Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
wat is het hier opeens stil zeg, wat gaan jullie vandaag nog doen (om het gesprek maar weer op gang te brengen)
Gast- Gast
Ik heb net m`n baas een mail gestuurd haha..
Ik wil wat vrije dagen opnemen, maar aangezien er vaak een hele hoop mis gaat heb ik gevraagd of ik op die vrije dagen thuis de belangrijke dingen kan doen zodat dat verrekend wordt met m`n vrije uren. Het lijkt mij wel een goed idee en dat toont mijn motivatie ook weer
Ik wil wat vrije dagen opnemen, maar aangezien er vaak een hele hoop mis gaat heb ik gevraagd of ik op die vrije dagen thuis de belangrijke dingen kan doen zodat dat verrekend wordt met m`n vrije uren. Het lijkt mij wel een goed idee en dat toont mijn motivatie ook weer
Gast- Gast
Ik heb geen plannen meer voor vandaag, behalve Grey's Anatomy kijken vanavond. Ben ook te moe om nog iets te doen trouwens.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb even een vraagje..
Als je oren jeuken aan de achterkant van je oor zegmaar. Betekend dat dat je daar gewoon moet schoonspoelen met spul? Heb sinds vrijdag gaatjes in mijn oren en nu jeukt het dus volgens mij ook bij die oorbel...
Als je oren jeuken aan de achterkant van je oor zegmaar. Betekend dat dat je daar gewoon moet schoonspoelen met spul? Heb sinds vrijdag gaatjes in mijn oren en nu jeukt het dus volgens mij ook bij die oorbel...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Gewoon zo laten Serena... Als het jeukt, dan heelt het
Jeuk in oorbelgaatjes is zwaar irritant, maar nog even volhouden
Jeuk in oorbelgaatjes is zwaar irritant, maar nog even volhouden
Gast- Gast
hahhaa ja is zwaar irritant ik vergeet ook gewoon dat er wat zit, dus zit ik er aan en voel ik die oorbel haha
Serena- Kletskop
Lotus je mag wel een beetje energie van mij hoor, ik doe er nu toch niet zo veel mee..
Serena- Kletskop
Dat is lief van je, Serena!
Lotus- Ratel
zit iedereen in een maandagdip ofzo? het is naar mijn idee wel erg rustig (of ligt dat aan mij)
Gast- Gast
Het is inderdaad rustig. Ik heb ook niet veel te vertellen.
Lotus- Ratel
Gut, sommige mensen zijn echt blind hè, er staan overal megagrote borden dat je om moet rijden omdat het kruispunt afgesloten is en er staat nu al een half uur een vrachtwagen+oplegger met gloednieuwe auto's er op te wachten tot hij kan keren...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat mijn leven op het moment zelfs onder heel erg saai valt, volgens de meeste mensen.
Lotus- Ratel
Dat is lekker handig, VC!
Lotus- Ratel
Ik heb denk ik ook een beetje last daarvan... heb ook niks te melden en weet ook niet goed wat ik moet doen op mn werk...
Serena- Kletskop
Omdat ik niet werk, niet studeer, nauwelijks vriendinnen heb, nog nooit een relatie heb gehad...
Lotus- Ratel
Yup, wat dat betreft heb ik heel veel te zien zo Er staan nu zelfs 3 verkeersregelaars omdat het anders bij iedereen mis gaat.
maar dan hoeft het nog niet saai te zijn.... en je hebt toch vrijwillegers werk? dan maak je toch ook wat mee
Denk dat als je veel vrij bent meer meemaakt dan als je 5 dagen in de week op een kantoor zit met 4 mensen..
Denk dat als je veel vrij bent meer meemaakt dan als je 5 dagen in de week op een kantoor zit met 4 mensen..
Serena- Kletskop
hahah is goed voor de werkgelegenheid heaVeryCherry schreef:Yup, wat dat betreft heb ik heel veel te zien zo Er staan nu zelfs 3 verkeersregelaars omdat het anders bij iedereen mis gaat.
Serena- Kletskop
Jij hoeft je dus niet te vervelen, VC!
Lotus- Ratel
Hmmm, ik vrees dat het niet slim is dat ik vijf minuten geleden nog twee broodjes heb gegeten, maar ik had er zooo'n zin in.
Wat ik vandaag allemaal naar binnen heb gewerkt, was ook niet slim.
Lotus- Ratel
Oh een theater is het sowieso, helemaal in de zomer, dan zijn hier altijd illegale races. Erg leuk om naar de kijken, maar door die rotonde kan dat waarschijnlijk niet meer.
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: