Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pinnen in de winkel en afschrijvingen

+4
Blair
Pussycat
Juutjepetuutje
Coco
8 plaatsers

Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  Coco vr 13 jul 2012 - 7:55

Ik heb nu al sinds woensdag dat hetgeen ik in de winkels pin er niet meer direct wordt afgeschreven. Normaal is het dan toch ook direct van je rekening af als je in de winkel pint?
Ik vind het vreselijk irritant want ik bereken nooit wat ik precies uitgeef en ik vergeet ook altijd de helft mee te tellen Pinnen in de winkel en afschrijvingen 878948377 en dan schrik ik al aan het einde van de dag. Nu heb ik al 3 dagen geshopt en gewoon echt geen idee wat er precies nog afgeschreven gaat worden.

Hebben meerderen dit de laatste paar dagen? Ik zit bij ABN..
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 7:56

Deze storing loopt geloof ik al sinds maandag. Ik heb er over gelezen op de website van ABN. Erg vervelend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  Juutjepetuutje vr 13 jul 2012 - 8:00

Ik heb het ook, ook bij ABN, idd super vervelend. Ik had op mn app een berichtje dat er een storing is, duurt wel lang..
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  Coco vr 13 jul 2012 - 8:06

Megara schreef:Deze storing loopt geloof ik al sinds maandag. Ik heb er over gelezen op de website van ABN. Erg vervelend!

Wat stom, ik heb nog gekeken op de site en kon niets vinden, terwijl het er toch vrij duidelijk staat. Pinnen in de winkel en afschrijvingen 394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  Pussycat vr 13 jul 2012 - 8:15

Ik wilde al zeggen ook ABN zeker? Pinnen in de winkel en afschrijvingen 1371890812

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  Blair vr 13 jul 2012 - 8:24

Ik heb ook ABN, maar geen last van?

Toch wel. laughcry
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  Ella vr 13 jul 2012 - 9:24

Ook ik heb er last van
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  silly-one vr 13 jul 2012 - 10:16

Staat al vanaf maandag op de site als je inlogt dat er problemen zijn met de afschrijven. Dus gewoon goed onthouden wat er op je rekening staat en wat je uitgeeft.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  Blondie vr 13 jul 2012 - 21:26

Ik heb het ook. Vind het (nog) niet heel erg vervelend. Check regelmatig mijn saldo via Abn app en weet wel wat ik uitgeef dus ook hoe ik er voor sta qua saldo.
Blondie
Blondie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  FireButterfly vr 13 jul 2012 - 21:51

Bij mij staat het wel direct in mijn digitale betalingsoverzicht maar dan moet het om de een of andere reden nog afgeschreven worden. Ik zit bij de ING.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 21:52

FireButterfly schreef:Bij mij staat het wel direct in mijn digitale betalingsoverzicht maar dan moet het om de een of andere reden nog afgeschreven worden. Ik zit bij de ING.

Ja, dat hebben wij ook vaak. Dan staat het bedrag als gereserveerd maar is het er nog niet echt af gehaald!
Duurt soms ook wel 2 of 3 dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 21:53

ABN heeft er melding van gemaakt, op hun app (weet niet hoe het met de site zit), dat ze achterlopen met hun afschrijvingen qua pinverkeer. Heel vervelend, maar ze bieden hun excuses aan.

Edit: Ze hebben sowieso wat problemen de laatste tijd. Want zo had ik geld overgeboekt van één rekening naar een andere. Was het ook afgeschreven, bijgeschreven op de andere rekening. Wil ik pinnen bij de Jumbo: GEEN SALDO. Pinnen in de winkel en afschrijvingen 878948377 Dus ik bel naar de Abn, zegt de medewerker:"U heeft inderdaad gewoon saldo, maar wij konden dat niet verwerken. Dus in werkelijkheid heeft u pas vanaf morgen saldo". Wel potjandorie! Gelukkig had ik mijn andere pinpas ook bij me en stond daar nog wat op. Maar wat ongelofelijk lullig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pinnen in de winkel en afschrijvingen Empty Re: Pinnen in de winkel en afschrijvingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum