Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Haha, erg he!! Ze hebben zulke geweldige kleurtjes, lakken super en zijn ook nog eens heel goedkoop Maar ja, 40 x 2,50 is dan toch wel weer een hoop geld haha
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Ik vind nagellak op zich wel leuk maar het kost me te veel tijd. Daarnaast laat ik het er ook altijd veel te lang opzitten waardoor het er niet meer uitziet. Vooral op mijn teennagels blijft het nog wel eens te lang zitten.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Elin schreef:Haha, erg he!! Ze hebben zulke geweldige kleurtjes, lakken super en zijn ook nog eens heel goedkoop Maar ja, 40 x 2,50 is dan toch wel weer een hoop geld haha
Ze zijn echt geweldig. Zelfs zonder top- en basecoat blijven er ze lang op zitten!
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Elin schreef:Haha, erg he!! Ze hebben zulke geweldige kleurtjes, lakken super en zijn ook nog eens heel goedkoop Maar ja, 40 x 2,50 is dan toch wel weer een hoop geld haha
Ze zijn echt geweldig. Zelfs zonder top- en basecoat blijven er ze lang op zitten!
Vorige week had mijn Kruidvat de nieuwe collectie nog niet, dus moet woensdag maar even gaan kijken
Elin- Fluisteraar
Ik vind nagellak op m'n tenen leuk! Ga morgenavond m'n teennagels weer eens lakken, dan kan ik woensdag m;n birkenstocks weer onder m'n spijkerbroek aan naar werk. 't Gaat woensdag volgens mij weer richting de 20 graden
Gast- Gast
Hoi Giacomo!!
Elin- Fluisteraar
Ik heb afgelopen zaterdag mijn teennagels gelakt en hele dag op mn birkenstocks gelopen
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Dat vond ik nooit erg, mocht dan meer eten als ik normaal at haha, het werkte alleen niet bij mij.Jade schreef:ik ga vanaf morgen Sonja Bakkeren
Beginnen met roken werkte de laatste keer heeeeel goed
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hoi James,
Hoe is het met je meis??
Ja, wel oké! Heerlijk rustig zo zonder die ziekenhuisbezoeken . En hoe is het met jou?
Gast- Gast
Jade schreef:ik ga vanaf morgen Sonja Bakkeren
Bluuuh, kan je daar op rondkomen zeg maar? Vond dat altijd zo weinig wat je mocht eten.
Gast- Gast
Maple schreef:Nee, gewoon moe.
Lekker gaan slapen dan Ik ga straks weer wegkwijlen bij McDreamy op net 5
Gast- Gast
Ga ik idd doen, slapen. Morgen weer vroeg op! Zul je net zien dat ik eenmaal in bed weer klaarwakker ben, maar dat zien we dan wel.
Gast- Gast
Jaa, over een kwartier weer Grey's time!
Elin- Fluisteraar
Pfff.... Moet van mn zangdocente af en toe mezelf eens opnemen. Nu had ze laatst gezegt dat ik een liedje van Adele helemaal goed zong. Dus ik dacht, laat ik het eens proberen.
Maar het klinkt gewoon niet. Motivatie is weer ernstig gedaald. Snap niet dat ze er iets in hoort...
Maar het klinkt gewoon niet. Motivatie is weer ernstig gedaald. Snap niet dat ze er iets in hoort...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Pfff.... Moet van mn zangdocente af en toe mezelf eens opnemen. Nu had ze laatst gezegt dat ik een liedje van Adele helemaal goed zong. Dus ik dacht, laat ik het eens proberen.
mogen we mee oordelen?
Gast- Gast
Jade schreef:Chocolate Cookie schreef:Pfff.... Moet van mn zangdocente af en toe mezelf eens opnemen. Nu had ze laatst gezegt dat ik een liedje van Adele helemaal goed zong. Dus ik dacht, laat ik het eens proberen.
mogen we mee oordelen?
Nope, ik schaam me er veel te hard voor...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Welk nummer van Adele? Ik vind ze best moeilijk om te zingen (maar ik kan ook echt niet zingen), dus vind het sowieso al knap van je!
Elin- Fluisteraar
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: