voor een kindje 2012
+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Muppetje schreef:Wij mogen van de gyn even niet, haha. Je schijnt inderdaad wel vruchtbaarder te zijn na een miskraam
Er is mij niet gezegd van nu even niet, maar moest wel even een ronde wachten. Dat zei ze wel. Misschien bedoelde ze hetzelfde als nu even niet.....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Haha sorry fryskeflinter moest wel lachen om je laatste zin. Lekker droog
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ja, ik voel me nu ook even behoorlijk onozel.
Laatst aangepast door FryskeFlinter op ma 21 nov 2011 - 4:03; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
Goed, maar ik weet dus niet hoe mijn cyclus gaat zijn. En als ik vorige week vruchtbaar was, kan ik nu nog niet testen toch? Dat is wel heel erg snel dan. Ik wordt nu helemaal gek weer van de spanningen.
Silver- Ratel
Nou ja dat is toch nergens voor nodig? Daar denk je toch ook niet gelijk aan?
Trouwens ik vraag het me af hoor of je zwanger kan zijn... Er staat toch ook sowieso 4 á 6 weken voor voordat het hcg uit je lichaam is?
Trouwens ik vraag het me af hoor of je zwanger kan zijn... Er staat toch ook sowieso 4 á 6 weken voor voordat het hcg uit je lichaam is?
Pussycat- Ratel
ja idd, hehe sorry.... Dat was wel een hele snelle impulsieve reactie.
Ik ga gewoon mijn ding doen, en niet teveel er mee bezig zijn. Misschien had ik mijn ms moeten afwachten, en daarna pas hier actief posten.
Ik ga gewoon mijn ding doen, en niet teveel er mee bezig zijn. Misschien had ik mijn ms moeten afwachten, en daarna pas hier actief posten.
Silver- Ratel
Haha tja als je er zelf nog niet aan gedacht had en iemand anders wijst je erop tja...
Het is ook weer niet zo dat het niet zou kunnen.
Maar wat ik zeg ik weet niet hoelang hcg erover doet voordat het uit je lichaam is.
Stel je voor dat je gaat testen....
Een test kan sowieso nooit kwaad toch?
En tja als je zwanger bent dan is dat zo kan je nu niks meer aan veranderen.
Het is ook weer niet zo dat het niet zou kunnen.
Maar wat ik zeg ik weet niet hoelang hcg erover doet voordat het uit je lichaam is.
Stel je voor dat je gaat testen....
Een test kan sowieso nooit kwaad toch?
En tja als je zwanger bent dan is dat zo kan je nu niks meer aan veranderen.
Pussycat- Ratel
FryskeFlinter schreef:Muppetje schreef:Wij mogen van de gyn even niet, haha. Je schijnt inderdaad wel vruchtbaarder te zijn na een miskraam
Er is mij niet gezegd van nu even niet, maar moest wel even een ronde wachten. Dat zei ze wel. Misschien bedoelde ze hetzelfde als nu even niet.....
Haha, ja, wij moesten ook n cyclus afwachten...
Nou heb ik niet echt n cyclus, maar dat terzijde
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Nee dat is wel zo, maar we waren weer niet "bewust" bezig. En slik nog geen foliumzuur. Mocht ik nu niet zwanger zijn, dan euhm... moeten we ons maar even "gedeisd" houden. tot 2012 En dat is ook zo, het blijft nog even in het lichaam zitten. Dus dan zou het niet een goeie test zijn.
Silver- Ratel
Oké dit wordt vervolgd........
Silver- Ratel
Mag ik mij hier ook aanmelden, wij gaan 1 januari voor een kleintje (en heel misschien al een klein beetje eerder).
Ik vind het heel erg spannend, want zal ons 1ste kindje gaan zijn. Afgelopen maand dachten we ook al dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar we waren er nog niet heel erg mee bezig. Nu willen we er echt voor gaan zeg maar.
Ik vind het heel erg spannend, want zal ons 1ste kindje gaan zijn. Afgelopen maand dachten we ook al dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar we waren er nog niet heel erg mee bezig. Nu willen we er echt voor gaan zeg maar.
blonky1986- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11
Wat ze wel meestal aanraden is een test doen een paar weken na je miskraam, om te kijken of het hcg al uit je lichaam is. Dan weet je ook of je de volgende test als betrouwbaar kan beschouwen zeg maar.
En 'even rustig aan doen' is denk ik hetzelfde als 'nu even niet' Wat dacht je dan? Dat je in slowmotion moest sexen?
En 'even rustig aan doen' is denk ik hetzelfde als 'nu even niet' Wat dacht je dan? Dat je in slowmotion moest sexen?
Gast- Gast
FryskeFlinter, laat je niet gek maken meid. Ik zou gewoon afwachten nu
Pussycat, ik vind je ovulatietest inderdaad ook nog niet echt positief. Hopelijk is de volgende wel overduidelijk even donker/donkerder dan de controlestreep!
Blonky, leuk, welkom!
Pussycat, ik vind je ovulatietest inderdaad ook nog niet echt positief. Hopelijk is de volgende wel overduidelijk even donker/donkerder dan de controlestreep!
Blonky, leuk, welkom!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Parels schreef:.
whaha, ik zie nu rare dingen voor me....
Silver- Ratel
Parels schreef:Wat ze wel meestal aanraden is een test doen een paar weken na je miskraam, om te kijken of het hcg al uit je lichaam is. Dan weet je ook of je de volgende test als betrouwbaar kan beschouwen zeg maar.
Wahahahaha, misschien is dat wel heel lekker
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Parels schreef:Wat ze wel meestal aanraden is een test doen een paar weken na je miskraam, om te kijken of het hcg al uit je lichaam is. Dan weet je ook of je de volgende test als betrouwbaar kan beschouwen zeg maar.
ja idd, langer genieten, alles langzamer.... ! dit topic krijgt nu wel een hele rare wending
Silver- Ratel
hahaha nou fryskeflinter onder ''even rustig aandoen doen'' versta ik ook 1 keer sexen in plaats van de 5 keer per week die je gewend bent hoor
Pussycat- Ratel
Parels schreef:Wat ze wel meestal aanraden is een test doen een paar weken na je miskraam, om te kijken of het hcg al uit je lichaam is. Dan weet je ook of je de volgende test als betrouwbaar kan beschouwen zeg maar.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
how wacht! dat kan hier niet eens
Mijn vriend is van maandags tot donderdags weg, dus we hebben alleen maar vrijdag, zaterdag en zondag. dus die 5x pw heb ik 12 weken geleden al op moeten geven....
Mijn vriend is van maandags tot donderdags weg, dus we hebben alleen maar vrijdag, zaterdag en zondag. dus die 5x pw heb ik 12 weken geleden al op moeten geven....
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Muppetje schreef:Parels schreef:Wat ze wel meestal aanraden is een test doen een paar weken na je miskraam, om te kijken of het hcg al uit je lichaam is. Dan weet je ook of je de volgende test als betrouwbaar kan beschouwen zeg maar.
ja idd, langer genieten, alles langzamer.... ! dit topic krijgt nu wel een hele rare wending
Uhhhm, tsja, mijn man en ik willen allebei even wachten tot na de controle, maar het is voor mij al weer heeeeel lang geleden. Niet dat ik er nu zin in heb, maar toch, ergens mis je het wel
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:FryskeFlinter schreef:Muppetje schreef:Parels schreef:Wat ze wel meestal aanraden is een test doen een paar weken na je miskraam, om te kijken of het hcg al uit je lichaam is. Dan weet je ook of je de volgende test als betrouwbaar kan beschouwen zeg maar.
Uhhhm, tsja, mijn man en ik willen allebei even wachten tot na de controle, maar het is voor mij al weer heeeeel lang geleden. Niet dat ik er nu zin in heb, maar toch, ergens mis je het wel
Heel erg begrijpelijk. En als je niet anders gewend bent, mis je het ook....
Silver- Ratel
Ach, straks mogen we weer om de dag he
Muppetje- Ratel
Haha, zit je stiekem al af te tellen dan?
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Haha, zit je stiekem al af te tellen dan?
Aftellen nee, maar we willen het wel heel graag weer gaan proberen
Muppetje- Ratel
Ook begrijpelijk, hoe is het verder met jou? Of zit ik in het verkeerde topic hier over te beginnen.
Silver- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: