Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
VC, dat is balen idd! Ik zou ook niet weten hoe je dat er af krijgt. Is het met de krullen gelukt?
Anousch, het is toch al een mooi punt dat je van jezelf weet waaraan je moet werken om je zelfvertrouwen naar boven te laten komen?
Anousch, het is toch al een mooi punt dat je van jezelf weet waaraan je moet werken om je zelfvertrouwen naar boven te laten komen?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik heb een stukje geprobeerd en het gaat wel goed komen vanavond. Ik denk dat ik een klein beetje bleek op mijn handen doe en ze dan was met zeep. Ziet er echt niet uit zo.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Jeanette schreef:VC, dat is balen idd! Ik zou ook niet weten hoe je dat er af krijgt. Is het met de krullen gelukt?
Zeker
Voel me opzich ook wel beter, kan tenminste normaal naar mezelf kijken in de spiegel (tot voor kort kon dat niet want dan barste ik in tranen uit)
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ja, ik heb een stukje geprobeerd en het gaat wel goed komen vanavond. Ik denk dat ik een klein beetje bleek op mijn handen doe en ze dan was met zeep. Ziet er echt niet uit zo.
ik heb gehoord dat pindakaas kan helpen, maar ik heb het zelf nog nooit geprobeert
Gast- Gast
Anousch, dat is al een mooie vooruitgang toch? En iedereen heeft zijn onzekere momenten hoor!
Ah, dan probeer ik de pindakaas even, bleek lijkt me niet zo lekker
Lily schreef:VeryCherry schreef:Ja, ik heb een stukje geprobeerd en het gaat wel goed komen vanavond. Ik denk dat ik een klein beetje bleek op mijn handen doe en ze dan was met zeep. Ziet er echt niet uit zo.
ik heb gehoord dat pindakaas kan helpen, maar ik heb het zelf nog nooit geprobeert
Ik ben echt een leek, maar als je gewone verf aan je handen hebt, kun je dat ook toch schoonmaken met terpetine? (Of was het iets anders?)
Het is haarverf
Terpentine verwijdert verf ja, ook als het op je hand zit.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Misschien lukt het dan met haarverf ook wel!VeryCherry schreef:Het is haarverf
ja ik ken wel een hoop middeltjes maar weet dus niet of die ook helpen bij haarverf. Ik gebruik meestal zwitsal maar daar krijg ik er ook niet alles mee vanaf, je blijft het lichtelijk zien.
Gast- Gast
Ik hang mijn handen zo gewoon in het zwembadwater, dan móet het er wel af weken
Haha ja precies!
Ik ga me eens een keer omkleden (ja te schandalig haha) en even wat eten naar binnen werken!
Fijne dag nog allemaal!
Ik ga me eens een keer omkleden (ja te schandalig haha) en even wat eten naar binnen werken!
Fijne dag nog allemaal!
doeidoei, smakelijk eten
en VC: http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Haarverf
en VC: http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Haarverf
Gast- Gast
Verf verwijderd verf
*edit, daarmee bedoel ik dus haarverf verwijderd haarverf
*edit, daarmee bedoel ik dus haarverf verwijderd haarverf
Laatst aangepast door Try op vr 1 apr 2011 - 0:05; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Zoo, ik ben er ook weer!
Ovenschotel is klaar, de afwas is gedaan, ik heb ondertussen ook gelunchd en nu wacht ik tot mijn zus me komt ophalen rond 14u30.
Ovenschotel is klaar, de afwas is gedaan, ik heb ondertussen ook gelunchd en nu wacht ik tot mijn zus me komt ophalen rond 14u30.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Woohoo, het is weg Ik heb aceton gebruikt!
Tuurlijk mag je dat vragen . Mijn zus komt me ophalen en dan gaan we naar R.eusel markt en daarna nog snel de c1000/em-té binnen voor wat boodschappen. En als we nog tijd hebben (mijn zus moet op tijd door omdat ze vanavond naar een concert gaat) gaan we ook nog even naar de Action .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Fuckfuckfuck! Ik had de verkeerde metro en nu moet ik weer terug en de metro die ik moet hebben komt pas over 7 minuten. Ik ga half 2 noooooit redden, kutzooi!
Gast- Gast
Ik heb gemist wat je moet doen Lexie?
Snoes schreef:Tuurlijk mag je dat vragen . Mijn zus komt me ophalen en dan gaan we naar R.eusel markt en daarna nog snel de c1000/em-té binnen voor wat boodschappen. En als we nog tijd hebben (mijn zus moet op tijd door omdat ze vanavond naar een concert gaat) gaan we ook nog even naar de Action .
gezellig, scheelt soms best wel veel he boodschappen daar of hier? Weet nog dat m`n ex heel vaak hier boodschappen ging doen omdat een fles cola toen al 50 ct of een euro scheelde.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik heb gemist wat je moet doen Lexie?
Ik heb zo de intake bij de eetgestoordenkliniek.
Aaarrghh en ik was hier al zo bang voor, kutwerk van m'n man ook altijd.
Gast- Gast
Is dat voor die intake Lexie?
Maak je niet te druk, houd je hoofd koel, een paar minuutjes te laat komen is geen ramp. Anders kan je altijd even bellen dat je de verkeerde metro hebt gepakt en dat je onderweg bent Succes!
Maak je niet te druk, houd je hoofd koel, een paar minuutjes te laat komen is geen ramp. Anders kan je altijd even bellen dat je de verkeerde metro hebt gepakt en dat je onderweg bent Succes!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: