Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
ABE schreef:Theedoosje schreef:Hoooi!! Wat is het zonnetje lekker!! Ben er nu even uit aangezien ik er al een tijdje in zat. Dus ff een break
Een break van de zon? Hoe kan dat nou!?
Tja zo lang achter elkaar in de zon is niet zo denderend goed dus moet dat weer even opbouwen
Heb overigens voor ik naar buiten ging een lekker maskertje genomen. Vroeg mij alleen af of het beter is voor het zonnen of er na?
Gast- Gast
Ligt eraan wat het maskertje doet.
Zo kun je jezelf insmeren tegen het zonlicht, maar kun je ook na het zonlicht een product gebruiken om de schade te beperken.
Zo kun je jezelf insmeren tegen het zonlicht, maar kun je ook na het zonlicht een product gebruiken om de schade te beperken.
Gast- Gast
Het maskertje was volgens mij vooral reinigend of zoiets. Weet ff niet meer precies
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Het maskertje was volgens mij vooral reinigend of zoiets. Weet ff niet meer precies
Hahaha! Ik heb helemaal geen verstand van zonnen, behalve dan dat After Sun de pijn weghaalt, want ik lig nooit in de zon. Dat verouderd en ik blijf graag jong.
Gast- Gast
Er is een kleine kans dat de relatie van mijn moeder, met haar 36 jarige lover, nu eindelijk (wat erg he) ten einde loopt. Is het heel erg van mij om te denken dat ze meer liefde kan krijgen van iemand van 50 jaar?
Gast- Gast
Na het zonnen zou ik kiezen voor iets wat hydrateerd, omdat de zon je huid uitdroogt.
Gast- Gast
Liefde is niet iets wat gebonden is aan leeftijd, maar kan me heel goed voorstellen dat je je moeder liever ziet met iemand van haar eigen leeftijdscatagorie!!ABE schreef:Er is een kleine kans dat de relatie van mijn moeder, met haar 36 jarige lover, nu eindelijk (wat erg he) ten einde loopt. Is het heel erg van mij om te denken dat ze meer liefde kan krijgen van iemand van 50 jaar?
Gast- Gast
PM> dank je voor de tip !
ABE> dat mag je gerust vinden. Snap ook wel dat je zo denkt. Wel jammer voor je moeder dat het ten einde loopt? Merk je dat het van beide kanten richting einde gaat of vanuit 1 persoon?
ABE> dat mag je gerust vinden. Snap ook wel dat je zo denkt. Wel jammer voor je moeder dat het ten einde loopt? Merk je dat het van beide kanten richting einde gaat of vanuit 1 persoon?
Gast- Gast
aah zo ja dat lijkt mij ook een vervelend gevoel, je schuldig voelen om iets wat je je partner niet kan geven.
Gast- Gast
Dan gaat het denk ik idd ook een keer over als je niet aan elkaars wensen kan voldoen en iemand zich er niet bij neerlegt zeg maar. En tja als hij nu ingeschreven staat bij een datingsite wil ook niet veel positiefs beloven over de relatie zeg maar.
Gast- Gast
Geeft niks als je ding kwijt wil mag het altijd...pm mag ook altijd als je het niet openbaar wilt
Maar ja zoiets blijft moeilijk. En moet zij uiteindelijk de keuzes maken en niet jij. Het is goed dat jij jouw mening er over geeft en dan kan ze kijken wat ze er mee doet. Maar ja hoe moeilijk ook de keuze ligt bij je moeder en hem.
Maar ja zoiets blijft moeilijk. En moet zij uiteindelijk de keuzes maken en niet jij. Het is goed dat jij jouw mening er over geeft en dan kan ze kijken wat ze er mee doet. Maar ja hoe moeilijk ook de keuze ligt bij je moeder en hem.
Gast- Gast
Ik snap je en ja als het elke keer ook terug komt zou ik er ook klaar mee zijn op een gegeven moment.
Het zou wel fijn zijn als ze zo'n man dan ook tegen zou komen a.s.p. Dat ze ook weet dat er ook iemand voor haar is met de zelfde wensen/toekomstplannen.
Het zou wel fijn zijn als ze zo'n man dan ook tegen zou komen a.s.p. Dat ze ook weet dat er ook iemand voor haar is met de zelfde wensen/toekomstplannen.
Gast- Gast
Dat hoop ik ook, TD! Het leven is geen standaard sprookje, maar een sprookje als je erzelf wat van maakt.
Goed, moet jij de zon niet nogeens in?
Goed, moet jij de zon niet nogeens in?
Gast- Gast
haha precies ABE...amen!
Maarre de zon is beetje weg gedraaid al hier....dus heb op terras nog maar klein beetje, hij is nu aan de woonkamer kant en tja daar heb ik geen buiten.
Maarre de zon is beetje weg gedraaid al hier....dus heb op terras nog maar klein beetje, hij is nu aan de woonkamer kant en tja daar heb ik geen buiten.
Gast- Gast
Ow, dat is balen! Wij kunnen voor en achter zitten, maar voor heb ik mijn eigen balkon en achter moet ik iedereen gedag zeggen als ze langslopen. Dus eigenlijk zit ik al de hele middag te genieten van Schlager vanaf mijn bank!
Gast- Gast
Tja ene kant balen maar goed heb al genoten van de zon
Maar gezellig dan bij jou
Maar gezellig dan bij jou
Gast- Gast
Goedemiddag!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10