Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Recept groenteomelet

+2
Zora
Mizz_S
6 plaatsers

Ga naar beneden

Recept groenteomelet Empty Recept groenteomelet

Bericht  Mizz_S vr 1 apr 2011 - 9:04

Zondag wil ik een groenteomelet gaan maken (als avondeten). Maar aangezien ik dit nog nooit heb gemaakt vroeg ik me af wat jullie daar dan in doen? En wat eet je erbij? Wie heeft er een lekker recept voor me?
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Recept groenteomelet Empty Re: Recept groenteomelet

Bericht  Zora vr 1 apr 2011 - 9:47

Ik maak eigenlijk nooit omelet maar als ik er nu een zo maken zou ik 'm op heel donkerbruin brood eten. Erin: kruiden (italiaanse, peper, zout, knoflook) champignons, ham/spek, paprika en ui. Yum! Misschien nog een klein beetje kaas...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Recept groenteomelet Empty Re: Recept groenteomelet

Bericht  Minx vr 1 apr 2011 - 9:49

Beetje wat hier boven staat. Eigenlijk kun je er heel veel groeten door heen gooien. Spinazie erdoor is ook erg lekker. Een beetje kaas erdoor vind ik vaak ook wel lekker. Courgette paprika enzo eigenlijk is alles lekker.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Recept groenteomelet Empty Re: Recept groenteomelet

Bericht  Zininzon vr 1 apr 2011 - 9:51

Meestal gebruik ik als basis wel zo'n pakje van Honig. En dan gesnipperd uitje er voor, knoflook, wat tauge...
Lekker op bruin brood met een beetje ketchup. Je kunt er ook een salade bij doen
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Recept groenteomelet Empty Re: Recept groenteomelet

Bericht  Angela_1986 vr 1 apr 2011 - 11:19

Als ik 'n omelet maak dan doe ik er vaak soepgroenten doorheen. Daar heb ik vaak wel 'n zakje van in de vriezer liggen dus kan ik makkelijk uithalen. Qua kruiden doe ik er eigenlijk alleen 'n beetje zout doorheen. Ik zag laatst wel 'n pakje van Honig ofzo in de winkel om omelet te maken, misschien ga ik dat eens proberen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Recept groenteomelet Empty Re: Recept groenteomelet

Bericht  minoessepoes vr 1 apr 2011 - 18:51

Zelf vind ik het lekkerder om de omelet als "wrap" te gebruiken.

Dan doe ik wat nasi kruiden (als je een zakje gebruikt zou ik een half zakje doen voor 2 personen) door het ei mengsel en bak daar een omelet van en in een andere pan wok ik dan even wat oosterse groenten (in ieder geval met taugé) met dingen zoals wat garnaaltjes of hamblokjes erdoor, een schepje sambal, wat ketjap (of je haalt een potje zoet/zure wok saus bijvoorbeeld) en dan vul ik de omelet met dit mengsel.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Recept groenteomelet Empty Re: Recept groenteomelet

Bericht  Mizz_S za 2 apr 2011 - 0:52

Bedankt voor de tips. Een pakje wil ik sowieso niet gebruiken, dat heb ik vroeger wel eens op en dat vond ik echt niet leker. Inmiddels heb ik de boodschappen al gehaald en ik doe er spinazie, bosui en champignons door, en erbij eten we aardappelkroketjes, stokbrood, en misschien nog een salade. Volgende keer (als het lekker is) maak ik misschien wel een keer een Oosterse variant, of zoiets als Minoessepoes schreef! Als er nog andere mensen tips hebben graag!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Recept groenteomelet Empty Re: Recept groenteomelet

Bericht  Mizz_S zo 3 apr 2011 - 6:58

Ik heb het eindelijk gemaakt zoals hierboven beschreven, alleen heb ik er ook nog geraspte kaas door gegooid. Het was erg lekker!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Recept groenteomelet Empty Re: Recept groenteomelet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum