Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
dat is gewoon niet eerlijk van hem. Ik zou hem er denk ik wel op aanspreken. Maar echt heel moeilijk en wat een ongelovelijke eikel.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik was echt enorm pissed!!! Ik heb het tegen hem ook gezegd, en hij smeekt me alleen maar om het niet te zeggen tegen haar omdat de relatie dan over is. Ik wil er nu zo graag over hebben met vrienden maar aangezien het bij jullie nu nacht is.. Morgen ga ik beslissen of ik het ga zeggen of niet.. Echt he, ik kan het gewoon niet geloven
Gast- Gast
Yasmin; Dat is f*cked up!
En hij kan wel zeggen dat hij 'een jongen' is, maar is dat een reden om zijn geslachtsdeel achterna te lopen? Denken doe je nog altijd met je hersenen en niet met iets anders!
Persoonlijk zou ik zoiets nooit vertellen. Ik ben van mening dat het gezegde "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald zich wel" altijd van kracht is in zulke situaties.
Succes iig, want leuk is het iig niet!
En hij kan wel zeggen dat hij 'een jongen' is, maar is dat een reden om zijn geslachtsdeel achterna te lopen? Denken doe je nog altijd met je hersenen en niet met iets anders!
Persoonlijk zou ik zoiets nooit vertellen. Ik ben van mening dat het gezegde "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald zich wel" altijd van kracht is in zulke situaties.
Succes iig, want leuk is het iig niet!
Gast- Gast
Misschien moet ik dat ook wel doen, ik weet het gewoon niet.. Toen ik haar zag draaide mn maag gewoon om. Wat ik gewoon niet kan geloven, als je dan vreemd gaat, met iemand van 2 deuren verder, en dan het ook nog eens willen bespreken via sms en msn. Als ik wil kan ik zo alles naar dat meisje doorsturen..
Gast- Gast
Yasmin schreef:Misschien moet ik dat ook wel doen, ik weet het gewoon niet.. Toen ik haar zag draaide mn maag gewoon om. Wat ik gewoon niet kan geloven, als je dan vreemd gaat, met iemand van 2 deuren verder, en dan het ook nog eens willen bespreken via sms en msn. Als ik wil kan ik zo alles naar dat meisje doorsturen..
En wat denk je daarmee te bereiken?
Gast- Gast
Yasmin schreef:Dat het uitgaat tussen hen, omdat ik het niet eerlijk vind voor haar..
Mijn beste vriend is een jaar geleden ook met mij vreemdgegaan en het ligt inmiddels op het puntje van mijn tong om haar te vertellen hoe zo'n lul het is in een relatie, maar ehmz? Ik wil hem niet?! Dus laat hem lekker gaan en steek je tong uit en ga verder! Hij komt ooit nog wel op de koffie (gezegde).
Gast- Gast
Maar stel he, dat jij dat meisje was..Zou jij het willen weten als je vriend vreemdgegaan is? *Dat gezegde snap ik niet *
Gast- Gast
Yasmin, dat betekend dat hij er ooit nog wel spijt van krijgt.
Jahoeeeeee!!!! Het zonnetje schijnt heerlijk!! :flower:
Jahoeeeeee!!!! Het zonnetje schijnt heerlijk!! :flower:
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
goeiemorgen dames, ik ben er ook weer heel eventjes. Wat is het toch een heerlijk weertje
Gast- Gast
Een hele goede morgen!
Ik heb heerlijk geslapen (maar kort ) maar voel mij op en top Het zonnetje schijnt en dat is zo lekker in de slaapkamer.
Straks boodschappen doen en dan van de zon genieten.
Ik heb heerlijk geslapen (maar kort ) maar voel mij op en top Het zonnetje schijnt en dat is zo lekker in de slaapkamer.
Straks boodschappen doen en dan van de zon genieten.
Gast- Gast
Pff ik heb een boek gekocht op marktplaats, maar krijg maar geen mail meer terug :S
(Heb het boek nog niet)
(Heb het boek nog niet)
Gast- Gast
Alex, ik ga vanmiddag lekker in de zon hangen met een goed boek. Ben nu nog aan het werk (en telkens sneaky tussendoor op het forum )
Anousch, wat een naaistreek zeg! Als je 2ehands via bol.com koopt, loop je niet zoveel risico als op MP.
Anousch, wat een naaistreek zeg! Als je 2ehands via bol.com koopt, loop je niet zoveel risico als op MP.
Ja bij bol.com was die dus niet meer leverbaar 2e hands.
had het dus besteld en daarna kreeg ik een mail dat het langer zou duren, en daarna dat het helemaal niet meer leverbaar was
en via marktplaats heb ik nog nooit gezeur gehad, nu dus wel.. of ze moet me vandaag nog mailen, of gewoon het boek al verstuurd hebben zonder me een mail terug te sturen. (laten we dat laatste hopen)
had het dus besteld en daarna kreeg ik een mail dat het langer zou duren, en daarna dat het helemaal niet meer leverbaar was
en via marktplaats heb ik nog nooit gezeur gehad, nu dus wel.. of ze moet me vandaag nog mailen, of gewoon het boek al verstuurd hebben zonder me een mail terug te sturen. (laten we dat laatste hopen)
Gast- Gast
Ik hoop het Anousch! Want het zou wel een klotestreek zijn!
dat is lullig,
voor mij word het weer een dagje sportveld en vanavond weet ik nog niet
voor mij word het weer een dagje sportveld en vanavond weet ik nog niet
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Blijven mailen Anoush.
Ik had dat ook met een tas die ik via mp had gekocht. Geld al overgemaakt maar kreeg maar geen reactie meer. Na een tijdje zei ze dat ze het op de post ging doen, die week niks ontvangen ik weer gemaild, ze was te ziek om hem op de post te doen, uiteindelijk gezegd dat ik stappen ging ondernemen en toen had ik hem 3 dagen later binnen.
Ik had dat ook met een tas die ik via mp had gekocht. Geld al overgemaakt maar kreeg maar geen reactie meer. Na een tijdje zei ze dat ze het op de post ging doen, die week niks ontvangen ik weer gemaild, ze was te ziek om hem op de post te doen, uiteindelijk gezegd dat ik stappen ging ondernemen en toen had ik hem 3 dagen later binnen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
anousch wat een kl*testreek zeg, gelukkig heb ik nog nooit gezeik gehad op MP en heb er toch al veel gekocht.
Maare dames, ik ben omgekleed, lekker teenslippertjes aan dus ik ben klaar voor de zon. Fijne dag allemaal!
Maare dames, ik ben omgekleed, lekker teenslippertjes aan dus ik ben klaar voor de zon. Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Grrrrr *jaloers* Ben pas om 13.00 uur klaar met werken.
Dat is wel heel gaar als je niks meer hoort van die persoon. Hoop dat je je boek snel krijgt en anders hoop ik dat je niet teveel betaald hebt eraan!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Het is stil hier op het forum
Groot gelijk eigenlijk, heerlijk genieten van het weer.. Nog 6 uurtjes voor mij
Groot gelijk eigenlijk, heerlijk genieten van het weer.. Nog 6 uurtjes voor mij
Sweety- Ratel
Ik nog iets minder dan 2 uurtjes! Ja, het is rustig, maar inderdaad niet zo gek.
ik moet tot 16uur werken
hoop als het stil blijft ff buiten te zitten zo.
jullie weekendplannen?
hoop als het stil blijft ff buiten te zitten zo.
jullie weekendplannen?
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Lekker hoor Jeanette!
Mwah niet echt plannen nee. Misschien dat ik vanavond een bakkie ga doen bij mijn ex maar dat ligt eraan of zijn collega nog komt vanavond. Als dat niet doorgaat dan ga ik thuis nog even in de tuin zitten ( als er zon is ) en beetje lezen en niks doen eigenlijk. Morgen misschien de stad in.
En jullie?
Mwah niet echt plannen nee. Misschien dat ik vanavond een bakkie ga doen bij mijn ex maar dat ligt eraan of zijn collega nog komt vanavond. Als dat niet doorgaat dan ga ik thuis nog even in de tuin zitten ( als er zon is ) en beetje lezen en niks doen eigenlijk. Morgen misschien de stad in.
En jullie?
Sweety- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: