Recept tonijnbiefstuk
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Recept tonijnbiefstuk
Ik ga morgenavond tonijnbiefstuk eten, alleen weet ik niet goed wat er lekker bij is.
Ik denk dat ik er wat groenten bij ga grillen of bakken, maar misschien weten jullie nog leuke recepten?
Ik denk dat ik er wat groenten bij ga grillen of bakken, maar misschien weten jullie nog leuke recepten?
Gast- Gast
Re: Recept tonijnbiefstuk
Lekker met sojasaus of ketjap manis, sesamzaadjes en rijst met peultjes. Vooral niet te lang bakken, echt maar 2 minuten aan elke zijde ofzo. Hij mag echt nog roze van binnen zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh dit klinkt wel erg lekker, er daarvan heb ik vrijwel alles in huis!
En bedankt voor de tip over het bakken, daar was het anders mis mee gegaan
En bedankt voor de tip over het bakken, daar was het anders mis mee gegaan
Gast- Gast
Ja het is het mooist als het er zo uit ziet:
Marin- Lady Post-a-lot
Succes! Ik vind tonijn steak zooo lekker!
Marin- Lady Post-a-lot
O dat vind ik echt niet lekker zo rood.
Heb laatst zalmtartaar gegeten, was er goed ziek van
Maar verder: tonijn
Heb laatst zalmtartaar gegeten, was er goed ziek van
Maar verder: tonijn
Gast- Gast
Ik vind het sowieso rauw heerlijk, maar inderdaad echt niet zolang bakken dat hij niet meer rauw is. Gegarandeerd droog dan.. Ik vind het lekker met balsamico azijn en op de grill.. =)
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Een tonijnbiefstuk zou ik insmeren met sesamolie en sesamzaadjes en heel kort aanbakken.
Als je er gegrilde groente bij zou willen doen kan je prima bijvoorbeeld gegrilde plakjes courgette, aubergine en/of rode paprika erbij doen. De combinatie van die drie vind ik zelf altijd erg lekker.
Als je er gegrilde groente bij zou willen doen kan je prima bijvoorbeeld gegrilde plakjes courgette, aubergine en/of rode paprika erbij doen. De combinatie van die drie vind ik zelf altijd erg lekker.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Oeee zo lekker tonijn!!
Heb ´m laatst lekker gegrild, had een boter gemaakt met limoen en rode peper, met zeekraal erbij en krieltjes in de schil met ansjovis, was heel lekker!
en idd rood houden!! aub ik vraag het je als kok:lol: zo jammer van zo´n mooie vis om door te bakken!
Heb ´m laatst lekker gegrild, had een boter gemaakt met limoen en rode peper, met zeekraal erbij en krieltjes in de schil met ansjovis, was heel lekker!
en idd rood houden!! aub ik vraag het je als kok:lol: zo jammer van zo´n mooie vis om door te bakken!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Eigenlijk zou ik het het liefst helemaaaaal niet meer op een bord zien verschijnen, maar gortdroog de prullenbak in kan echt echt echt niet.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
tonijn is inderdaad zo lekker!! Jammer dat het zo duur is..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: