Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

+22
ExpressoB
Jerry
Tyrael
Lynn_
Kqip
Lejow
Elin
Vanillivi
Monte
Moezie
Mint
Baby
Susan
SoezieQ
VeryCherry
Melis_je
Sarah1985
Caro
Atelier Madame
klavertje
silly-one
Burn
26 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 6:50

Monte schreef:

Er stond ook dat ze op het vmbo zaten. Niets negatiefs over vmbo hoor, maar als je op vmbo basis of lwoo zit, dan ben je vaak niet erg slim in het nadenken wat de gevolgen zijn van je acties en denk je vaak niet verder dan jezelf.

Dit vind ik echt puur speculatie en nogal generaliserend. Het gros van de mensen op het VMBO kan echt wel nadenken over zijn of haar acties.


Laatst aangepast door Fauve op ma 4 apr 2011 - 6:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 6:54

Op het nieuws was net dat de politie nog niet zegt wat de reden is van de verdwijning van de meisjes. Misschien krijgen we dat morgen te horen.

Edit: Monte dat is wel heel erg generaliserend hoor. Zo zou ik het toch niet echt bekijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Lejow ma 4 apr 2011 - 7:10

Fauve schreef:
Monte schreef:

Er stond ook dat ze op het vmbo zaten. Niets negatiefs over vmbo hoor, maar als je op vmbo basis of lwoo zit, dan ben je vaak niet erg slim in het nadenken wat de gevolgen zijn van je acties en denk je vaak niet verder dan jezelf.

Dit vind ik echt puur speculatie en nogal generaliserend. Het gros van de mensen op het VMBO kan echt wel nadenken over zijn of haar acties.

Hier ben ik het mee eens..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Jerry ma 4 apr 2011 - 7:13

Misschien dachten ze 'dikke lul, we gaan niet het saaie programma van school volgen, we gaan lekker ons eigen gang' zonder te bedenken dat zo ongeveer heel Nederland zich druk maakte over waar ze waren...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 7:14

Lejow schreef:
Fauve schreef:
Monte schreef:

Er stond ook dat ze op het vmbo zaten. Niets negatiefs over vmbo hoor, maar als je op vmbo basis of lwoo zit, dan ben je vaak niet erg slim in het nadenken wat de gevolgen zijn van je acties en denk je vaak niet verder dan jezelf.

Dit vind ik echt puur speculatie en nogal generaliserend. Het gros van de mensen op het VMBO kan echt wel nadenken over zijn of haar acties.

Hier ben ik het mee eens..
Nouja, vmbo is min of meer het niveau wat ik ook gedaan heb, misschien ietsjes lager. Maar ik kon prima voor mezelf zorgen en situaties inschatten. Ben ook in Parijs geweest met school en daar kregen we ook onze vrijheden mee, en daar kon iedereen prima mee omgaan. VMBO staat niet gelijk aan debiel zijn, natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Monte ma 4 apr 2011 - 8:22

Maple schreef:
Lejow schreef:
Fauve schreef:
Monte schreef:

Er stond ook dat ze op het vmbo zaten. Niets negatiefs over vmbo hoor, maar als je op vmbo basis of lwoo zit, dan ben je vaak niet erg slim in het nadenken wat de gevolgen zijn van je acties en denk je vaak niet verder dan jezelf.

Dit vind ik echt puur speculatie en nogal generaliserend. Het gros van de mensen op het VMBO kan echt wel nadenken over zijn of haar acties.

Hier ben ik het mee eens..
Nouja, vmbo is min of meer het niveau wat ik ook gedaan heb, misschien ietsjes lager. Maar ik kon prima voor mezelf zorgen en situaties inschatten. Ben ook in Parijs geweest met school en daar kregen we ook onze vrijheden mee, en daar kon iedereen prima mee omgaan. VMBO staat niet gelijk aan debiel zijn, natuurlijk.

Ik heb het ook niet over het vmbo als in de oude mavo of vmbo-ers die naar mbo niveau 3 of 4 morgen, maar over de lwoo en basis leerlingen. Hebben jullie deze mensen ooit gehad dan in de klas? of ooit meegemaakt? want ik vind ze namelijk weinig over de gevolgen van hun acties nadenken. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 8:50

Monte schreef:
Maple schreef:
Lejow schreef:
Fauve schreef:
Monte schreef:

Er stond ook dat ze op het vmbo zaten. Niets negatiefs over vmbo hoor, maar als je op vmbo basis of lwoo zit, dan ben je vaak niet erg slim in het nadenken wat de gevolgen zijn van je acties en denk je vaak niet verder dan jezelf.

Dit vind ik echt puur speculatie en nogal generaliserend. Het gros van de mensen op het VMBO kan echt wel nadenken over zijn of haar acties.

Hier ben ik het mee eens..
Nouja, vmbo is min of meer het niveau wat ik ook gedaan heb, misschien ietsjes lager. Maar ik kon prima voor mezelf zorgen en situaties inschatten. Ben ook in Parijs geweest met school en daar kregen we ook onze vrijheden mee, en daar kon iedereen prima mee omgaan. VMBO staat niet gelijk aan debiel zijn, natuurlijk.

Ik heb het ook niet over het vmbo als in de oude mavo of vmbo-ers die naar mbo niveau 3 of 4 morgen, maar over de lwoo en basis leerlingen. Hebben jullie deze mensen ooit gehad dan in de klas? of ooit meegemaakt? want ik vind ze namelijk weinig over de gevolgen van hun acties nadenken. Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Ik vind dit behoorlijk denigrerend overkomen. Er zullen ongetwijfeld mensen tussen zitten die iets minder intelligent zijn. En misschien zijn de normen en waarden wat anders, maar dat wil niet zeggen dat iedereen met vmbo-basis of lwoo(?) per definitie dom is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:00

Ik vind het ook erg denigrerend. Ik wil best geloven dat jij een enkeling hebt meegemaakt die inderdaad zo was, Monte, maar over het algemeen zijn ook die jongeren in staat om in oorzaak-gevolg te denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Monte ma 4 apr 2011 - 9:02

Jade schreef:
Monte schreef:
Maple schreef:
Lejow schreef:
Fauve schreef:
Monte schreef:

Er stond ook dat ze op het vmbo zaten. Niets negatiefs over vmbo hoor, maar als je op vmbo basis of lwoo zit, dan ben je vaak niet erg slim in het nadenken wat de gevolgen zijn van je acties en denk je vaak niet verder dan jezelf.

Dit vind ik echt puur speculatie en nogal generaliserend. Het gros van de mensen op het VMBO kan echt wel nadenken over zijn of haar acties.

Hier ben ik het mee eens..
Nouja, vmbo is min of meer het niveau wat ik ook gedaan heb, misschien ietsjes lager. Maar ik kon prima voor mezelf zorgen en situaties inschatten. Ben ook in Parijs geweest met school en daar kregen we ook onze vrijheden mee, en daar kon iedereen prima mee omgaan. VMBO staat niet gelijk aan debiel zijn, natuurlijk.

Ik heb het ook niet over het vmbo als in de oude mavo of vmbo-ers die naar mbo niveau 3 of 4 morgen, maar over de lwoo en basis leerlingen. Hebben jullie deze mensen ooit gehad dan in de klas? of ooit meegemaakt? want ik vind ze namelijk weinig over de gevolgen van hun acties nadenken. Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Ik vind dit behoorlijk denigrerend overkomen. Er zullen ongetwijfeld mensen tussen zitten die iets minder intelligent zijn. En misschien zijn de normen en waarden wat anders, maar dat wil niet zeggen dat iedereen met vmbo-basis of lwoo(?) per definitie dom is!

Ik heb ook niet gezegd dat ze dom zijn hoor. Maar goed je hebt gelijk dat ik misschien makkelijk ze over een kam scheer. Dit komt denk ik ook door de vmbo-basis klas die ik ooit heb lesgegeven. Dus sorry voor wie ik gekwetst, ik zal er verder geen uitlatingen meer over doen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  ExpressoB ma 4 apr 2011 - 10:28

Die meiden zijn alweer terecht..
Lees maar op nu.nl

Die krijgen flink op hun donder haha
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 10:36

ExpressoB schreef:Die meiden zijn alweer terecht..
Lees maar op nu.nl

Die krijgen flink op hun donder haha

Als ze dat met opzet deden, zou mijn kind zoooo hard huisarrest geven dat ze pas weer buiten komen als ze 30 zijn. Die ouders moeten door een hel zijn gegaan, ik kan niet snappen dat je dit je ouders aan zou willen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Laquisia ma 4 apr 2011 - 10:38

Zero schreef:
ExpressoB schreef:Die meiden zijn alweer terecht..
Lees maar op nu.nl

Die krijgen flink op hun donder haha

Als ze dat met opzet deden, zou mijn kind zoooo hard huisarrest geven dat ze pas weer buiten komen als ze 30 zijn. Die ouders moeten door een hel zijn gegaan, ik kan niet snappen dat je dit je ouders aan zou willen doen.

+1. Alleen ben ik bang dat ze voor hun 30e allang het huis uit zijn. :P Dat wordt posten voor hun huis.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 10:42

_Leah_ schreef:
Zero schreef:
ExpressoB schreef:Die meiden zijn alweer terecht..
Lees maar op nu.nl

Die krijgen flink op hun donder haha

Als ze dat met opzet deden, zou mijn kind zoooo hard huisarrest geven dat ze pas weer buiten komen als ze 30 zijn. Die ouders moeten door een hel zijn gegaan, ik kan niet snappen dat je dit je ouders aan zou willen doen.

+1. Alleen ben ik bang dat ze voor hun 30e allang het huis uit zijn. :P Dat wordt posten voor hun huis.

Ja dat word idd lastig :p beter kan je als ouders ook gewoon even een weekendje verdwijnen, en dan even iedereen inlichten behalve je dochter. Eens kijken hoe ze dat vinden.

Maar nee, gewoon geen telefoontjes meer, geen computertje, niet meer naar vriendinnetjes, geen televisie meer, geen jongens meer, niet meer uit gaan, geen zakgeld meer, geen kleding meer, geen muziek meer en geen uitjes meer moet genoeg zijn. En ook geen sudoku om het vervelen tegen te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 10:48

Ik zou mijn dochter zo gruwelijk huisarrest geven (nadat ik haar doodgeknuffeld heb omdat ik doodsangsten zou hebben uitgestaan en blij ben dat ze toch weer thuis is).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 17:36

Zij beweren nu dat de school ze heeft achter gelaten; ik geloof er geen hól van. Bij elkaar hadden ze 200 tot 250 euro bij zich; dit gebruikten ze voor...

Kleding! En een jas omdat ze 't koud hadden. En dan na een paar dagen je opeens melden bij de politie, omdat je geen geld meer hebt voor de terugreis? Had je maar geen kleding moeten kopen denk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 19:10

Vermiste meisjes moedwillig weg'
Uitgegeven: 4 april 2011 22:34
Laatst gewijzigd: 4 april 2011 23:18
MAASTRICHT/PARIJS - De twee leerlingen van het Sint Maartenscollege in Maastricht die vrijdag tijdens een schoolreisje naar Parijs vermist raakten, zouden moedwillig zijn weggebleven. Tenminste, dat vermoedt directeur Johan Moes van de VMBO-school van het Sint Maartenscollege.

Hij zei maandagavond voor de Limburgse regionale omroep L1 niet uit te sluiten dat het om een vooropgezet plan gaat. De school overweegt een sanctie tegen de meisjes.
De meisjes van 16 en 17 jaar oud kwamen maandagmiddag boven water. Ze meldden zich bij de Franse politie op het Gare du Nord in Parijs. Het is vooralsnog onduidelijk waar de meisjes in de tussentijd zijn geweest, zo liet de politie Limburg Zuid maandagmiddag weten.

De meisjes meldden zich bij de Franse politie omdat ze geen geld meer hadden voor de terugreis naar Maastricht. De Franse politie heeft vervolgens de Nederlandse politie op de hoogte gesteld. De familie zal de meisjes in Frankrijk ophalen. Later zullen politie en school nog een gesprek met hen hebben.

Bron: http://www.nu.nl/binnenland/2484304/vermiste-meisjes-moedwillig-weg.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 19:30

Monte schreef:

Ik heb het ook niet over het vmbo als in de oude mavo of vmbo-ers die naar mbo niveau 3 of 4 morgen, maar over de lwoo en basis leerlingen. Hebben jullie deze mensen ooit gehad dan in de klas? of ooit meegemaakt? want ik vind ze namelijk weinig over de gevolgen van hun acties nadenken. Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Toevallig ken ik persoonlijk een meisje die de consequenties van haar acties niet overziet. Zij doet inderdaad een niveau onder VMBO-niveau. Maar waar lees jij dan dat deze meisjes op dat niveau zaten? Want dat lees ik nergens. Ik lees VMBO en dan ga ik er echt niet meteen van uit dat ze de consequenties niet overzien. Misschien omdat ze pubers zijn, maar niet per se omdat ze op het VMBO zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Melis_je ma 4 apr 2011 - 22:12

Ze worden op nujij al beschuldigd, terwijl nog niet bekend is waarom ze weg waren. Jammer. Ik ben benieuwd naar het volgende bericht.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 22:17

Meisjes als clochards in Parijs
PARIJS
Van onze verslaggevers - De Maastrichter meisjes Halima Saoufi (16) en Anoesha Aram (17) die gisteren na een dagenlange vermissing weer opdoken in Parijs, zeggen er als clochards door de stad te zijn getrokken, op straat te hebben geslapen en door een hel te zijn gegaan. “Het was vreselijk eng.”

Volgens de tieners die afgelopen vrijdag tijdens een schoolreisje in Parijs vermist raakten, begon de ellende toen zij die middag verdwaald raakten bij een middagje shoppen aan de Champs-Élysées. Halima en Anousha moesten op een afgesproken tijdstip bij een Adidas-winkel verschijnen, maar zeggen bij de verkeerde winkel op hun klas van het Sint Maartenscollege te hebben staan wachten. “De schoolbus is toen zonder ons vertrokken. Iedereen dacht dat we waren weggelopen: maar dat durven we niet eens en dat zouden we nooit doen!”

Volgens de meisjes waren ze niet in staat om iemand te bereiken: de telefoon van Halima was leeg en uitgeschakeld, bij Anousha was het beltegoed op. Hun gsm's zijn bovendien prepaid-telefoons die in het buitenland niet werken. “Ik kreeg een sms van mensen van school en later ook van mijn zus. Iedereen vroeg waar we waren. Het was heel erg, want ook ook telefoontjes kon ik niet meer beantwoorden.”

De twee, die zonder bagage zaten, besteedden hun geld aan kleding om de koude nachten in Parijs door te komen. “We hebben geslapen op bankjes, soms een paar uurtjes in een McDonald-vestiging en af en toe ook in een groot winkelcentrum. Het was vreselijk eng 's nachts. We zagen allemaal rare mensen – ook mannen die als vrouwen waren verkleed - en hadden het af en toe niet meer.” Bij een belwinkel zegt het duo vergeefs te hebben geprobeerd om contact te leggen met Nederland. Volgens Halima en Anoesha zijn zij niet meteen naar de politie gestapt, omdat ze daar vorige week donderdag ook al mee te maken hadden. “Ook toen waren we verdwaald”, is hun verhaal. “De politie hielp ons toen bij het bellen naar een mentor. Maar die wilde eerst zijn pizza opeten en kwam ons pas drie kwartier later halen.”

Na drie dagen in Parijs als zwervers te hebben gebivakkeerd, stapten de meisjes gisteren naar de politie op het Gare du Nord. Daar was inmiddels doorgedrongen dat twee Nederlandse jongeren waren verdwenen en werd meteen actie ondernomen. Huilend maar dolblij sloten Halima en Anoesha gisteravond in Parijs hun familieleden in de armen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 22:17

Ik geloof er geen zak van.. Ga naar een restaurant, winkel, of whatever om te bellen..

En als madame geen beltegoed had, hoe kon ze dan berichten ontvangen in het buitenland?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 22:19

Ik ben best goedgelovig maar dit is natuurlijk volkomen onzinnig...
Dit kan niet eens waar zijn, al zou iedereen een IQ van 15 hebben....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 22:20

Ik vind het ook een heel vaag verhaal. Ik hoorde dat een van de meisjes goed Frans sprak, dan ga je toch meteen naar een politiekantoor en vraag je of je mag bellen? Dat kan ik nog wel uitleggen en zo goed kan ik geen Frans.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Jeanette ma 4 apr 2011 - 22:22

_Donnaa schreef:Ik geloof er geen zak van.. Ga naar een restaurant, winkel, of whatever om te bellen..

En als madame geen beltegoed had, hoe kon ze dan berichten ontvangen in het buitenland?

Dat kwam ook als eerste in mij op. Wat een trieste figuren!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  VeryCherry ma 4 apr 2011 - 22:25

Ik geloof er ook geen zak van. Van dat geld waar ze kleding van kochten hadden ze ook een simkaart kunnen kopen of een treinkaartje naar Maastricht...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Melis_je ma 4 apr 2011 - 22:28

Je weet niet hoe zelfstandig ze zijn. Misschien hebben ze wel nooit een treinkaartje gekocht, niet alle 16-jarigen hebben de trein al nodig gehad. Juist niet in die regio met voldoende mbo-scholen met open dagen. Ik geloof het niet per se niet. Ik denk dat je vooral kan hopen dat je kind nooit zulke keuzes hoeft te maken en ik denk ook niet dat veel pubers vrijwillig een paar dagen van de aardbodem verdwijnen. Waarom zouden ze dat willen?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 4 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum