Stokke tripp trapp wat allemaal nodig/handig
+4
Monnie
Fiwen
Teddyaapje
duckie
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Stokke tripp trapp wat allemaal nodig/handig
Wij gaan binnenkort (lees dat er dit weekend al mama mazzeldagen zijn dus wie weet) een kinderstoel kopen voor onze dochter en nou zat ik te denken aan een tripp trapp stoel, maar daar kun je best wel wat accesoires bij krijgen zie ik maar wat is nou wel en niet handig om er bij te hebben voor je kindje?
en bevalt de stoel goed?
vanaf wanneer kan je kindje er even in zitten al?
en bevalt de stoel goed?
vanaf wanneer kan je kindje er even in zitten al?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Stokke tripp trapp wat allemaal nodig/handig
Ik zou sowieso voor de babyinzet gaan en eventueel een dat kussentje, voor een kindje van 6 maanden is ook de babyinzet nog vrij groot. Volgens mij heb je ook van die tafelbladen enzo erbij hè, daar zou je mee zonder kunnen. Onze dochter zat met 5.5 maand af en toe in de kinderstoel om te eten, maar zakte toen nog wel onderuit. Toen ze ongeveer 6.5 maand was kon ze goed rechtop blijven zitten.
Gast- Gast
Wij hebben dat babyinzet ding en later hebben we nog een riempje gekocht want zoonlief had ondekt dat hij uit de stoel kon klimmen :S
Maar wij hebben geen kussentje, vond het duur en onnodig. ( die kan je ook goedkoper krijgen op internet)
Maar wij hebben geen kussentje, vond het duur en onnodig. ( die kan je ook goedkoper krijgen op internet)
Gast- Gast
wij hebben alles erbij gekocht, dus babyzit, kussentje, gordel en tabletop. Het staan nog allemaal in de doos want T is pas 5maanden en kan er dus nog niet in.
De tabletop is trouwens meer een soort van placemat met rand voor op tafel en kan volgens mij niet aan de stoel bevestigd worden.
De tabletop is trouwens meer een soort van placemat met rand voor op tafel en kan volgens mij niet aan de stoel bevestigd worden.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij gingen ook voor een Tripp Trapp maar omdat J toch wakker was hebben we haar even laten test-zitten en toen kwamen we erachter dat het voor J geen fijne stoel was. Ze zat er echt heel raar en ongemakkelijk in. Toen wat andere stoelen getest en uiteindelijk een gevonden waar ze wel comfortabel in zit. Ik zou dus adviseren om vooraf te testen zodat je niet straks spijt hebt van je aankoop.
Wij hebben trouwens nog wel een oude tripp trapp die van mij is geweest vroeger (en die ik dus nu weer gebruik) dus het zijn wel hele robuuste stoelen die lang mee gaan.
Wij hebben trouwens nog wel een oude tripp trapp die van mij is geweest vroeger (en die ik dus nu weer gebruik) dus het zijn wel hele robuuste stoelen die lang mee gaan.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ook de tripp trapp. Hele fijne stoel. N. zat er vanaf 7 maanden in. Eerst nog een beetje wiebelig, maar even zitten kon toen wel. Maar ik miste dus echt een blad, dus heb deze een paar weken terug alsnog gekocht, 50 euro maar liefst. Het idee van de tripp trapp is natuurlijk mee aan tafel kunnen zitten en dat is ook heel mooi, maar niet zo fijn als je kindje steeds op tafel ramt met van alles. En als hij eens bij ons bij de bank zit met wat drinken en een koekje, is een blad ook erg handig.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Fiwen schreef:Wij gingen ook voor een Tripp Trapp maar omdat J toch wakker was hebben we haar even laten test-zitten en toen kwamen we erachter dat het voor J geen fijne stoel was. Ze zat er echt heel raar en ongemakkelijk in. Toen wat andere stoelen getest en uiteindelijk een gevonden waar ze wel comfortabel in zit. Ik zou dus adviseren om vooraf te testen zodat je niet straks spijt hebt van je aankoop.
wat voor 1 heb je nu gekocht als ik vragen mag?
hmm dan vraag ik me af of het al verstandig is om hem nu te kopen, wanneer heb jij hem gekocht dat je toen bent gaan "test-zitten"met je kindje?
duckie- Ratel
Monnie schreef:Wij hebben ook de tripp trapp. Hele fijne stoel. N. zat er vanaf 7 maanden in. Eerst nog een beetje wiebelig, maar even zitten kon toen wel. Maar ik miste dus echt een blad, dus heb deze een paar weken terug alsnog gekocht, 50 euro maar liefst. Het idee van de tripp trapp is natuurlijk mee aan tafel kunnen zitten en dat is ook heel mooi, maar niet zo fijn als je kindje steeds op tafel ramt met van alles. En als hij eens bij ons bij de bank zit met wat drinken en een koekje, is een blad ook erg handig.
is dat een blad wat je aan de stoel vast kunt maken? dus niet de tabletop?
daar lijkt het me dan erg handig voor, beetje zonde van mn tafel anders
duckie- Ratel
duckie schreef:Fiwen schreef:Wij gingen ook voor een Tripp Trapp maar omdat J toch wakker was hebben we haar even laten test-zitten en toen kwamen we erachter dat het voor J geen fijne stoel was. Ze zat er echt heel raar en ongemakkelijk in. Toen wat andere stoelen getest en uiteindelijk een gevonden waar ze wel comfortabel in zit. Ik zou dus adviseren om vooraf te testen zodat je niet straks spijt hebt van je aankoop.
wat voor 1 heb je nu gekocht als ik vragen mag?
hmm dan vraag ik me af of het al verstandig is om hem nu te kopen, wanneer heb jij hem gekocht dat je toen bent gaan "test-zitten"met je kindje?
Wij hebben deze in het wit met een stoelverkleiner erin
http://www.prenatal.nl/shop/Thuis-Kinderstoelen/Bopita-Kinderstoel-Fonny-21163.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&navAction=jump&navCount=0&level=product&id=21163
Als ze er straks uitgegroeid is kun je er een klein (speel) tafeltje met stoeltje van maken.
Wij zijn hem gaan kopen toen J. ongeveer 5,5 maand was. Ik denk dat de meeste kindjes wel goed zitten in de stokke hoor, maar ik ben achteraf heel blij dat ik het toch getest heb. Misschien hebben wij gewoon een heel raar kind
Fiwen- Kletskop
dat model heb ik eerder ook in gezeten maar voordeel van de tripp trapp vond ik dat ze er heeel lang in kunnen zitten en dat je hem dus ook als volwassen kunt gebruiken en dat kan bij die weer niet... misschien toch maar eens kijken.
duckie- Ratel
duckie schreef:dat model heb ik eerder ook in gezeten maar voordeel van de tripp trapp vond ik dat ze er heeel lang in kunnen zitten en dat je hem dus ook als volwassen kunt gebruiken en dat kan bij die weer niet... misschien toch maar eens kijken.
Ja dat klopt, ik heb mijn oude tripp trapp zelfs nog hahaha
Wij hebben besloten om nu dus deze te kopen en tegen de tijd dat ze hier uitgegroeid is mag ze een "opvolgstoel" uitzoeken (als het nodig is) of ze gaat op de oude tripp trapp.
Fiwen- Kletskop
duckie schreef:Monnie schreef:Wij hebben ook de tripp trapp. Hele fijne stoel. N. zat er vanaf 7 maanden in. Eerst nog een beetje wiebelig, maar even zitten kon toen wel. Maar ik miste dus echt een blad, dus heb deze een paar weken terug alsnog gekocht, 50 euro maar liefst. Het idee van de tripp trapp is natuurlijk mee aan tafel kunnen zitten en dat is ook heel mooi, maar niet zo fijn als je kindje steeds op tafel ramt met van alles. En als hij eens bij ons bij de bank zit met wat drinken en een koekje, is een blad ook erg handig.
is dat een blad wat je aan de stoel vast kunt maken? dus niet de tabletop?
daar lijkt het me dan erg handig voor, beetje zonde van mn tafel anders
Ja, het blad kun je aan de stoel vast maken. Als je googled op playtray, kom je bij het blad.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik heb sinds kort ook de Tripp Trapp staan. Heb er een babyinzet bijgekocht en kreeg de tabletop gratis. Wil er alleen nog wel zo'n kussentje in kopen, want ik heb haar eventjes laten testzitten en de babyinzet is nog vrij ruim voor haar. Sowieso zit ze er nu nog niet in, maar binnenkort hopelijk wel.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
[quote="Snoepy87"]Wij hebben dat babyinzet ding en later hebben we nog een riempje gekocht want zoonlief had ondekt dat hij uit de stoel kon klimmen :S
quote]
+1.En we hadden wel het kussentje erbij
quote]
+1.En we hadden wel het kussentje erbij
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
@fiwen die stoel heb ik vroeger ook in gezeten en mijn broertjes ook. Die is ook erg stevig .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wij hebben de babyset, verkleiner en het tuigje gekocht.
Tuigje is hier echt nodig, ze klimt er anders uit, maar dan kan je altijd nog kopen.
Ze klimt er nu ook constant in
Tuigje is hier echt nodig, ze klimt er anders uit, maar dan kan je altijd nog kopen.
Ze klimt er nu ook constant in
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
vraag me af... zijn die kussentjes ook echt nodig/fijn?
misschien dat ik eerst eens de stoel en de babyset ga kopen (manlief even lief aankijken of we vandaag ook nog tijd hebben om naar de prenatal te gaan ivm mama mazzeldagen, scheelt toch weer) kan altijd nog kijken voor die kussentjes... vind ze alleen van stokke niet zo heel erg mooi wat ik op internet zie...
ben wel benieuwd welke kleur jullie hebben....
ik vind de zwarte erg mooi en dan met een andere kleur baby set, maar eerst maar eens in de winkel kijken
misschien dat ik eerst eens de stoel en de babyset ga kopen (manlief even lief aankijken of we vandaag ook nog tijd hebben om naar de prenatal te gaan ivm mama mazzeldagen, scheelt toch weer) kan altijd nog kijken voor die kussentjes... vind ze alleen van stokke niet zo heel erg mooi wat ik op internet zie...
ben wel benieuwd welke kleur jullie hebben....
ik vind de zwarte erg mooi en dan met een andere kleur baby set, maar eerst maar eens in de winkel kijken
duckie- Ratel
@Duckie: Ik heb een roze stoel, met een roze babyset. En ik heb nu een wit kussentje met roze figuurtjes erop besteld (van Stokke zelf). Dat was de enige die ik leuk vond van Stokke, de meeste kussentjes vind ik inderdaad niet erg geweldig.
PapillonRose- Ratel
nee inderdaad en vind ze dan nog wel prijzig voor het feit dat ik ze niet geweldig vind....
wij willen denk ik een zwarte stoel met grijze inzet. maar zag dat er mensen op MP ook kussentjes aanbieden die ze zelf maken van soort tafelzeil en die zijn nog wel leuk...
wij willen denk ik een zwarte stoel met grijze inzet. maar zag dat er mensen op MP ook kussentjes aanbieden die ze zelf maken van soort tafelzeil en die zijn nog wel leuk...
duckie- Ratel
Wij hebben een white wash stoel met bijbehorende babyset. Het kussentje van stokke zelf de wit/ beige gestreepte en ik heb op mp een kussentje met koeienmotief erbij gekocht.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Hier ook een Stokke Trip Trap ! Wij hebben een witte stoel met een grijs/bruine baby inzet en een kussenset van tafelzeil in het lime/wit geruit. Het kussensetje van zeil vind ik echt ideaal. Makkelijk schoon te maken enz. Ik heb een tuigje van Prénatal maar die past niet op de Stokke. Maar met een beetje knoop en rijg werk zit het tuigje nu redelijk.
S. zat er met 6,5 maand heel af en toe er in. Gewoon 10 minuutjes per dag om te oefenen. Nu kan hij redelijk goed zitten en bij ieder hapje zit hij nu in de stoel.
S. zat er met 6,5 maand heel af en toe er in. Gewoon 10 minuutjes per dag om te oefenen. Nu kan hij redelijk goed zitten en bij ieder hapje zit hij nu in de stoel.
Gast- Gast
zo zijn net terug van de prenatal en hebben uiteindelijk een white wash stoel gekocht met een zwarte baby inzet... nu nog even beetje neuzen voor leuke kussentjes
duckie- Ratel
hebben jullie er ook een extended glider erbij??
duckie- Ratel
Ja, en die zit als het goed is standaard bij de babyset (bij mij wel in elk geval).duckie schreef:hebben jullie er ook een extended glider erbij??
PapillonRose- Ratel
PapillonRose schreef:Ja, en die zit als het goed is standaard bij de babyset (bij mij wel in elk geval).duckie schreef:hebben jullie er ook een extended glider erbij??
oke... heb nog niet eens gekeken
duckie- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wippen in de stokke tripp trapp...
» Tripp trapp
» tripp trapp
» staan tripp-trapp
» Is dit echt allemaal nodig?