Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trakteren op het werk

+3
Try
Blond
minoessepoes
7 plaatsers

Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Trakteren op het werk

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:21

Volgende week ben ik jarig en ik zit even met een dillemma mbt het trakteren. Ik heb altijd ergens gewerkt waar ik met mn verjaardag aan 2x een halve vlaai genoeg had, maar nu werk ik ergens waar ik zeker 3 taarten zou moeten kopen.. Dat is voor mij gewoon veel te duur en daarbij zover ik heb gezien krijg je van het werk ook geen cadeautje oid. Vaak trakteren collega's met zn 2-en, maar helaas ik er niemand jarig de komende weken zover ik weet. Wat zouden jullie doen met trakteren? Ik wil wel iets doen en koek vind ik zo saai.. Zelf bakken is ook geen optie want ik moet met de fiets en trein naar mn werk, heb geen auto helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:23

Cake bakken? Ik heb op stage een keer drie verschillende cakes gebakken en er met eetbare verf oid op geschreven. Was erg leuk geworden en iedereen vond het lekker. En anders moeten ze niet zeuren :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:23

Ik bestel altijd vlaaien bij Multi Vlaai.. Ik had gisteren 2 appel kruimel (dik 5 euro per stuk) en 1 luxe vlaai van € 11..

Nouja, dat viel me nog best mee qua prijs..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:24

Reeza, je aapt me na met dit topic Laughing
Mijn man is deze week jarig en het scheelt dat de taart word betaald op zijn werk als iemand jarig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:25

Wat wil je max. uitgeven voor je traktatie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:26

Ik heb ook bij een bedrijf gewerkt waar zo`n 30 mensen in dienst waren. Ik deed toen gewoon wat dozen soesjes halen en evt wat mini-tompouzen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:27

Alex, ik stuur je ff een pm oke.

Reeza, eigenlijk vind ik vlaai zo afgezaagd aangezien we dat bijna elk jaar geven, maar het is wel lekker en lekker makkelijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  minoessepoes wo 23 feb 2011 - 23:29

Afgelopen jaar heb ik appelflappen zelf gebakken, maar dan half zo groot als normaal (bladerdeeg door de helft gesneden) en dan wat meer. Veel mensen vinden zo'n kleine appelflap genoeg en voor de liefhebber was er nog 1 en ik kon het gewoon makkelijk op de fiets meenemen.

Je kan natuurlijk ook dingen halen zoals soesjes, mini tompouce (diepvries), negerzoenen, gevulde koeken, appelkoeken enz en dat op een schaal leggen. Is toch ook prima!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:34

minoessepoes schreef:Afgelopen jaar heb ik appelflappen zelf gebakken, maar dan half zo groot als normaal (bladerdeeg door de helft gesneden) en dan wat meer. Veel mensen vinden zo'n kleine appelflap genoeg en voor de liefhebber was er nog 1 en ik kon het gewoon makkelijk op de fiets meenemen.

Je kan natuurlijk ook dingen halen zoals soesjes, mini tompouce (diepvries), negerzoenen, gevulde koeken, appelkoeken enz en dat op een schaal leggen. Is toch ook prima!


Inderdaad dit wilde ik ook zeggen :P Of bonbons of zoiets. Bij ons doet niemand eigenlijk een vlaai bedenk ik mij nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:35

Ik bedenk me net dat ik wél langs de AH kan gaan, die is vlakbij mn werk.. Dan hoef ik ook niet te reizen met taart oid, dat zie ik echt niet zitten nl. Ga maar eens in de spits met je gebak de trein in, succes Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Blond wo 23 feb 2011 - 23:36

Bij ons trakteert niemand op taart, daar werken er echt teveel mensen voor. Wat ik hier al voorbij heb zien komen:
- Negerzoenen
- Minidonuts
- miniappelflappen
- roomboterkoekjes
- bonbons
- gevulde koeken
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Try do 24 feb 2011 - 5:33

Ik had een 'soezentaart' gemaakt.

Diepvriessoezen bij de AH (1 euro voor 25 stuks) ik had 2 dozen geloof ik. Ik heb deze opgestapeld in een soort toren en daar gesmolten chocolade over gedaan (wat dus weer hard word) en spikkels erover, zag er erg leuk uit en kostte bijna niets smile

Dus als je chocolade op je werk kan smelten kan je dit binnen een paar minuten daar maken? smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Rovine do 24 feb 2011 - 9:04

Taart valt trouwens prima te vervoeren als je het gewoon in de vorm laat zitten.

Is er geen supermarkt in de buurt van je werk? Waar je even naar binnen kunt glippen voor werktijd.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:42

Ik heb ook ooit voor een bedrijf gewerkt waar 50 man werkte. Ik heb toen een aantal dozen tompoezen gehaald bij de Aldi. Kost iets van een euro per doosje en zitten er 4 in. En ze zijn lekkerrr !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Flippin' Bitch do 24 feb 2011 - 9:45

Gewoon een paar dozen diepvries slagroomsoesjes halen bij Lidl smile Niet duur en vinden de meesten lekker smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:05

Reeza schreef:Dat is voor mij gewoon veel te duur en daarbij zover ik heb gezien krijg je van het werk ook geen cadeautje oid.
Ik snap wat je bedoelt, echter vind ik dit toch twee verschillende dingen. Te duur is te duur, toch? Ik heb het zelf ook gehad dat ik jarig was en 3 taarten had moeten kopen, maar mijn verjaardag was in de feestdagenperiode in december, dus de helft was vrij. Anders was het ook vrij duur geworden. Bij mijn afdeling doen ze trouwens wel aan cadeautjes.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 3:07

Op mijn werk trakteert bijna niemand. Ik heb wel eens getrakteerd. Ik had toen 2 zakjes stroopwafels neer gezet. Er zitten er veel in en is niet duur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 3:12

Ik moet voor zo'n 30 man (vrouw) traktatie meenemen, en met taarten red ik het idd ook niet. De afgelopen twee jaar heb ik rocky roads gemaakt, heel simpel en niet al te duur (taart is duurder). Snij ze in stukken (of maak ze in papieren cakevormpjes). Dan op de dag zelf gooi ik ze in een enorme tupperwaredoos, neem een mooie schaal mee, gooi alles in een tas, fiets naar mijn werk en daar leg ik ze op de schaal. Krijg altijd hele positieve reacties :-)

Anders zou ik idd zoiets als soesjes of Celebrations doen ofzo. Of je neemt een paar cakes mee, bus slagroom erbij, klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Beachgirl za 26 feb 2011 - 3:31

Wij zijn met 80 man op het werk dus er wordt altijd getrakteerd per maand, met alle mensen die die maand jarig zijn. Dan kopen we 10 vlaaien en ben je een 10tje de man kwijt.

Maar áls er iemand alleen trakteert zijn dat vaak stroopwafels, soesjes, cake, boterkoek, verschillende koekjes, ijsjes in de zomer.... en dat wordt hier ook gewoon prima gewaardeerd.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 4:02

Ik had allemaal verschillende koeken. Roze koeken, gevulde koeken, stroopwafels en kano's. Allemaal mooi bij elkaar gelegd op een bord en iedereen kon zelf kiezen wat hij wilde! En het andere jaar had ik Daim-taart van de IKEA gehaald, haal je 10 punten uit, dus goed te doen (3 voor 5 euro).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Mizz_S za 26 feb 2011 - 9:04

Je kunt ook als je geen taart wilt doen kleine dingetjes doen zoals mini-muffins, soesjes, tommies enz. En je zou bv ook diepvriestaart kunnen doen, das iig wel een stuk goedkoper. Bij de AH heb je een reusachtige taart van euroshopper voor een paar euro (maar ik heb die zelf nog nooit gehad dus geen idee hoe het smaakt, hij ziet er niet onaardig uit geloof ik).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trakteren op het werk Empty Re: Trakteren op het werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum