Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Aaah wat lief dat je gewoon snel op mijn PM's kwam reagerenLily schreef:ow Snoes, welke spannende dingen heb ik gisteren na 18u gemist dan? heb namelijk alleen ff op jou PM`s gereageert
Maar er is denk ik niets spannends gebeurd hoor, ik heb zelf nog liggen koken en moest om 19u naar de Zumba.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
VC, damn..7 uur?! Die gast is gek!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, is hij ook, daarom heb ik de bass vol open staan. De naaste buurjongen is er niet, anders had ik het niet gedaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Snoes schreef:Aaah wat lief dat je gewoon snel op mijn PM's kwam reagerenLily schreef:ow Snoes, welke spannende dingen heb ik gisteren na 18u gemist dan? heb namelijk alleen ff op jou PM`s gereageert
Maar er is denk ik niets spannends gebeurd hoor, ik heb zelf nog liggen koken en moest om 19u naar de Zumba.
ja ik kijk met me telefoon dan ff of ik PM`s heb of dat er gereageert is in het topic van de meeting.
Laatst aangepast door Lily op do 31 maa 2011 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik moet nog altijd uitzoeken hoe ik met mijn telefoon kan internetten. Het kan, maar heb het nog niet uitgezocht, en ik vind het wel handig haha. Mijn vriend moet vanavond maar eens kijken hoe dat moet, ik heb mijn telefoon tenslotte van hem gekregen, dus moet hij hem gebruiksvriendelijk maken
Snoes- Lady Post-a-lot
VC, en heeft ie al erop gereageerd?
Wij hebben deze set in huis, die kan zo hard dat je het buiten nog voelt trillen
http://www.amazon.com/Logitech-Z-2300-THX-Certified-Speaker-Subwoofer/dp/B0002SQ2P2
http://www.amazon.com/Logitech-Z-2300-THX-Certified-Speaker-Subwoofer/dp/B0002SQ2P2
haha succes snoes
En ik heb me toch last van kiespijn zo kijken of ik hier ergens een paracetamolletje kan vinden.
En ik heb me toch last van kiespijn zo kijken of ik hier ergens een paracetamolletje kan vinden.
Gast- Gast
Jeanette schreef:VC, en heeft ie al erop gereageerd?
Nee, helaas nog niet
Ik probeer voor mijn vader 50ste verjaardag een vliegles kado te doen en ik hoop zó erg dat er nog plek is op zijn verjaardag. Hopelijk bellen ze snel terug. (Word wel wantrouwend van dat 1 april )
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Ik probeer voor mijn vader 50ste verjaardag een vliegles kado te doen en ik hoop zó erg dat er nog plek is op zijn verjaardag. Hopelijk bellen ze snel terug. (Word wel wantrouwend van dat 1 april )
mijn peetoom kreeg vorig jaar van zijn kinderen een parachutesprong cadeau haha. En die is ook al de 50 gepasseerd.
Gast- Gast
Ohh cool! Vind zulke dingen echt heel leuk om te geven!Lily schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik probeer voor mijn vader 50ste verjaardag een vliegles kado te doen en ik hoop zó erg dat er nog plek is op zijn verjaardag. Hopelijk bellen ze snel terug. (Word wel wantrouwend van dat 1 april )
mijn peetoom kreeg vorig jaar van zijn kinderen een parachutesprong cadeau haha. En die is ook al de 50 gepasseerd.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Ik probeer voor mijn vader 50ste verjaardag een vliegles kado te doen en ik hoop zó erg dat er nog plek is op zijn verjaardag. Hopelijk bellen ze snel terug. (Word wel wantrouwend van dat 1 april )
Wat een gaaf cadeau zeg!
Meiden, ik ben even weg. Ik ga alvast een ovenschotel klaarmaken voor vanavond, moet ik dat al niet meer doen. Tot straks!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Meiden, ik ben even weg. Ik ga alvast een ovenschotel klaarmaken voor vanavond, moet ik dat al niet meer doen. Tot straks!
Jij ook al Ik ben ook een ovenschotel aan het maken
Goedemorgen!
Zo heb alweer even gewerkt.
Hebben jullie al een 1 april grap uitgehaald of ergens ingetrapt?
Zit er over na te denken om mijn vriend te smsen dat mijn auto er mee op is gehouden!
(hij had gister pech en zijn auto heeft ons de afgelopen maand ongeveer 1000 euro gekost)
Zit er over na te denken om mijn vriend te smsen dat mijn auto er mee op is gehouden!
(hij had gister pech en zijn auto heeft ons de afgelopen maand ongeveer 1000 euro gekost)
Gast- Gast
Patriesje schreef:Goedemorgen!
ik heb nog niks gedaan omdat ik het zelf ook heel flauw vind als ik in de maling wordt genomen dus doe ik het ook niet bij anderen.
Gast- Gast
Hm lekker, wat maak je precies?VeryCherry schreef:Snoes schreef:Meiden, ik ben even weg. Ik ga alvast een ovenschotel klaarmaken voor vanavond, moet ik dat al niet meer doen. Tot straks!
Snoes- Lady Post-a-lot
Lekker Snoes, wat voor ovenschotel ga je maken?
Haha Patries, ik zou dat geloof ik niet zo snel doen, maar ik hou ook niet zo van dat 1 april gebeuren.
Haha Patries, ik zou dat geloof ik niet zo snel doen, maar ik hou ook niet zo van dat 1 april gebeuren.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje, ik ga een visschotel maken. Dus op de bodem van de schotel liggen stukjes paprika en courgette, daarna ligt er pangasiusfilet, daar bovenop aardappelschijfjes en dan een béchamelsaus over met paneermeel
Snoes- Lady Post-a-lot
Wij doen anders ook niet aan 1 april grappen hoor.
Maar ik vond dit wel een goeie 1 haha
Denk dat ik zo maar even ga smsen, en erbij zet dat hij al bij de garage staat
Maar ik vond dit wel een goeie 1 haha
Denk dat ik zo maar even ga smsen, en erbij zet dat hij al bij de garage staat
Gast- Gast
Snoes schreef:Hm lekker, wat maak je precies?VeryCherry schreef:Snoes schreef:Meiden, ik ben even weg. Ik ga alvast een ovenschotel klaarmaken voor vanavond, moet ik dat al niet meer doen. Tot straks!
Aardappels Anders, en ik doe er gehakt en worteltjes/doperwten bij in. Ik moet het nu wel maken, anders heb ik geen tijd meer
En wat ga jij maken?
Zou jij het zelf een leuke grap vinden, Patriesje?
Ik kan me dat namelijk bijna niet voorstellen na alle gezeik wat jullie onlangs met die auto hebben gehad....
Ik kan me dat namelijk bijna niet voorstellen na alle gezeik wat jullie onlangs met die auto hebben gehad....
Gast- Gast
Ik heb er nog niks aan gedaan. Denk ook niet dat ik dat ga doen, ben namelijk ook niet goed in dat soort grapjes verzinnen..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: