Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 april ..

+13
Ugly Betty
Mari
_Femme
Laquisia
Cheesegirl
Try
Silver
Jeanette
Caro
Prosecco
girli
Qiara
SoezieQ
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

1 april .. - Pagina 2 Empty Re: 1 april ..

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:06

Na het gemak van de Douwe Egberts SENSEO® koffie- en Pickwick SENSEO® theepads introduceert Heineken in samenwerking met Philips de speciaal ontwikkelde Heineken SENSEO® bierpad.

Voor koud bier met een heerlijke schuimkop op een moment dat jou uitkomt. Al het genot in één handzaam apparaat. Proost

http://www.bierpad.nl/

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:12

Die is van vorig jaar SS smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:14

_Donnaa schreef:Die is van vorig jaar SS smile

Hij is toch leuk smile

Linkedin heeft ook wat grappigs...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:14

Jaa, hij is zeker leuk..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:17

Ik heb een PrintScreen gemaakt van m'n moeders bureaublad en die als achtergrond geplaatst en alle iconen en zo verwijderd Very Happy Ze heeft 15 minuten op Internet Explorer zitten klikken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:19

Trisha schreef:Ik heb een PrintScreen gemaakt van m'n moeders bureaublad en die als achtergrond geplaatst en alle iconen en zo verwijderd Very Happy Ze heeft 15 minuten op Internet Explorer zitten klikken Very Happy
Hahahaha.. Dat gebeurd regelmatig op m`n werk :P

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl vr 1 apr 2011 - 1:20

Leuk Trisha! lol!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:20

Trisha schreef:Ik heb een PrintScreen gemaakt van m'n moeders bureaublad en die als achtergrond geplaatst en alle iconen en zo verwijderd Very Happy Ze heeft 15 minuten op Internet Explorer zitten klikken Very Happy

Hahaha wat flauw!

Ik heb net een bericht gelezen op de BBC dat de University of Cambridge door de bezuinigingen zich alleen nog maar wil richten op de beta-wetenschappen, en alle alfa en gamma studies af willen schaffen. Ik mag echt hopen dat dit een 1 april grap is, anders is het echt zwaar belachelijk.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia vr 1 apr 2011 - 1:22

Haha, geniaal.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  _Femme vr 1 apr 2011 - 1:22

HAHAHA ik zou echt niet meer bijkomen Very Happy Goed bedacht cheers

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:31

_Femme schreef:

mooie actie!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:46

SunnyScience schreef:
_Femme schreef:

mooie actie!

Hahaha, die ga ik onthouden voor een andere dag...leuke grap voor op het werk!

Ff bedenken waar ik alle iconen dan laat, zodat ik ze ook weer zo terug kan zetten....

Gast
Gast

Bericht  Mari vr 1 apr 2011 - 3:12

Mijn vriend en ik gaan vanavond samen uit eten, en hij had/heeft er zo'n zin.

Heb net een smsje gestuurd dat ik misselijk ben en aan de poepoes zit, dus dat ik liever thuis blijf, belt hij me gelijk teleurgesteld op, ik lag dubbel. Eigenlijk best gemeen Twisted Evil , maar later kon hij er gelukkig ook om lachen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Mari vr 1 apr 2011 - 3:16

Geweldig Very Happy
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Try vr 1 apr 2011 - 3:20

Mari schreef:Mijn vriend en ik gaan vanavond samen uit eten, en hij had/heeft er zo'n zin.

Heb net een smsje gestuurd dat ik misselijk ben en aan de poepoes zit, dus dat ik liever thuis blijf, belt hij me gelijk teleurgesteld op, ik lag dubbel. Eigenlijk best gemeen Twisted Evil , maar later kon hij er gelukkig ook om lachen.

Ik vind dit een leuk grapje om met je vriend uit te halen, en die van Trisha vind ik ook erg leuk! smile

Ik heb nog steeds niets bedacht Sad Vriend is op een vrijgezellenfeest/weekend dus wil geen flauw geintje uithalen omdat hij zijn telefoon niet echt veel bij zich zal hebben, dus het moet vrij snel duidelijk zijn dat het een grapje is enzo
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:22

Collega van mij had over de toiletpot van dat hele dunne doorzichtige huishoudfolie gespannen... Ik zag niet veel want de lamp was kapot (had zij er dus even uitgedraaid) dus ik had alleen licht van buitenaf, ga dus zitten en plas op dat folie. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:23

Purple schreef:Collega van mij had over de toiletpot van dat hele dunne doorzichtige huishoudfolie gespannen... Ik zag niet veel want de lamp was kapot (had zij er dus even uitgedraaid) dus ik had alleen licht van buitenaf, ga dus zitten en plas op dat folie. :shock:
Dat vind ik echt heel erg ranzig.. Je zit dan 1. in je eigen pis en 2. de vloer zit eronder..

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty vr 1 apr 2011 - 3:23

Purple schreef:Collega van mij had over de toiletpot van dat hele dunne doorzichtige huishoudfolie gespannen... Ik zag niet veel want de lamp was kapot (had zij er dus even uitgedraaid) dus ik had alleen licht van buitenaf, ga dus zitten en plas op dat folie. :shock:

Haha lekker hoor! En nu? Een natte broek? cheers
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Try vr 1 apr 2011 - 3:24

Dat vind ik ook vies.. Ik kan er enigzins nog de lol van inzien als je dat thuis doet (dan kan alles zo de was in) maar op het werk? Bah!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:25

Nou, ik zat niet in mijn eigen urine hoor. De bril zat er nog over heen gelukkig en ik merkte het uiteraard meteen en kan dan wel stoppen met plassen. Wink

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 1 apr 2011 - 3:26

Dat is een erg nare 1 april grap.
Ik ben nergens ingestonken vandaag, Mijn klanten zeiden al, als mensen een grap bij je uit willen halen moet dat 's ochtends vroeg en niet midden op de dag, dan is de lol er van af.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:27

Purple schreef:Nou, ik zat niet in mijn eigen urine hoor. De bril zat er nog over heen gelukkig en ik merkte het uiteraard meteen en kan dan wel stoppen met plassen. Wink
Ja dat ligt er maar net aan hoe 'hoog' de bril is en hoe dik je billen zijn..

En als je nou niet had kunnen stoppen met plassen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:38

_Donnaa schreef:En als je nou niet had kunnen stoppen met plassen? [/i]
Dan was het waarschijnlijk anders afgelopen... Tja, ik vond het ook niet leuk hoor ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Moon vr 1 apr 2011 - 3:50

Ik heb net mijn zwager gebeld dat er hier een brief voor hem bezorgd is en ik die per ongeluk had open gemaakt en dat het volgende erin stond:

28 maart, 2011
Beste heer Bla bla,

Naar aanleiding van u rijgedrag op 3 maart omstreeks 15.45 uur waarbij u op de a 16 ter hoogte van hectometer paal 18.4 de maximumsnelheid van 100 km/per uur heeft overschreden sturen wij u een proces-verbaal toe.
De maximumsnelheid die u heeft overschreden ligt op 36 km per uur.
De officieer van justitie bepaald binnen 6 weken de hoogte van de boete die u dan reeds binnen 2 maanden zal moeten betalen.

Gemeten snelheid: 136 km per uur
Correctie: 132 km per uur

U zal binnen 5 werkdagen een brief ontvangen waarin u uitgenodigd wordt om op de rechtszitting te verschijnen.
Voor vragen kunt u ons telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag
van 8.15 tot 16.15 uur. Wij zijn te bereiken op het nummer: (058) 23 42 130

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd,
Hoogachtend,

Marco de Groot
Justitieel medewerker

Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 4:04

Hihi, goede moon!!

Ik ben aan het verzinnen geweest op mijn werk voor de late dienst en deze werkt tot 23.00u en de nachtdienst begint om 23.00u. Heb nu de nachtdienst gemaild of zij iets voor 23.00u kunnen bellen dat er nog steeds storing is en dat het nog eventjes duurt voordat het gemaakt is en dat de late dienst langer moet blijven.
Daarna heb ik een collega vd nacht gebeld en deze kon via internet thuis in de mail, dus heeft hij een mailtje naar de groep gemaakt dat er storing is en dat er vanavond pas een monteur kan komen en dat de werkzaamheden tot 24.00u duren..

Oo ik hoop zo dat ze er in trappen:) mijn collega die de avonddienst heeft, heeft ook altijd van die rotgeintjes. dus t is wel tijd dat hij terug gepakt word Very Happy:D:D

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: