Werk van man en bevallen
+43
Dikkie Dik
-Ieniemienie-
LDJ
CCC
Flower_L
teletascha
sanne-84
Sterrin_
Viva
Liadan
sabje
Shopaholic
Puggle
joyce0606
Slakje
kwak
koNijntje
slaatje
MADDIE
PiP
Printje
Amber-
smooch
Sun88
Aagje!
SarahKey
Muppetje
Nana
Miccie
Urban Naked
Lejow
Shy
Linda
blondje1313
Ella
Smaragdje
Floor
Susan
Happydobby
Limburg85
Annemie
Highway
Caroow
47 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Werk van man en bevallen
Waar was jullie man/vriend toen de bevalling begon? Heb je hem gelijk gebeld of even afgewacht?
En als je man aan het werk was, mocht die gelijk naar huis? Of is hij nog even gebleven tot het heftiger werd?
En als je man aan het werk was, mocht die gelijk naar huis? Of is hij nog even gebleven tot het heftiger werd?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Werk van man en bevallen
Leuk topic! Ben ik ook benieuwd naar en vooral ook: waren de mannen allemaal op tijd
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn vriend lag naast me in bed
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn man was nog op z'n werk, 20 minuten hier vandaan. Mijn man is direct weggegaan toen het serieus bleek te zijn, hij is weggegaan zonder iets te zeggen omdat z'n baas (z'n vader) bij collega's stond en hij wou tegen hun niks zeggen omdat hij dacht dat het nog wel even kon gaan duren, in de auto heeft hij z'n vader een berichtje gestuurd.
De mijne was serieus bijna te laat, het hoofdje was er al uit (heb het tegen moeten hoden voor zover dat ging natuurlijk anders was hij er echt niet bij geweest) toen hij binnen kwam, keurig in pak met een witte blouse haha.
De mijne was serieus bijna te laat, het hoofdje was er al uit (heb het tegen moeten hoden voor zover dat ging natuurlijk anders was hij er echt niet bij geweest) toen hij binnen kwam, keurig in pak met een witte blouse haha.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn weeën begonnen in de nacht, vriend is toen thuisgebleven
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
De eerste keer was hij al thuis, we stonden net op het punt om naar de verloskundige te gaan. De tweede keer heb ik gebeld toen de weeën om de vier minuten kwamen.
Edit: en natuurlijk mocht hij meteen weg, als ik veel eerder had gebeld had hij ook weg gemogen. Lijkt me raar als een baas je dan gaat tegenhouden.
Edit: en natuurlijk mocht hij meteen weg, als ik veel eerder had gebeld had hij ook weg gemogen. Lijkt me raar als een baas je dan gaat tegenhouden.
Laatst aangepast door Susan op za 9 feb 2013 - 0:45; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Vooraf besproken dat ik hem zou bellen, hij direct zou komen (of blijven in de plaats waar hij werkt en daar naar het ziekenhuis zou gaan omdat ik daar ging bevallen, als de bevalling dus erg snel zou verlopen). De dag na de bevalling zou hij terug naar zijn werk gaan om overdracht te doen.
Uiteindelijk beviel ik in het weekend, hij lag in bed (het was nacht) toen heb ik hem wakker gemaakt om de vk te bellen en daarna zijn we vertrokken naar het ziekenhuis.
Uiteindelijk beviel ik in het weekend, hij lag in bed (het was nacht) toen heb ik hem wakker gemaakt om de vk te bellen en daarna zijn we vertrokken naar het ziekenhuis.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Voor ik naar de ctg ging, had ik al gezegd dat hij waarschijnlijk nog wel bij z'n werk weg zou kunnen. Hij was vroeg op zijn werk en moest even iets halen. Toen hij op zijn werk terug kwam kon hij gelijk vertellen dat hij weer weg ging (na een kopje koffie te hebben gedronken).
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Susan schreef:De eerste keer was hij al thuis, we stonden net op het punt om naar de verloskundige te gaan. De tweede keer heb ik gebeld toen de weeën om de vier minuten kwamen.
Mijn vriend wordt niet tegengehouden door de baas, maar is vaak de enige aanwezige leidinggevende en het is niet heel verantwoord om dan gelijk weg te gaan zonder dat er een vervanger is. Als we geluk hebben is de vervanger iemand die er binnen een half uur is, maar met een beetje pech moet er iemand van ver komen en dan duurt het al snel meer dan een uur.
Edit: en het lijkt me eigenlijk dat er best wel veel beroepen zijn waar je niet op stel en sprong weg kan. Zoals een tandarts, rijinstructeur, chirurg..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Mijne was aan het werk, en mijn vliezen braken spontaan. Hij is gelijk naar huis gekomen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Mijn vliezen braken 's nachts, hij is 's morgens gewoon gaan werken omdat het verder nog niet echt op gang kwam. Ik had afgesproken dat hij om 15 uur naar huis zou komen, iets voordat de vk weer zou komen, maar omdat de weeën toch kwamen heb ik hem om half 2 gebeld of hij NU NAAR HUIS WILDE KOMEN en gelukkig ging dat. Achteraf baalt hij wel dat hij is gaan werken, hij had ook een waardeloze nacht gehad en uiteindelijk ook gewoon betaald verlof kunnen krijgen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Man kwam net uit z'n werk toen de eerste weeën begonnen. In de nacht ben ik bevallen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Mijn man was aan het werk, na een halfuur was hij thuis en toen zijn we bijna gelijk door gegaan naar het ziekenhuis.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Hij lag naast me in bed.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
De mijne ook.Lejow schreef:Hij lag naast me in bed.
Ik werd om 6.30 wakker met weeën, heb eerst een uurtje liggen monitoren met m'n weeën-app. Toen ze heftiger werden en om de 3 min kwamen heb ik hem wakker gemaakt.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Beide keren zijn de weeën s avonds begonnen. Hij zorgde de laatste weken trouwens wel dat hij niet te ver van huis was. Uurtje reistijd maximaal.
Gast- Gast
Bij mij braken 's nachts mijn vliezen dus hij was thuis.
Hij had wel een fysio afspraak om 7 uur dus die man heeft hij een sms gestuurd dat hij er niet was. Zijn baas heeft hij ook gesmst in de nacht. Toen ik namelijk op de verloskamer zou zijn was het rond half 8 's ochtends dus had hij geen tijd meer om te bellen.
Ik was al een paar dagen overtijd dus zijn collega ging elke dag uitrekenen hoeveel procent kans hij had dat hij niet kwam werken de volgende dag. Die dag zou hij 90% kans hebben dat hij niet hoefde te werken.
Hij had wel een fysio afspraak om 7 uur dus die man heeft hij een sms gestuurd dat hij er niet was. Zijn baas heeft hij ook gesmst in de nacht. Toen ik namelijk op de verloskamer zou zijn was het rond half 8 's ochtends dus had hij geen tijd meer om te bellen.
Ik was al een paar dagen overtijd dus zijn collega ging elke dag uitrekenen hoeveel procent kans hij had dat hij niet kwam werken de volgende dag. Die dag zou hij 90% kans hebben dat hij niet hoefde te werken.
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Bij de eerste was het op zondag en had hij vrij.
Bij de tweede begon het s nachts en toen zijn wekker ging heb ik hem verteld dat hij niet ging werken die dag.
Bij de tweede begon het s nachts en toen zijn wekker ging heb ik hem verteld dat hij niet ging werken die dag.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik werd om vijf uur wakker met weeën. Mn man heb ik laten slapen. Toen hij om zeven uur wakker werd zei ie dat ie nog wel ging werken (de weeën kwamen toen al om de vijf minuten, haha) want het kon toch lang duren? Toen ie niet meer slaapdronken was toch maar besloten dat ie misschien beter de vk kon bellen en thuis kon blijven
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Mijn man had toen een klusje bij de ambulancepost, paar minuten van ons huis. Toen ik hem smsde dat ik dacht dat ik weeen had stuurde hij alleen terug: zal de ambulance sturen.
Maar hij kwam wel eerder naar huis want we moesten sowieso al naar de gyn. Dus hij was ruim op tijd.
Maar hij kwam wel eerder naar huis want we moesten sowieso al naar de gyn. Dus hij was ruim op tijd.
Mijn man werkt vaak in een hoogwerken en staat dan bomen te zagen dus die zou zijn mobiel niet horen als ik zou bellen. Maar er staat ook nog altijd een collega van hem op de grond takken te rapen, dus die zou wel een mobiel kunnen horen. Wij hadden afgesproken dat als mijn bevalling zou beginnen ik eerst mijn man zou bellen, en als die niet op zou nemen, dan zou ik zijn planner/leiding gevende gebeld hebben en die zou de grondman gebeld hebben.
Maar uiteindelijk ben ik ingeleid, en was hij dus gewoon vrij
Maar uiteindelijk ben ik ingeleid, en was hij dus gewoon vrij
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Om 22u waren de weeën begonnen, hij was dus thuis om 630 zijn we naar ziekenhuis gegaan en toen geeft hij werk gebeld om 7u dat hij niet zou komen werken.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Wat leuk dat je weer reageert Miccie, ik vroeg me al af of je ondertussen al bevallen was!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik werd rond 3 uur wakker omdat ik moest plassen, terug in bed drupte ik nog plas, dacht ik. Maar bleek dus dat ik vruchtwater aan het verliezen was.
Mijn vriend wakker gemaakt en samen de vk gebeld maar die zei als de weeen beginnen ik moest terug bellen. Mijn vriend twijfelde om te gaan werken maar hem gezegd gewoon te gaan want ik voel nog niks en het kan nog uren duren. Heel de dag af en toe een krampje maar nog niks heftigs. Hij is wel meteen om 16.30u vertrokken van werk en de vk was tussendoor nog langs geweest om te controleren.
En om 20.00u moesten we ons melden in het ziekenhuis en rond 20.30u begonnen de weeen een beetje te komen.
Mijn vriend wakker gemaakt en samen de vk gebeld maar die zei als de weeen beginnen ik moest terug bellen. Mijn vriend twijfelde om te gaan werken maar hem gezegd gewoon te gaan want ik voel nog niks en het kan nog uren duren. Heel de dag af en toe een krampje maar nog niks heftigs. Hij is wel meteen om 16.30u vertrokken van werk en de vk was tussendoor nog langs geweest om te controleren.
En om 20.00u moesten we ons melden in het ziekenhuis en rond 20.30u begonnen de weeen een beetje te komen.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: