Nog een klein beetje diarre en kdv
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog een klein beetje diarre en kdv
Mijn zoon en dochter hebben wat last van diarree gehad vandaag heb ik zelf de buikgriep maar mijn kinderen zijn zo goed als beter, alleen heel af en toe hebben ze nog met poepen dat het dun is, maar weer niet zo dun dat het langs de luiers loopt.
Nu moeten ze morgen eigenlijk naar het kdv en ik moet werken ( als ik tenminste beter ben ) zou ik ze zo mogen brengen denk je ? Of moet het echt helemaal over zijn ?
Ze zijn verder niet meer ziek of niets,
Nu moeten ze morgen eigenlijk naar het kdv en ik moet werken ( als ik tenminste beter ben ) zou ik ze zo mogen brengen denk je ? Of moet het echt helemaal over zijn ?
Ze zijn verder niet meer ziek of niets,
Gast- Gast
Re: Nog een klein beetje diarre en kdv
wat wij als 'regel' hebben is dat je als je kindje 3 dunne luiers binnen het uur heeft het niet naar het kdv kan of dat je je kindje moet ophalen. Dus als ze niet ziek zijn zou ik ze gewoon brengen hoor! Beterschap nog!
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Nijntje schreef:wat wij als 'regel' hebben is dat je als je kindje 3 dunne luiers binnen het uur heeft het niet naar het kdv kan of dat je je kindje moet ophalen. Dus als ze niet ziek zijn zou ik ze gewoon brengen hoor! Beterschap nog!
het is 2 x op een dag ofzo en blijft fijn in de luiers vandaag, dan breng ik ze, mocht ik zelf nog niet beter zijn kn ik even goed tot rust komen
Gast- Gast
Als je een ouder bij ons op het kdv zou zijn en je zou mij die vraag stellen zou ik ook zeggen; "breng ze gerust! Mocht het toch niet gaan dan bellen we!"
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:Als je een ouder bij ons op het kdv zou zijn en je zou mij die vraag stellen zou ik ook zeggen; "breng ze gerust! Mocht het toch niet gaan dan bellen we!"
Dat zeggen de juffen hier ook tegen ons!
Gast- Gast
ik kijk even hoe de nacht gaat, vanavond had ze ( mijn dochter ) de laatste fles uitgespuugd, maar volgens mij kwam het meer omdat ze hem sowieso al niet wilde, ze heeft geen koorts of niets meer gehad,
Gast- Gast
Hazeltje schreef:moepie schreef:Als je een ouder bij ons op het kdv zou zijn en je zou mij die vraag stellen zou ik ook zeggen; "breng ze gerust! Mocht het toch niet gaan dan bellen we!"
jep, hier hetzelfde! ik werk ook in de kinderopvang, en ook ik zou ze gewoon brengen hoor. hier is ook de regel van 3 dunne luiers in een uur, dus lekker brengen:)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:Hazeltje schreef:moepie schreef:Als je een ouder bij ons op het kdv zou zijn en je zou mij die vraag stellen zou ik ook zeggen; "breng ze gerust! Mocht het toch niet gaan dan bellen we!"
jep, hier hetzelfde! ik werk ook in de kinderopvang, en ook ik zou ze gewoon brengen hoor. hier is ook de regel van 3 dunne luiers in een uur, dus lekker brengen:)
Ze zijn vanmorgen gewoon gegaan en op het kdv zeiden ze dat als het niet goed zou gaan ze wel zouden bellen. zolang het niet te gek werd konden ze gewoon blijven gelukkig
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: