Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

+22
ExpressoB
Jerry
Tyrael
Lynn_
Kqip
Lejow
Elin
Vanillivi
Monte
Moezie
Mint
Baby
Susan
SoezieQ
VeryCherry
Melis_je
Sarah1985
Caro
Atelier Madame
klavertje
silly-one
Burn
26 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 2 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  VeryCherry zo 3 apr 2011 - 23:47

Fauve schreef:
Break Of Day schreef:
VeryCherry schreef:Mijn oude buurmeisje is twee weken geleden in Parijs geweest, en ze vertelde heel stoer dat ze het hele hostel hadden getrashed en dat ze daar niet meer welkom zijn en nooit op tijd terug waren...

:shock: Not my idea of fun..

Dat heeft een deel van de MBO klas van mijn broertje ook een keer gedaan. Uiteindelijk zijn ze het hostel uitgezet en er werd gevraagd of ze nooit meer terug wilden komen, twee jongens lagen met alcoholvergiftiging in het ziekenhuis :shock: Mijn broertje is ook niet heilig maar dat vond hij zelfs extreem.

Ja, dat is toch belachelijk! Ik vraag me ook af hoe je als school tegen zoiets op kunt treden.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs - Pagina 2 Empty Re: Meisjes verdwenen tijdens schoolreis Parijs

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 0:23

Heel sneu allemaal, maar iemand heeft toch wel hun 06 nrs?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 4 apr 2011 - 0:24

Caribbeanlover schreef:Heel sneu allemaal, maar iemand heeft toch wel hun 06 nrs?

Maar zou de batterij niet intussen leeg zijn? Ik bedoel, ze zijn al vier dagen weg en mijn telefoon moet ook elke dag aan de lader.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SoezieQ ma 4 apr 2011 - 0:26

Ik ga donderdag ook met school naar Parijs en dan mogen wen's middags van 15:00 tot 's avonds 23:00 ook vrij rondlopen. Is echt mijn angst dat ik de weg kwijt raak ofzo :P
Iedereen is +/- 21 jaar oud dus niet echt meer de types die heel stoer hoeven te doen en niet op komen dagen, maar zal blij zijn als we met zijn allen rond 23:00 opweg zijn naar Rungis hoor smile

Hopelijk komen de meisjes snel boven water en was er niets aan de hand..
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 0:27

VeryCherry schreef:
Caribbeanlover schreef:Heel sneu allemaal, maar iemand heeft toch wel hun 06 nrs?

Maar zou de batterij niet intussen leeg zijn? Ik bedoel, ze zijn al vier dagen weg en mijn telefoon moet ook elke dag aan de lader.

Ik ga er vanuit dat de docenten en ouders zeker wel hun nummers hebben, maar als er echt iets gebeurd is hebben ze misschien niet eens meer die telefoons in hun bezit, of is de batterij intussen leeg.

Gast
Gast

Bericht  SoezieQ ma 4 apr 2011 - 0:27

Ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat hun telefoons uitstaan?
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Caro ma 4 apr 2011 - 0:39

Ik heb ook gelezen op nu.nl dat de gsm''s vanaf vrijdagmiddag al niet meer te bereiken waren. Ik vind het een vreemd verhaal. De politie gaat vooralsnog niet uit van een misdrijf... Dus dan zouden die meisjes nu ergens rondlopen zonder geld/ kleren. Of ze hebben iets van te voren geregeld maar vage lui via internet?

Naja: das puur speculatief maar toch..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 0:55

Telefoons zijn niet meer bereikbaar sinds hun vermissing.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 4 apr 2011 - 1:01

Het lijkt mij wel logisch dat ze niet te bereiken zijn, het zou nogal onwaarschijnlijk zijn dat nu pas iemand op het idee zou komen om hun mobiele telefoon te bellen.

Vreselijk verhaal trouwens, wat zullen die ouders in doodsangst zitten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 1:03

Telefoons uit, met z'n tweeen...intuitief ben ik geneigd te zeggen dat het twee grieten zijn uit op avontuur, niet inziend hoe gevaarlijk en zorgwekkend dit is.

Hopelijk heb ik gelijk.

Gast
Gast

Bericht  Baby ma 4 apr 2011 - 1:05

Toen ik naar Parijs ging besloten twee meiden even de winkeltjes in Disneyland leeg te stelen waardoor we ze aan het eind van de dag op konden halen op het politiebureau... Snap niet waarom leerlingen zich niet gewoon kunnen gedragen of bij hun klas blijven op zulke uitjes.
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Mint ma 4 apr 2011 - 1:23

Ik hoorde net dat een van de twee meisjes familie heeft wonen in Parijs. De familie wilde echter niet de gegevens van deze familie doorgeven aan de school.. Maar wat daar nou van waar is?
Een van de twee meisdjes spreekt trouwens goed Frans.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Moezie ma 4 apr 2011 - 1:26

Heftig!! ik werk bijna naast de school.. en heb er ooit 2 weken proef gelopen.
Maar toch het ligt er inderdaad aan hoe de meiden zijn weg gekomen...
Is het een misdrijf.. zijn het de meiden zelf..

Ik hoop voor de ouders dat ze snel terug zullen komen!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Monte ma 4 apr 2011 - 1:32

Ik hoop ook niet dat er wat ergs is overkomen. Alleen niemand hier noemt het feit dat het twee meisjes waren/zijn van buitenlandse(volgens mij marokkaanse) afkomst. Ik vind dan ook dat je moet kijken in hoeverre deze meisjes en hun familie in het geloof staan, het zou namelijk ook om een uithuwelijking o.i.d. kunnen gaan(of zelfs nog erger: een afrekening/eerwraak)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 1:35

Monte schreef:Ik hoop ook niet dat er wat ergs is overkomen. Alleen niemand hier noemt het feit dat het twee meisjes waren/zijn van buitenlandse(volgens mij marokkaanse) afkomst. Ik vind dan ook dat je moet kijken in hoeverre deze meisjes en hun familie in het geloof staan, het zou namelijk ook om een uithuwelijking o.i.d. kunnen gaan(of zelfs nog erger: een afrekening/eerwraak)

Dan neem ik aan dat de ouders niet zo ongerust zouden zijn? Het lijkt me nogal vergezocht om dan te doen alsof.

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 4 apr 2011 - 1:37

Fauve schreef:
Monte schreef:Ik hoop ook niet dat er wat ergs is overkomen. Alleen niemand hier noemt het feit dat het twee meisjes waren/zijn van buitenlandse(volgens mij marokkaanse) afkomst. Ik vind dan ook dat je moet kijken in hoeverre deze meisjes en hun familie in het geloof staan, het zou namelijk ook om een uithuwelijking o.i.d. kunnen gaan(of zelfs nog erger: een afrekening/eerwraak)

Dan neem ik aan dat de ouders niet zo ongerust zouden zijn? Het lijkt me nogal vergezocht om dan te doen alsof.
Dat is waar, al weet je natuurlijk niet in hoeverre de ouders contact hebben met de eventuele familie in Parijs. Ik ken hun cultuur ook niet echt goed om daar echt iets over te zeggen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Vanillivi ma 4 apr 2011 - 1:42

Op de leeftijd van 16 en 17 moet je toch wel zo verstandig zijn dat je weet dat iedereen zich enorme zorgen gaat maken als je ineens wegblijft?

Ik snap niet dat iemand dat gewoon zou kunnen, wegblijven en nooit meer wat laten horen.
Zouden ze ook echt met zijn 2tjes op stap zijn gegaan? Meestal als je met een klas bent dan zijn de groepen wel wat groter waarmee je de stad door gaat...

In elk geval zal het enorm moeilijk zijn voor de families en de leraren op de trip.
Je vergeeft het jezelf nooit meer dat je ze alleen door die stap hebt laten lopen denk ik.
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Monte ma 4 apr 2011 - 4:28

Ik lees net dat ze weer terecht zijn. Verder is er nog geen informatie(zal zo nog wel komen)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 4:40

De vmbo-scholieren van 16 en 17 jaar oud hebben zich maandagmiddag gemeld bij de Franse politie op treinstation Gare du Nord in Parijs omdat ze geen geld meer hadden voor de terugreis naar Maastricht.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 4 apr 2011 - 4:42

Ze hebben zich gemeld omdat ze geen geld meer hebben voor de terugreis? Als dat klopt dan zijn ze wel heel asociaal, hoe haal je het in je hoofd om je ouders en iedereen zo in ongerustheid te laten zitten en je dan vervolgens pas te melden als het je zelf goed uitkomt?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 4:42

Zouden ze dan toch echt zo dom geweest zijn om zelf op pad te gaan?

Gast
Gast

Bericht  silly-one ma 4 apr 2011 - 4:42

Het ziet er dan toch naar uit dat ze op avontuur wilde gaan. Ben benieuwd wat de consequenties zullen zijn voor deze meiden als het zo zou zijn.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Elin ma 4 apr 2011 - 4:45

Ben ik ook benieuwd naar. Blijf het een vreemd verhaal vinden! Je gaat er toch niet zomaar vandoor? Ben heel benieuwd wat er achter zit (en of er überhaupt wat achter zit)
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 4:47

Elin schreef:Ben ik ook benieuwd naar. Blijf het een vreemd verhaal vinden! Je gaat er toch niet zomaar vandoor? Ben heel benieuwd wat er achter zit (en of er überhaupt wat achter zit)
Of dat ze er wat bij verzinnen terwijl ze gewoon zelf op pad zijn gegaan..

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 4 apr 2011 - 4:47

Ze zijn terecht, ze hebben zichzelf bij de franse politie gemeld
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: