Tripp trapp
+13
Flower_L
SarahKey
teletascha
Happydobby
strawberry
Susan
Manderijn
Dora
Lith
Paper Crown
Annemie
Jazzlyn
Flip Fluitketel
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tripp trapp
Gisteren heeft mijn zoontje in een tripp trapp gezeten en hij zat er zo goed in, dat we er graag zelf 1 willen hebben. Maar ik vind ze best duur, ook 2ehands eigenlijk. En ik wil ook niet 1 of andere uitgeleefde stoel hebben. Wat is een 2ehandse waard of zijn er nog goede alternatieven?
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
Re: Tripp trapp
Wij hebben een 2e hands Tripp Trapp met zitje/kussentje vi MP gekocht voor 60e en deze ziet er absoluut niet uitgeleefd uit.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er bij ons in de buurt 1 gezien. Ze willen er 90€ voor hebben en de stoel is 4 jaar oud. Geen idee of dat dan veel is.
Lith- Fluisteraar
Lith schreef:Ik heb er bij ons in de buurt 1 gezien. Ze willen er 90€ voor hebben en de stoel is 4 jaar oud. Geen idee of dat dan veel is.
nogal.. ik heb 2 uitgeleefde voor totaal 30 euro en zelf opgeknapt
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Wij hebben een "nep" tripp trapp nieuw gekocht voor 60 euro, maar we hebben hem nog geen maand gebruikt, staat nu op zolder. Ik vind het sowieso geen fijne stoel. Wil je geen b-merk wat er op lijkt? Is goedkoper en in principe hetzelfde.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wat vind je er niet fijn aan? Hij zat er namelijk veel beter in als in allerlei andere stoelen.Annemie schreef:Wij hebben een "nep" tripp trapp nieuw gekocht voor 60 euro, maar we hebben hem nog geen maand gebruikt, staat nu op zolder. Ik vind het sowieso geen fijne stoel. Wil je geen b-merk wat er op lijkt? Is goedkoper en in principe hetzelfde.
Lith- Fluisteraar
Wij hadden een ikea stoel gekocht voor de vakantie, maar die is veel fijner. Makkelijker schoon te maken. Bij die tripp trapp was elke keer het kussentje smerig en ik vind hem gewoon niet fijn schoon te maken (nou knoeit mijn zoon nogal) en mijn zoontje zakt er steeds iets naar beneden, in die van ikea zit hij veel beter en ik vind het plastic dus makkelijker met schoonmaken, hij past alleen niet bij het interieur, maar dat zij zo.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hij heeft laatst ook in die ikea stoel gezeten, daar zat hij ook best goed in. Maar wel minder als in de tripp trapp. We hebben nu zo'n houten meegroeistoel van prenatal. Maar dat is eigenlijk ook een onding. Veel te groot, het zitgedeelte. Hij kan er nog steeds niet fatsoenlijk in zitten.
Lith- Fluisteraar
Investeer gewoon in de stoel, dan heb je hem nieuw en fris. Ik heb 'm ook met de new born kuip, kan niet wachten tot hij erin kan.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Welke nep tripp trapp hebben jullie dan? Heb je een plaatje/ foto of link waar vandaan?
Lith- Fluisteraar
Idee voor Sinterklaas? Of kerst?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Kost wat, maar dan heb je ook wat. De oudste gebruikt de stoel nu ruim 3 jaar, en je ziet het er nog steeds niet aan af. Ik vind het een goede investering. Wij hebben dus voor beide 1. Ideaal!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Wij hebben kinderstoelen van Geuther, dat is een beetje hetzelfde idee als de Stokke. Toen wij de huiskamer vorig jaar opnieuw wilden inrichten hebben we ook aan Stokkes zitten denken, maar toen hadden we nog een Geuther die we van iemand hadden overgenomen en waar hij altijd heel goed in zat. Daarom hebben we daar toen twee nieuwe van gekocht. Ze zijn alleen niet heel veel goedkoper dan het standaard model Stokke, volgens mij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben ook een tripp trapp voor beide kinderen helemaal nieuw gekocht.
Die stoelen gaan zo lang mee dat ik dat wel het geld waard vond.
Gast- Gast
Susan schreef:Wij hebben kinderstoelen van Geuther, dat is een beetje hetzelfde idee als de Stokke. Toen wij de huiskamer vorig jaar opnieuw wilden inrichten hebben we ook aan Stokkes zitten denken, maar toen hadden we nog een Geuther die we van iemand hadden overgenomen en waar hij altijd heel goed in zat. Daarom hebben we daar toen twee nieuwe van gekocht. Ze zijn alleen niet heel veel goedkoper dan het standaard model Stokke, volgens mij.
Blijven die armleuningen zitten als je het blad er af haalt? Het idee is inderdaad hetzelfde. Hij oogt alleen veel groter. Of is dat gezichtsbedrog?
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik heb er jaren geleden eentje gehad, maar de eerste tijd vond ik de hele goedkope plastic Ikea stoel wel fijn. Nu zit mijn zoon al een tijdje op de tripptrapp. En het is nog steeds ideaal(hij is 5 jaar). Als je het geld hebt, dan zou ik meteen een (nieuwe) goede kopen. Maar ik heb hem dus tweedehands gehad en heb m opgeknapt, en ook dat ziet er netjes uit hoor.
Gast- Gast
Ja, die armleuningen blijven zitten. Ik heb zelf juist het idee dat de Tripp Trapp meer ruimte inneemt, ik vind het fijn dat je die Geuthers redelijk aan kunt schuiven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind de tripp trapp ook ideaal! Net zoals het newborn stoeltje. Maar die heb jij niet meer nodig.
Ik zou zelf ook investeren in een nieuwe stoel, ze kunnen er zolang gebruik van maken.
Ik zou zelf ook investeren in een nieuwe stoel, ze kunnen er zolang gebruik van maken.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Ik vind de tripp trapp ideaal. Wij hebben m nieuw, en dan met de baby-set. Zonder kussentje of zo, dat vind ik niet nodig. Ik vind juist dat de kindjes helemaal niet onderuit zakken. Bij alle stoelen (behalve tripp trapp en ikea) zakt mijn zoon onderuit, maar bij de tripp trapp zit hij erg fijn rechtop.
Gast- Gast
Nieuwe trip trap is het geld waard, wij hebben ook geen kussentje erin.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
De prijzen op marktplaats zijn echt te hoog in vergelijking wat een nieuwe kost tijdens de mama mazzeldagen. Heb daar toen voor 129 euro de stoel nieuw gekocht. Voor iets dat zo lang meegaat en ook altijd aan tafel staat heb ik dat geld er ook echt wel voor over.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ponyo schreef:Wij hebben ook een tripp trapp voor beide kinderen helemaal nieuw gekocht.
+1, de 2e hebben we nog niet, maar gaat er zeker wel komen.
Gast- Gast
Is idd duur maar je kunt er wel jaren mee vooruit. Wat het ook duur maakt, de dingen erbij maar die zijn onnodig. Enige wat wij erbij hebben gekocht is een soort steuntje. De newborn set en kussentje hebben wij niet gemist en vonden wij persoonlijk overbodig.
Ik vind het echt een aanrader.
Ik vind het echt een aanrader.
Ik ga de stoel ook aanschaffen...allleen...welke kleur.
Welke kleur hebben jullie en hoe bevalt deze qua gebruikerssporen?
Welke kleur hebben jullie en hoe bevalt deze qua gebruikerssporen?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben een zwarte en een rode, ik vind dat je op de zwarte eerder gebruikerssporen ziet. Maar de stoelen zien er na 3 jaar en 1 jaar nog netjes uit.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» tripp trapp
» staan tripp-trapp
» Wippen in de stokke tripp trapp...
» Stokke tripp trapp wat allemaal nodig/handig
» staan tripp-trapp
» Wippen in de stokke tripp trapp...