tripp trapp
+2
Printje
peach
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
tripp trapp
Ik zag een aanbieding voor tripptrapp stoel bij ons in de buurt 3 delig voor 199,- Is dat voordeliger dan dat ik bij babydump oid koop?
Ik ga dr vanuit dat het de stoel, babyinzet en verkleiner is
Ik ga dr vanuit dat het de stoel, babyinzet en verkleiner is
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: tripp trapp
Ik heb geen idee, misschien gewoon even met elkaar vergelijken? Ik meen dat ik bij de babydump minder betaald heb voor de complete trip trap dan 200,-
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij hebben wij hem in de aanbieding gekocht bij de prenatal voor 119 eur, Is wel van blank hout en dan nog de babyinzet voor 45 of 50 euro. Wij waren daar dus goedkoper uit.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
bij babydump kom ik uit op 201 euro. zal nog is kijken bij prenatal
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Of je moet op de Mama mazzel dagen wachten van de Prénatal (of zijn die pas geweest? ) en dan kan je 'm kopen met 20% korting
Gast- Gast
Wat zit er dan precies bij? Ik was 169 euro kwijt voor de stoel, babyinzet en eetblad (bij babyhuys). Later nog een kussentje van ruim 30 euro van Stokke erbij gekocht.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Razz_ schreef:Of je moet op de Mama mazzel dagen wachten van de Prénatal (of zijn die pas geweest? ) en dan kan je 'm kopen met 20% korting
Dat heb ik inderdaad gedaan., ik was geloof ik 169 kwijt voo9r de stoel, de babyinzet en een kussentje.
Gast- Gast
Ik wil ook deze stoel maar heb je echt al die losse dingen nodig?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Tuigje en kussentje hoeft niet, dat is per persoon verschillend, het tuigje hebben wij later bij gekocht omdat ze soort van ging en kiepen en dit houd haar redelijk in bedwang.....mn vriendin bijv heeft het nooit gebruikt!
Nou ons dametje blijft echt NIET stil zitten!
Nou ons dametje blijft echt NIET stil zitten!
Gast- Gast
Ik heb ook eerst een paar weken met de stoel van de ikea gedaan (gebruiken we nu voor vakanties), en gewacht op de mamamazzeldagen bij de Prenatal. Inderdaad 20%korting ofzo.. Scheelt een hoop. Hoeveel precies zou ik niet meer weten
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Tuigje heb ik hier niet gekocht. Ik wilde eerst even aankijken of dat wel nodig zou zijn. Tot op heden nog niet. Gaat ze alsnog rare dingen uithalen dan kan ik altijd nog een tuigje kopen. Het eetblad heb je ook niet nodig, ik heb het er bij een actie gratis bij gekregen. Anders had ik dat denk ik ook niet gekocht. Het is gewoon een leuk blad wat je met zuignappen op de tafel plakt, de gewone tafel zonder dat blad kan ook prima.Happydobby schreef:Ik wil ook deze stoel maar heb je echt al die losse dingen nodig?
Kussentje vond ik zelf wel handig, want het lijkt me lekkerder zitten. Babyinzet heb je wel nodig, anders kunnen ze er in het begin niet in zitten. Hier zit ze nog steeds in de inzet en zonder denk ik niet dat het goed zou gaan.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tripp trapp
» staan tripp-trapp
» Wippen in de stokke tripp trapp...
» Stokke tripp trapp wat allemaal nodig/handig
» staan tripp-trapp
» Wippen in de stokke tripp trapp...
» Stokke tripp trapp wat allemaal nodig/handig