Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 april ..

+13
Ugly Betty
Mari
_Femme
Laquisia
Cheesegirl
Try
Silver
Jeanette
Caro
Prosecco
girli
Qiara
SoezieQ
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

1 april .. - Pagina 3 Empty Re: 1 april ..

Bericht  patjuhhh vr 1 apr 2011 - 4:48

een collega van mij belde me vanmorgen of ik even naar boven wilde komen want er was een klein ongelukje gebeurd. ik naar boven lag daar een drol! ik gelijk van iehhh wie heeft ie daar neer gelegd. ( ik werk in een verzorgingshuis), een halve minuut later bedacht ik me dat het 1 april was, dus was er ff ingetrapt. Mijn andere collega was er ook ingetrapt. ze had een drol gemaakt van peperkoek :-)
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 5:00

Ik ben in een simpel grapje getrapt vandaag. Ik ga vrijdags altijd naar het voetballen. Kreeg ik vanochtend een berichtje op Twitter dat ik op moest letten want de wedstrijd was 2 uur vervroegd. Niks geks aan, want dat gebeurd wel vaker, alleen dan op tijd. Zat toch een beetje in de stress omdat ik dus geen idee had hoelaat de bussen dan zouden gaan (ga altijd met de supportersbus). Dus ik vraag dat aan hem, krijg ik later op de dag terug dat er geen bussen meer rijden omdat dat niet mag van de gemeente Rotterdam, we moeten met de boot. Toen begon het wel te dagen, want van hier met de boot naar Rotterdam gaat het dus echt niet worden. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 1 apr 2011 - 5:00

patjuhhh schreef:een collega van mij belde me vanmorgen of ik even naar boven wilde komen want er was een klein ongelukje gebeurd. ik naar boven lag daar een drol! ik gelijk van iehhh wie heeft ie daar neer gelegd. ( ik werk in een verzorgingshuis), een halve minuut later bedacht ik me dat het 1 april was, dus was er ff ingetrapt. Mijn andere collega was er ook ingetrapt. ze had een drol gemaakt van peperkoek :-)

Toch niet in de drol he Very Happy Very Happy Very Happy

hier geen 1 april grappen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: