foto kan maken. Als ik weet hoe mijn nieuwe telefoon werkt. Mijn camera is kapot
Ik heb zelf een boom met verschillende kleuren bij elkaar. Ik heb ook nog een hele doos met oudroze kerstballen, maar die gebruik ik nooit meer. Ik wil volgend jaar eigenlijk wel weer eens wat anders. Dit is al het 4e jaar dat ik deze ( verschillende kleuren) kerstballen gebruik.
Ik ben nu bezig met mijn boom en dan zal ik eens kijken of ik een foto kan maken. Als ik weet hoe mijn nieuwe telefoon werkt. Mijn camera is kapot
Gast- Gast
Marin schreef:Thanks dat vind ik echt heel leuk om te horen. Maakt me echt blijBaileys schreef:Gaaf marin dat is echt zo jou!
Starbucks is overduidelijk natuurlijk maar volgens mij kan ik me nog herinneren dat jij een trui of pyjama hebt(gekregen)met zo'n foute rendier
Gast- Gast
Baileys schreef:Marin schreef:Thanks dat vind ik echt heel leuk om te horen. Maakt me echt blijBaileys schreef:Gaaf marin dat is echt zo jou!
Starbucks is overduidelijk natuurlijk maar volgens mij kan ik me nog herinneren dat jij een trui of pyjama hebt(gekregen)met zo'n foute rendier
Haha hell yeah. Ik 'spaar' herten en rendieren. Ik heb ook rendierkaarsjes staan. En van m'n zus krijg ik een glitter rendier voor in de boom.
Smikkell, ja ze zijn te koop, in Amerika of Engeland. Ik was van de week bij de SB in Leiden en daar stonden ze op een tafeltje maar waren niet te koop. In Utrecht misschien wel?
Gast- Gast
AaH, okee. Volgende week komen de mensen waar ik deze zomer ben geweest naar Nederland. Zij wonen vlak bij een starbucks (dat heb je al snel in america ), dus ik ga ze meteen even mailen. Misschien willen ze wat voor me meenemen.Marin schreef:Baileys schreef:Marin schreef:Thanks dat vind ik echt heel leuk om te horen. Maakt me echt blijBaileys schreef:Gaaf marin dat is echt zo jou!
Haha hell yeah. Ik 'spaar' herten en rendieren. Ik heb ook rendierkaarsjes staan. En van m'n zus krijg ik een glitter rendier voor in de boom.
Smikkell, ja ze zijn te koop, in Amerika of Engeland. Ik was van de week bij de SB in Leiden en daar stonden ze op een tafeltje maar waren niet te koop. In Utrecht misschien wel?
Ik ga ook wel even in Utrecht kijken. Ik heb in America helaas geen starbucks mokken kunnen vinden met de steden er op. daar baal ik nog steeds van!!
Gast- Gast
Haha die starbucks dingen zijn leuk
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
Hier is gisteren de boom gezet, wat vinden jullie ervan? Zie nu pas dat de kabeltjes nog niet mooi weggewerkt zijn :p
Gast- Gast
Onze echte kerstboom, ik hou niet van nepperds:
Ik heb voor Sinterklaas een gingerbread house gekregen, dat ga ik morgen in elkaar zetten.
Ik heb voor Sinterklaas een gingerbread house gekregen, dat ga ik morgen in elkaar zetten.
Gast- Gast
Vandaag hebben ze in de hal van het werk een superboom opgezet. Zo mooi en zo snel, dat ik me nog afvroeg hoe ze dat hadden gedaan!
We hebben in de hal de grootste kerstboom ever staan en op onze afdeling een slappe aftreksel van, haha. Ik zal maandag even een foto maken van de boom die ik nu maar als mijn kerstboom beschouw. (Ik heb namelijk definitief besloten dat ik geen kerstboom neem)
We hebben in de hal de grootste kerstboom ever staan en op onze afdeling een slappe aftreksel van, haha. Ik zal maandag even een foto maken van de boom die ik nu maar als mijn kerstboom beschouw. (Ik heb namelijk definitief besloten dat ik geen kerstboom neem)
Gast- Gast
Purple schreef:Haha, ja! Op mijn moeder na ken ik echt niemand meer die dat nog gebruikt! Het is toch net dat beetje extra smaak he?
Dat staat ook op mijn kantoor! Alleen jammer dat we geen lepels hebben, ik moet 't dus maar een beetje op de gok doen (altijd teveel ).
Gast- Gast
Niet zulke duidelijke foto's maar vooruit, onze eerste echte kerstboom met zwart/wit/zilver;
Gast- Gast
Ik ben foto aan het uploaden =D
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn kerstboom, net opgezet.
Alleen jammer dat je de lichtjes en kralen niet goed ziet zitten op de foto.
Alleen jammer dat je de lichtjes en kralen niet goed ziet zitten op de foto.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie bomen en andere Kerstversiering komt er voorbij! Onze boom is heel lelijk..niet de moeite om te laten zien .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Dankje welMinella schreef:Mooi Smooch
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Mooi gedaan zeg Smooch!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Pluk schreef:*Lookie* schreef:
Wat een mooie kast (voor zover ik hem kan zien) waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Die heb ik bij een woonwinkeltje, Geartsje in Echtenerbrug (fr) vandaan. Leuk landelijk brocantewinkeltje. helaas zijn de deuren ietsje rot geworden op sommige plekken toen d ekast tijdelijk in de garage van mijn schoonouders stond omdat wij een nieuwe vloer kregen maar goed, hij staat nu warm en droog en een beetje schade vind ik ook wel weer charme gevn aan de kast.
@ Twixx: Jij hebt ook een erg leuke boom, is ook erg mijn smaak!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
En dit is onze eerste kerstboom in ons nieuwe huis!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
En ook mijn huisje is in kerstsfeer
Ik denk dat als je op mijn foto klikt, je op mijn hyves komt, is voor mij geen probleem
Ik denk dat als je op mijn foto klikt, je op mijn hyves komt, is voor mij geen probleem
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Onze boom. Hoewel het erg goud/rood lijkt, is het dus zilver/rood.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Het-grote-show-je-kerstboom-topic 2011!
» Show je kerstboom!
» De grote improvisatie show
» Het grote huishoudgeld topic!
» Het grote nachtouder topic
» Show je kerstboom!
» De grote improvisatie show
» Het grote huishoudgeld topic!
» Het grote nachtouder topic
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: