Is dit echt allemaal nodig?
+8
Coco
truestar
Lejow
PiP
Ayla
PapillonRose
Darius
meisje
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Is dit echt allemaal nodig?
Voor de twins?
Waren vandaag in een babyzaak en ik jezus hoe gaan we dat allemaal betalen?
- Kinderwagen (snap dat die nodig is)
- 2 Wiegjes voor in de kinderwagen voor in het begin. Vanaf wanneer kunnen ze in de gewone zitjes?
- 2 maxicosi's
- wipstoeltjes. Vanaf wanneer kunnen ze daar in?
Zijn die bovenstaande 3 dingen allemaal nodig?
We gaan gewoon een grotere auto nodig hebben om dat gevaarte van tweelingwagen in de kunnen vervoeren.
Waren vandaag in een babyzaak en ik jezus hoe gaan we dat allemaal betalen?
- Kinderwagen (snap dat die nodig is)
- 2 Wiegjes voor in de kinderwagen voor in het begin. Vanaf wanneer kunnen ze in de gewone zitjes?
- 2 maxicosi's
- wipstoeltjes. Vanaf wanneer kunnen ze daar in?
Zijn die bovenstaande 3 dingen allemaal nodig?
We gaan gewoon een grotere auto nodig hebben om dat gevaarte van tweelingwagen in de kunnen vervoeren.
Gast- Gast
Re: Is dit echt allemaal nodig?
Ik denk dat 2 wiegjes voor op de kinderwagen wel nodig zijn.
Hier kon de oudste pas met 8 maanden in het zitgedeelte. Ze was klein.. soms hoor ik ook dat sommigen er met 4 maanden in gaan.. Maar als baby is een wiegje denk ik wel nodig.
Maxi cosi's ook. Hoe wil je ze anders meenemen in de auto? Of je zou de auto niet moeten gebruiken..
Wipstoeltje heb ik hier niet veel gebruikt.. Dus dat weet ik niet.
Hier kon de oudste pas met 8 maanden in het zitgedeelte. Ze was klein.. soms hoor ik ook dat sommigen er met 4 maanden in gaan.. Maar als baby is een wiegje denk ik wel nodig.
Maxi cosi's ook. Hoe wil je ze anders meenemen in de auto? Of je zou de auto niet moeten gebruiken..
Wipstoeltje heb ik hier niet veel gebruikt.. Dus dat weet ik niet.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Wiegjes als in kinderwagenbakken? Ja die heb je nodig ja, daar liggen ze de eerste 5 maanden ofzo in.
Maxicosi's heb je vooral nodig in de auto, dus ja, nodig. Kun je ook niet gebruiken ipv de kinderwagenbakken omdat dat slecht is voor de ruggetjes.
Wipstoeltjes zijn wel optioneel.
Maxicosi's heb je vooral nodig in de auto, dus ja, nodig. Kun je ook niet gebruiken ipv de kinderwagenbakken omdat dat slecht is voor de ruggetjes.
Wipstoeltjes zijn wel optioneel.
Gast- Gast
meisje schreef:
Maxi cosi's ook. Hoe wil je ze anders meenemen in de auto? .
Geen idee, ik ben maar een naieve zwangere .
Wat een geld, ik ben er echt van geschrokken. Dat gaat marktplaats worden want ik vind sommige prijzen echt te belachelijk voor woorden, zeker als je alles bijna 2x nodig hebt.
Gast- Gast
Wipstoeltjes vind ik juist met een tweeling fijn. Ik gebruikte ze om twee tegelijkertijd de fles te geven. Of de een even stil te houden door de wipstoel met mijn voet te bewegen terwijl ik met de ander bezig was etc.
(hierbij heb ik het over de drie tweelingen waarbij ik oppas/heb opgepast)
(hierbij heb ik het over de drie tweelingen waarbij ik oppas/heb opgepast)
Gast- Gast
maxi cosi: ja, die moet je tweemaal hebben, daar kun je niet onderuit.
kinderwagen: als je een duo neemt, dan zou ik ook twee reiswiegjes erbij doen. Wat een goedkope optie kan zijn: een quinny zapp kopen. Hier kan in het begin 1 maxicosi op. Eventueel kun je na eben maand of twee misschien wel het zitgedeelte gebruiken, maar geloof me, die kleine baby's wil je gewoon lekker in een reiswiegje hebben. Enfin, je kunt er dus eentje in de maxicosi parkeren in de quinny zapp, en de ander in een draagdoek doen.
kinderwagen: als je een duo neemt, dan zou ik ook twee reiswiegjes erbij doen. Wat een goedkope optie kan zijn: een quinny zapp kopen. Hier kan in het begin 1 maxicosi op. Eventueel kun je na eben maand of twee misschien wel het zitgedeelte gebruiken, maar geloof me, die kleine baby's wil je gewoon lekker in een reiswiegje hebben. Enfin, je kunt er dus eentje in de maxicosi parkeren in de quinny zapp, en de ander in een draagdoek doen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Tweedehands is er inderdaad genoeg te vinden. Balen, de tweelingen die ik ken hebben hun spullen inmiddels (voor heel weinig) weggedaan. Nou, niet de tweelingen zelf, maar de ouders uiteraard.Charlie schreef:meisje schreef:
Wat een geld, ik ben er echt van geschrokken. Dat gaat marktplaats worden want ik vind sommige prijzen echt te belachelijk voor woorden, zeker als je alles bijna 2x nodig hebt.
Gast- Gast
Charlie schreef:meisje schreef:
Haha, was ook niet belerend bedoeld.
Ik kan me voorstellen dat je schrikt van de prijzen. Met 1'tje is het al heel wat, laat staan met 2.
En ik zou idd eens goed op MP speuren!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
je hebt toch tweelingkorting bij Prenatal? Maar goed, dan zou het alsnog duur zijn.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Het is allemaal vaak ook weer goed te verkopen. Dus een deel krijg je wel weer terug.
Gast- Gast
meisje schreef:Charlie schreef:meisje schreef:
Haha, was ook niet belerend bedoeld.
Ik kan me voorstellen dat je schrikt van de prijzen. Met 1'tje is het al heel wat, laat staan met 2.
En ik zou idd eens goed op MP speuren!
Snap ik, was een grapje .
Ik ga speuren...we willen graag de easywalker duo hebben, die is tweedehands ongeveer de helft. Alleen hier in de buurt niet echt iets te koop.
Gast- Gast
Hier heeft ze tot 8 maanden in de wieg van de kinderwagen gelegen. Daarna kon ze zitten, en paste het ook niet meer (perfecte timing dus!). Maxi Cosi's zijn echt nodig als je met de auto wilt gaan, anders kan je ze niet vervoeren. Daar zijn eventueel ook goedkopere merken van, van autostoeltjes. En een wipstoeltje is op zich niet nodig, ligt eraan of je het denkt te gebruiken. Het kan handig zijn om een kindje er even in te leggen en bijvoorbeeld je handen vrij te hebben, en een wipstoeltje kan een beetje 'wiebelen' en dat kan fijn zijn voor kindjes. Later kan het ook handig zijn met voeren, van bijvoorbeeld groente- en fruithapjes (als ze gepureerd zijn, doe je rapley dan moeten ze rechtop). Ik had er zelf geen, maar had wel een schommelstoel op batterijen met geluid erbij. Voor het rustgevende effect was dat ideaal, en voeren deed ik of in de maxi cosi, of later in de kinderstoel voor korte tijd.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Kun je niet wat cadeau vragen;)
Ik ben niet tegen marktplaats ofzo maar zou autostoeltjes nooit tweedehands kopen. Oh en volgens mij geven babyspeciaalzaken wel kortingen met tweelingen.
edit: meeste is al gezegd;)
Ik ben niet tegen marktplaats ofzo maar zou autostoeltjes nooit tweedehands kopen. Oh en volgens mij geven babyspeciaalzaken wel kortingen met tweelingen.
edit: meeste is al gezegd;)
Gast- Gast
Ik gebruik de wagenbak dus echt nooit meer... Ze gaat altijd in de maxicosi mee, en zit er nooit langer als 2 uur achter mekaar in. Vind de wagenbak juist helemaal niet fijn.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Volgens mij heb ik hier eens gelezen dat dat alleen is op het 2e artikel dat je hetzelfde haalt.Darius schreef:je hebt toch tweelingkorting bij Prenatal? Maar goed, dan zou het alsnog duur zijn.
Dus niet op de kinderwagen, maar alleen op de 2e wagenbak, de 2e wipper, de 2e MaxiCosi.
Vaak zijn er wel betere acties te vinden, nu bijvoorbeeld weer 10 % korting op het gehele assortiment bij babyhuys of de MamaMazzeldagen met 15/20% korting
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Charlie, van de maxi cosi heb je tig verschillende soorten, van belachelijk duur met hip design patroon, tot gewoon een normale zwarte.
Wij hebben die laatste gekocht en die kostte 70 euro geloof ik. Leuke badstof gekleurde hoes er om heen en hij is net zo hip.
Ik was echt niet van plan om 170 euro uit te geven alleen maar omdat er een bloemetjes patroon op zit..
Dus let ook op de verschillende prijsklasses!
Wij hebben die laatste gekocht en die kostte 70 euro geloof ik. Leuke badstof gekleurde hoes er om heen en hij is net zo hip.
Ik was echt niet van plan om 170 euro uit te geven alleen maar omdat er een bloemetjes patroon op zit..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Charlie, van de maxi cosi heb je tig verschillende soorten, van belachelijk duur met hip design patroon, tot gewoon een normale zwarte.
Maar als je zo'n autostoeltje koopt, van een ander merk dan maxi cosi. Past die dan ook op de wagen waarop de maxi cosi's passen? Of is dat een ander systeem dan weer? Ik snap er niks van allemaal.
Gast- Gast
Wagenbak heb ik wel zo lang mogelijk gebruikt.
Vond dit ook ideaal om mee te nemen als ze ergens anders moest slapen.
Verder ging ze als ik naar de supermarkt ging of als we ergens anders langer moesten wandelen ook altijd in de wagenbak.
Probeerde langere stukken in de MaxiCosi te vermijden.
Vond dit ook ideaal om mee te nemen als ze ergens anders moest slapen.
Verder ging ze als ik naar de supermarkt ging of als we ergens anders langer moesten wandelen ook altijd in de wagenbak.
Probeerde langere stukken in de MaxiCosi te vermijden.
PiP- Ratel
De maxi cosis passen alleen op de wandelwagen als je maxi cosi adapters hebt.
Ik wist overigens niet dat er nog andere merken autostoeltjes zijn
Ik wist overigens niet dat er nog andere merken autostoeltjes zijn
Lejow- Lady Post-a-lot
Een ander merk stoeltje past vaak alleen op een wagen van hetzelfde merk. Maar soms zijn er adapters te krijgen, waardoor ze toch passen. Vooral voor Maxi Cosi is dat het geval. Zo heb ik een Quinny wagen, en met de adapters voor Maxi Cosi paste er een Maxi Cosi stoeltje op. Ik denk dat je je het beste kunt laten adviseren in een winkel over de mogelijke combinaties tussen stoeltjes en wagens, het is inderdaad nog best een uitzoekerij soms
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Maar bij de quinny zaten standaard de adapters erbij, anders wil de wagenbak er ook niet opPapillonRose schreef:Een ander merk stoeltje past vaak alleen op een wagen van hetzelfde merk. Maar soms zijn er adapters te krijgen, waardoor ze toch passen. Vooral voor Maxi Cosi is dat het geval. Zo heb ik een Quinny wagen, en met de adapters voor Maxi Cosi paste er een Maxi Cosi stoeltje op. Ik denk dat je je het beste kunt laten adviseren in een winkel over de mogelijke combinaties tussen stoeltjes en wagens, het is inderdaad nog best een uitzoekerij soms
Nu kreeg ik de adapters en MC gratis bij de Joolz Kinderwagen. Helemaal perfect!
Nou ja niet helemaal gratis, want ik moest natuurlijk zo`n überhip designersstoeltje *knipoogt naar Lejow *
Maar daardoor kregen we wel weer een gratis zomerhoes. Katjing Katjing!
Goed op de acties letten dus!
Laatst aangepast door PiP op za 18 feb 2012 - 5:06; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Stokke tripp trapp wat allemaal nodig/handig
» Welke verzekeringen zijn nou 'echt' nodig..
» Wat zet je allemaal in je CV?
» Wat allemaal regelen?
» wat kost het allemaal ?
» Welke verzekeringen zijn nou 'echt' nodig..
» Wat zet je allemaal in je CV?
» Wat allemaal regelen?
» wat kost het allemaal ?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: