Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winkel A versus winkel B

+15
Niekske
Zonnetje
Blond
nina
Sjaantje
Atelier Madame
sanne-84
Angela_1986
Serena
Lynn_
ijsjemeisje
Susan
Jeanette
VeryCherry
SparklingEyes
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 23:31

nee, dat merk ik nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Zonnetje zo 3 apr 2011 - 23:40

Ik merk juist het tegenovergestelde. Ik koop kleding van goedkoop (Hema) tot duur (Men at work, Esprit). Soms heb ik iets goedkoops aan, bijvoorbeeld dat rokje met bloemen van de Hema, dan krijg ik er een compliment over en dan zeg ik dat het van de Hema is en dan zijn mensen extra enthousiast. Net of ze het knap vinden dat je voor weinig geld zoiets leuks kunt vinden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Niekske ma 4 apr 2011 - 0:03

Ik voel mezelf juist een beetje 'trots' als ik zo voor zo weinig geld iets leuks heb kunnen kopen smile Ik krijg zoveel complimentjes op de action rokjes bijvoorbeeld, iedereen vind het dan ook leuk dat zoiets eenvoudigs & goedkoops zo leuk staat.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Elin ma 4 apr 2011 - 0:04

Maple schreef:Als iemand iets leuks draagt en het blijkt van de Wibra, Zeeman, C&A of watvoor goedkopere winkel dan ook af te komen, lig ik bij wijze van spreken de volgende dag al voor de winkel te wachten om dat kledingstuk óók te scoren Embarassed

Haha, dat had ik met de welbekende Action rokjes, toen ik die hier op het forum zag ben ik ook gelijk naar de Action gerend Wink
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  luisa ma 4 apr 2011 - 0:20

Ik koop mijn kleding meestal toch wel bij duurdere winkels. Niet omdat ik perse een merk wil, maar omdat de kwaliteit gewoon veel beter is. Ik heb ook heus wel goedkope kleding uit boetiekjes ofzo, en ja ben dan altijd erg blij dat ik voor weinig geld iets leuks heb. Helaas blijft die kleding over het algemeen veel minder lang mooi.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 0:34

ikzelf merk het niet echt, maar ik heb meestal wel spijkerbroek van een bepaald merk omdat ik die nu eenmaal fijner vind zitten. Verder koop ik ook veel in de uitverkoop en dan ook bij de zeeman of wibra. Ik koop gewoon wat ik leuk vind, of het nu van de zeeman, wibra. H&M of een of andere merkwinkel komt. Maar ik vind het wel leuk om leuke kleding te kopen voor een klein bedrag smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Pien ma 4 apr 2011 - 1:25

ik heb het sinds mijn zwangerschap, geef niet graag heel veel geld uit aan kleding die ik toch niet lang kan dragen dus loop daardoor regelmatig even de wibra/ zeeman door. pas een heel leuk tuniek gekocht bij de wibra, verder het één en ander van marktplaats, en krijg al verschillende keren complimentjes dat ik altijd zulke leuke positiekleding draag.....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 1:36

Het kan mij echt niets schelen waar mensen kleding kopen. Wie ben ik om daar een oordeel over te hebben, als zij er blij mee zijn? Eerlijk gezegd vraag ik er ook nooit naar bij mensen waar ze iets gekocht hebben.

Zelf koop ik nooit iets bij Zeeman, Wibra of Action qua kleding, maar dat is puur omdat ik er nooit kom. H&M mijd ik doorgaans, omdat ik het een rommelwinkel vind; maar als ik er iets zou zien hangen wat ik leuk vind, zou ik het wel kopen.

Vooral met schoenen let ik erop dat het goed zit en ben ik doorgaans automatisch duurder uit, vanwege een kleine maat en het sluit doorgaans alleen maar aan bij Cinderella. Maar ik zou me nooit in allerlei bochten wringen om iets duurders te kunnen betalen, als ik daar krom voor moet liggen.

Aantal jaren geleden winkelde ik wel vaak met een vriendin, maar daar ben ik wel mee gestopt. Zij was de ultieme koopjesjager en mij boeide het nooit zoveel, dus kreeg ik veel kritiek als ik een truitje kocht van 80 euro en werd ik er moe van dat ze een kwartier kon twijfelen bij de WonderWoman over een truitje die soms echt maar 3 euro zou kosten. Het winkelde niet prettig, want we hadden beiden voorkeur voor geheel andere winkels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 5:35

Het boeit mij totaal niet hoor dat ik koop bij Action Wibra ofzo. Vriendin van mij MOET perso alleen maar merk want anders ziet het er zo goedkoop uit (vind zij)..Jammer dan..ik vind juist merkkleding niet altijd mooi, dan maar goedkoop, kan ik ook wat vaker afwisselen en iets nieuws kopen als ik voor een shirtje over de top moet betalen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 12:47

Ik koop bijna nooit bij duurdere winkels, en anders is het uit de uitverkoop. Ik vind andere dingen belangrijk om m'n geld aan uit te geven smile Achja zo gaat dat, een vriend heeft altijd wat op te merken dat ik zoveel reis, maarja hij koopt weer enorm dure dingen in mijn ogen voor zn huis. Ieder zn voorkeuren toch? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 3:23

Het is toch nu juist hip een een Chanel te combineren met een 'H en emmetje' Ik het nog nooit meegemaakt trouwens dat iemand zo raar reageerde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Lejow wo 6 apr 2011 - 3:33

Dat kan me best boos maken, en dan helemaal als mensen het lef hebben om er wat van te zeggen. Houdt het dan in ieder geval voor jezelf.

Zo heeft mijn moeder verschillende mensen van de thuiszorg die voor haar komen zorgen (de meeste Gooische meisjes van een jaar of 20). Twee van hun waren laatst samen aan het winkelen, toen 1 van de 2 even de kruidvat in wilde. De tweede weigerde mee naar binnen te gaan, want je gaat toch serieus geen dingen kopen bij de kruidvat ?!?!?!!

Hoe bedoel je.. uit de hoogte gevallen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkel A versus winkel B - Pagina 2 Empty Re: Winkel A versus winkel B

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum