Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

werk en schoolvakanties

2 plaatsers

Ga naar beneden

werk en schoolvakanties Empty werk en schoolvakanties

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 9:04

nu we toch bezig zijn, hoe doen jullie dat met schoolvakanties?
Bedoel, ik werk nu 4 dagen, en vriend 5....

Hoe gaan jullie dat tzt regelen? Wat zijn dan eigenlijk de mogelijkheden mbt opvang 'extern'?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

werk en schoolvakanties Empty Re: werk en schoolvakanties

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 9:08

Voor ons is het wat makkelijker omdat ik maar 2 en de andere week 3 dagen werk.
Maar ik zou dan sowieso 2 of 3 weken zelf vrij nemen (ook om op vakantie te gaan) en de rest kijken of het bij opa's en oma's kan.

Mijn man draait erg veel overuren dus die kan daar misschein ook nog wat mee schipperen.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 2 apr 2011 - 9:10

Even een hele flauwe van mijn kant.. Na mijn afstuderen hoop ik werk te vinden in het onderwijs en dan heb ik vakantie tijdens alle schoolvakanties Very Happy Ideaal!

Maar voor zover ik weet is het kdv hier ook gewoon open tijdens de vakanties, dus mocht je kindje hier naar het kdv gaan dan is opvang in de vakantie geen probleem.

Edit: ik slaap al half, het moet zijn: de bso is hier gewoon open tijdens vakanties!

Laatst aangepast door PapillonRose op za 2 apr 2011 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 9:11

PapillonRose schreef:Even een hele flauwe van mijn kant.. Na mijn afstuderen hoop ik werk te vinden in het onderwijs en dan heb ik vakantie tijdens alle schoolvakanties Very Happy Ideaal!

Maar voor zover ik weet is het kdv hier ook gewoon open tijdens de vakanties, dus mocht je kindje hier naar het kdv gaan dan is opvang in de vakantie geen probleem.

Maar het gaat volgens mij over de periode dat de kindjes al naar school gaan :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 9:11

wij hebben een flexibele gastouder die in de vakanties meer uren zal oppassen. Nu is daar alleen geen sprake van, omdat ik in schoolvakanties juist vrij ben en dus meer thuis ben, waardoor zij minder op hoeft te passen.

Gast
Gast

Bericht  mickey za 2 apr 2011 - 9:13

Op mijn werk is de BSO in de vakanties gewoon open. Wel wordt aan de ouders gevraagd om in te vullen wanneer de kinderen komen, zodat we daar in de planning van eigen vakanties rekening mee kunnen houden. Het is bij ons zelfs mogelijk om alleen in de vakanties te komen, dit dient wel ruim op tijd aangegeven te worden.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose za 2 apr 2011 - 9:14

Hazeltje schreef:
PapillonRose schreef:Even een hele flauwe van mijn kant.. Na mijn afstuderen hoop ik werk te vinden in het onderwijs en dan heb ik vakantie tijdens alle schoolvakanties Very Happy Ideaal!

Maar het gaat volgens mij over de periode dat de kindjes al naar school gaan :P
Zo, ik slaap al geloof ik Laughing Maar dan gaat hier geloof ik nog hetzelfde op, dacht dat we hier een bso hebben die ook vakantieopvang doet. Maar daar heb ik me niet heel erg in verdiept omdat het hier niet nodig zal zijn.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 9:15

hier is het nog helemaal niet aan de orde, maar toch is het wel iets om over na te denken vind ik zelf.
Hopelijk gaan we volgend jaar voor een broertje/zusje, en op het moment dat X. op de basisschool zit, kan de kleine gewoon naar het KDV in de zomervakantie.

2/3 weken vakantie is mogelijk, maar de rest...geen idee hoe we dat tzt gaan oplossen. Misschien paar keer logeren bij oma/opa, en vanuit huis werken.

Zijn er al mama's die hier tegenaan lopen momenteel?

EDIT: ik lees iets over BSO, ik ga maar ns googlen. Is dat iets waar je van de Bel. dienst een gedeeltelijke vergoeding voor kunt krijgen?

Gast
Gast

Bericht  mickey za 2 apr 2011 - 9:17

Had je mijn post ook gezien Ivax? Ik werk overigens bij een van de grootste landelijke kdv-stichtingen, dus denk dat er bij jou in de buurt ook wel een van zal liggen.

EDIT: je zag het inderdaad smile Voor zover ik weet krijg je voor BSO ook vergoeding, maar ik weet het niet zeker. Dat zou je eens moeten nakijken op de site van de belastingdienst.

Laatst aangepast door mickey op za 2 apr 2011 - 9:19; in totaal 1 keer bewerkt
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 9:18

mickey schreef:Had je mijn post ook gezien Ivax? Ik werk overigens bij een van de grootste landelijke kdv-stichtingen, dus denk dat er bij jou in de buurt ook wel een van zal liggen.

ja, had een edit geplaats in mijn reactie Very Happy ga even googlen tnx.

Gast
Gast

Bericht  mickey za 2 apr 2011 - 9:19

En ik had weer op jouw ge-edit Very Happy
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop