voor een kindje 2012
+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Parels schreef:Die van mij was Voetbal International aan het kijken, dus toen ik hem zei dat ik een positieve test had, zei die ; 'test volgende week ofzo nog maar eens' maar stiekem heeft ie geen woord meer gehoord van wat ze zeiden bij VI haha
Hij heeft trouwens tot 20 weken zwangerschap ofzo geen test gezien, hij geloofde me wel. Bij hem werd het besef trouwens wel steeds groter naarmate mijn buik groeide, en aan het einde was hij er helemaal klaar voor!
En toevallig weet ik dat Linnie in zo'n gehucht woont, van de winkels daar zijn niet eens alle winkels open op maandag Maar het is er wel heel gezellig en gemoederlijk!
En ach we hebben 2 Kruidvats, dus 1 van de 2 moet toch open zijn haha.
Edit: de ene is al om 9 uur open en de andere pas om 12 uur.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Hihi ook zo'n leuk verhaal! Mijn vriend vind het allemaal wel erg leuk gelukkig, hij kan zich ook goed aanpassen aan mij... Had dat voor de zwangerschap echt niet verwacht, maar hij gaat elke keer mee naar elk bezoekje aan het ziekenhuis, dokter, VK en alles... vooral omdat ik niet zo van medische dingen houd helpt ie me overal doorheen.. Zo lief eigenlijk
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Parels schreef:Die naast de A is sowieso het fijnst!
Appie? Die is al om 9 uur open. Ik denk dat ik maar vroeg op sta, morgen middag ook naar de tandarts bah...
Linnie1985- Kletskop
Ik ben ook ontzettend blij met mijn vriend, aangezien ik me natuurlijk zo beroerd voelt, doet hij echt bijna alles in het huis.. Zonder mokken en morren.. Zo ontzettend lief en fijn!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Spannend linnie! Ben benieuwd klinkt wel veelbelovend...
Hier nog alles hetzelfde. Ovulatietesten zijn nu op, maar heb geen 1 positieve test gehad
En zit nu op dag 26, dus dan zou die eisprong al geweest moeten zijn.
Nou ja... we wachten maar weer af.
Hier nog alles hetzelfde. Ovulatietesten zijn nu op, maar heb geen 1 positieve test gehad
En zit nu op dag 26, dus dan zou die eisprong al geweest moeten zijn.
Nou ja... we wachten maar weer af.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ohw Linnie, spannend!!
Haha die mannen zijn ook allemaal het zelfde he, lekker nuchter. Maar ook al kan ik die van mij zo af en toe achter het behang plakken ik zou hem niet willen missen hoor, daar is ie te lief en leuk voor
Haha die mannen zijn ook allemaal het zelfde he, lekker nuchter. Maar ook al kan ik die van mij zo af en toe achter het behang plakken ik zou hem niet willen missen hoor, daar is ie te lief en leuk voor
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Was negatief
Linnie1985- Kletskop
Jammer Linnie
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Balen linnie
Pff wat kan je lichaam je toch voor de gek houden. Elke keer verbaas ik me er weer over....
Pff wat kan je lichaam je toch voor de gek houden. Elke keer verbaas ik me er weer over....
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Balen linnie
Ja ik word er echt gek van... Nog steeds spierpijn in mijn buik en nog steeds oud bloed ipv normaal...
Linnie1985- Kletskop
@ Linnie heb ook gereageerd in het andere topic van 2011, maar blijf het nog even aankijken en wordt het geen echte ongi, dan nogmaals testen. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap 6 weken lang oud bloed verloren. Ik had wel de test positief, maar gewoon afwachten.
@ all, hier is de ongi weer bijna afgelopen en kunnen we voor de eerste echte officiele ronde gaan. Heb de verzekering voor volgend jaar wel naar pakket 2 gezet. Verder hadden we gisteren een leuke sinterklaas. T was zo blij met haar kado's. En ik heb van het weekend gehoord dat ik in de sollicitatieronde van intern trainer door ben naar het tweede gesprek. Joepiee
@ all, hier is de ongi weer bijna afgelopen en kunnen we voor de eerste echte officiele ronde gaan. Heb de verzekering voor volgend jaar wel naar pakket 2 gezet. Verder hadden we gisteren een leuke sinterklaas. T was zo blij met haar kado's. En ik heb van het weekend gehoord dat ik in de sollicitatieronde van intern trainer door ben naar het tweede gesprek. Joepiee
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wat balen Linnie
Lejow- Lady Post-a-lot
nillis schreef:@ Linnie heb ook gereageerd in het andere topic van 2011, maar blijf het nog even aankijken en wordt het geen echte ongi, dan nogmaals testen. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap 6 weken lang oud bloed verloren. Ik had wel de test positief, maar gewoon afwachten.
Dus er is nog hoop
Linnie1985- Kletskop
Lejow schreef:Wat balen Linnie
Komt wel goed. Mijn beste dinnetje heeft er een jaar over gedaan en is nu zwanger en krijgt een meisje:). Nu ik erover denk... Ik ben 30 december vorig jaar gestopt met de pil...
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Lejow schreef:Wat balen Linnie
Komt wel goed. Mijn beste dinnetje heeft er een jaar over gedaan en is nu zwanger en krijgt een meisje:). Nu ik erover denk... Ik ben 30 december vorig jaar gestopt met de pil...
Jammer Linnie! Zijn jullie sinds die tijd ook al "echt bezig" voor een kindje?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Linnie1985 schreef:Lejow schreef:Wat balen Linnie
Jammer Linnie! Zijn jullie sinds die tijd ook al "echt bezig" voor een kindje?
ja eigenlijk wel. Niet actief iedere dag haha, heeft mijn vriend niet zo'n zin in hahaha. Die is iedere dag moe als hij thuis komt (6 uur zn bed uit).
Linnie1985- Kletskop
Ahhh balen Linnie
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Waar ik niet lang geleden nog vol blijdschap schreef dat mijn vriend en ik vanaf 2012 voor een kindje gaan, heeft mijn vriend dit weekend aangegeven er toch nog niet helemaal klaar voor te zijn. We hebben lang gedacht dat we geen kinderen wouden en zijn toch in vrij korte tijd bijgedraaid (mede door de geboortes van onze neefjes).
Het is niet zo dat hij geen kinderen wil, maar hij wil nog wel even aan de gedachte wennen en daarom nog een poosje wachten.
Op zich niet heel erg, maar damn, ik was zo blij en ik was er zo klaar voor en het is nu wel even een teleurstelling dat het voorlopig toch niet gaat gebeuren. Ben er stiekem wel een beetje verdrietig over.
Maar goed, het is niet het einde van de wereld, het is niet zo dat hij nog jaren wil wachten, dus ik moet gewoon nog even geduld hebben en het voor nu even een plaatsje geven
Het is niet zo dat hij geen kinderen wil, maar hij wil nog wel even aan de gedachte wennen en daarom nog een poosje wachten.
Op zich niet heel erg, maar damn, ik was zo blij en ik was er zo klaar voor en het is nu wel even een teleurstelling dat het voorlopig toch niet gaat gebeuren. Ben er stiekem wel een beetje verdrietig over.
Maar goed, het is niet het einde van de wereld, het is niet zo dat hij nog jaren wil wachten, dus ik moet gewoon nog even geduld hebben en het voor nu even een plaatsje geven
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Wat vervelend boekenwurm, heb je je er eindelijk zo op ingesteld, krabbelt ie toch terug..
Silver- Ratel
Ik moet zeggen, zo ging het hier afgelopen weekend ook. Mijn vriend begon weer over die reis naar Amerika die we nog altijd wouden maken. En dat is dus beter om dat niet zwanger te doen.
Dus moeten we het alsnog een paar maandjes uitstellen, in eerste instantie was ik er ook behoorlijk verdrietig om. Maar aan de andere kant snap ik hem ook wel weer. En nu moet ik nog even uitzoeken tot welke maanden zwangerschap je gewoon mag vliegen. En daar kijk ik in januari wel naar.
Dus moeten we het alsnog een paar maandjes uitstellen, in eerste instantie was ik er ook behoorlijk verdrietig om. Maar aan de andere kant snap ik hem ook wel weer. En nu moet ik nog even uitzoeken tot welke maanden zwangerschap je gewoon mag vliegen. En daar kijk ik in januari wel naar.
Silver- Ratel
Kan me voorstellen dat het een terleurstelling voor je is boekenwurm
Hopelijk draait jou vriend net zo snel bij als die van mij toen...
Toen ik vertelde dat ik er wel aan toe was en het liefste gelijk een kind wilde zei hij in eerste instantie oke is goed doe de pil maar weg.
En toen kwamen de twijfels bij hem
Hij moest gewoon even aan het idee wennen, maar 8 maanden later was hij er helemaal klaar voor
Dus wie weet kun je toch nog hier aansluiten in 2012?
Toen ik vertelde dat ik er wel aan toe was en het liefste gelijk een kind wilde zei hij in eerste instantie oke is goed doe de pil maar weg.
Hij moest gewoon even aan het idee wennen, maar 8 maanden later was hij er helemaal klaar voor
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Kan me voorstellen dat het een terleurstelling voor je is boekenwurm
ja ik denk eerlijk gezegd ook dat hij snel bij gaat draaien hoor. Volgens mij is het hem allemaal gewoon iets te snel gegaan en vindt hij het een beetje eng, dus hij heeft gewoon de tijd nodig. Ik geef hem gewoon die tijd en dan maar hopen draait hij snel bij, want ik wil het zoooooo graag
boekenwurm83- Prater
Hier ook herkenbaar boekenwurm!! Toen ik met de pil stopte werd het toch ineens wel heel definitief. Uiteindelijk voor 3 maanden terug aan de pil gegaan, en toen zag hij het wel helemaal zitten!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Hier ook herkenbaar boekenwurm!! Toen ik met de pil stopte werd het toch ineens wel heel definitief. Uiteindelijk voor 3 maanden terug aan de pil gegaan, en toen zag hij het wel helemaal zitten!
Goed om te horen . Ik denk dat mannen wat dat betreft toch iets meer tijd nodig hebben. Als een vrouw er klaar voor is, dan is ze er ook echt klaar voor en moet het het liefst ook zo snel mogelijk gebeuren. Het idee dat als ik met de pil stop en ik misschien (kleine kans) dus binnen een paar maanden al zwanger zou zijn, zorgde letterlijk voor het nodige angstzweet bij m'n vriend.
Ik wacht in de tussentijd gewoon af en probeer hem niet te pushen en wie weet draait hij over niet al te lange tijd wel bij.
boekenwurm83- Prater
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: