Bijna 1 april!
+15
Snoopy
Schaapke
Exogenesis
Ibbeltje
Jasmine
Rebecca
Bazinga
Sam
SoGood
mzcharlotte
Bliss
Jeanette
Lejow
Burgemeester Nicky
Aussie12
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bijna 1 april!
Het is alweer bijna 1 april. Staan er nog leuke grappen op de agenda? Of worden jullie juist de slachtoffers
Hieronder kan je klikken om wat meer info te krijgen en wat ideeen voor grappen te bemachtigen:
Hieronder kan je klikken om wat meer info te krijgen en wat ideeen voor grappen te bemachtigen:
Aussie12- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 11
Registratiedatum : 21-02-13
Re: Bijna 1 april!
De grappen kunnen ook prima zonder link hier gepost worden. Heb de link daarom verwijderd. Te hoog spam gehalte.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Whahahaha en daarbij..
Serieus?? Een link met grappen?
Serieus?? Een link met grappen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb drie jaar terug het hele dagverblijf op z'n kop gezet om zo m'n leidinggevenden in het ootje te nemen. Zij hadden een 1 aprilgrap voor ons, maar die hadden we door: we hebben 7 dagverblijfgroepen en iedere groep zou z'n eigen groepskleur krijgen. We hadden al allemaal boterhambordjes gekregen in onze eigen groepskleur (die waren toch al aan vervanging toe, dus waarschijnlijk hebben ze die grap eraan gekoppeld). Ons vermoeden was al gauw dat dat een 1-aprilgrap was. Vervolgens heb ik al m'n collega's gemaild, compleet met concept-briefje voor de ouders, dat het me wel leuk leek om onze leidinggevenden terug te pakken door alle kinderen te kleden in de kleur van de eigen groep. De reacties waren geweldig, boven verwachting, sommige kinderen kwamen zelfs verkleed naar het dagverblijf, ouders hebben echt alles uit de kast getrokken. En de reactie van m'n leidinggevende was onbeschrijflijk
Wat ik niet wist, was dat de directrice uitgerekend die dag een bezoek bij ons pand op de planning had staan. Oeps
Wat ik niet wist, was dat de directrice uitgerekend die dag een bezoek bij ons pand op de planning had staan. Oeps
Gast- Gast
Haha Lennox, die is leuk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ben blij dat 1 april tijdens Pasen valt, anders kon ik mn lol op voor de klas
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Lennox, die is wel echt briljant! En wat was de reactie van de directrice? Ik kan me moeilijk voorstellen dat het echt een probleem was of gevonden zou kunnen worden.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Die moest er ook om lachen. Heb voor de zekerheid toch maar even bij haar geïnformeerd of die groepskleuren echt wel een 1-aprilgrap waren, want m'n leidinggevende liet er niets over los
Leuke is: wij hebben als groep de kleur wel aangehouden. Wij kopen nu zoveel mogelijk oranje accessoires.
Leuke is: wij hebben als groep de kleur wel aangehouden. Wij kopen nu zoveel mogelijk oranje accessoires.
Gast- Gast
Aangezien het morgen 1 april is en pasen had ik eigenlijk bedacht om de gekookte eieren te verwisselen voor ongekookte eieren.
Ik weet alleen niet of mijn vriend (super schoon en netjes) dat erg kan waarderen. Nou, dat weet ik eigenlijk wel zeker van niet.
Ik weet alleen niet of mijn vriend (super schoon en netjes) dat erg kan waarderen. Nou, dat weet ik eigenlijk wel zeker van niet.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
De grap is dat ik dan 6 jaar verkering heb
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:De grap is dat ik dan 6 jaar verkering heb
Freaking hilarious!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
SoGood schreef:Aangezien het morgen 1 april is en pasen had ik eigenlijk bedacht om de gekookte eieren te verwisselen voor ongekookte eieren.
Je kan ook cake bakken in het ei, geeft minder kliederboel:
Helaas kan ik hier nooit echt een 1-april grap uithalen: mijn man is die dag jarig en heeft dat dus meteen door
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Sam schreef:De grap is dat ik dan 6 jaar verkering heb
Goeie grap
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Bazinga schreef:Sam schreef:De grap is dat ik dan 6 jaar verkering heb
Freaking hilarious!
Vriend zegt dat t nog steeds 'één grote grap' is
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Oh, ik ben zó blij dat er morgen geen school is en ik dus geen hysterische kinderen in mijn klas heb zitten
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Sam schreef:Bazinga schreef:Sam schreef:De grap is dat ik dan 6 jaar verkering heb
Freaking hilarious!
Mijn man wordt 30. Zijn leven is één groot grapje Hij is twee weken te vroeg geboren. Zijn vader belde iedereen en dacht ze dachten allemaal dat het een één april-grap was
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Rebecca schreef:SoGood schreef:Aangezien het morgen 1 april is en pasen had ik eigenlijk bedacht om de gekookte eieren te verwisselen voor ongekookte eieren.
Je kan ook cake bakken in het ei, geeft minder kliederboel:
Dat ziet er grappig ui, enig idee hoe je dat doet?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Gaatje maken in het ei, leeg laten lopen.
Uitspoelen en 30 min in gekookt water met zout laten liggen.
Daarna leeg laten lopen en laten drogen.
cakebeslag maken en vullen met een spuitzak, tot halverwege.
bv aluminiumfolie gebruiken in een muffinvorm zodat de eieren rechtop blijven staan.
Vervolgens bakken, temperatuur volgens recept en dan een minuutje of 20.
Zelf nog niet uitgeprobeerd trouwens, heb de instructies van het taartenforum geplukt.
Uitspoelen en 30 min in gekookt water met zout laten liggen.
Daarna leeg laten lopen en laten drogen.
cakebeslag maken en vullen met een spuitzak, tot halverwege.
bv aluminiumfolie gebruiken in een muffinvorm zodat de eieren rechtop blijven staan.
Vervolgens bakken, temperatuur volgens recept en dan een minuutje of 20.
Zelf nog niet uitgeprobeerd trouwens, heb de instructies van het taartenforum geplukt.
Schaapke schreef:Sam schreef:Bazinga schreef:Sam schreef:De grap is dat ik dan 6 jaar verkering heb
Freaking hilarious!
Mijn man wordt 30. Zijn leven is één groot grapje Hij is twee weken te vroeg geboren. Zijn vader belde iedereen en dacht ze dachten allemaal dat het een één april-grap was
Hier hetzelfde, ben ook jarig vandaag. En niemand geloofde mijn vader 25 jaar geleden.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Schaapke schreef:Sam schreef:Bazinga schreef:Sam schreef:De grap is dat ik dan 6 jaar verkering heb
Freaking hilarious!
Hier hetzelfde, ben ook jarig vandaag. En niemand geloofde mijn vader 25 jaar geleden.
Gefeliciteerd!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Haha ik heb er 1 gevonden bij mijn apps. Ik heb een reclamefolder app en daar kijk ik wekelijks voor leuke folders. Toen stond er een folder bij dat je een reis naar de maan kan maken voor maar 21 euro. Ik moest er wel om lachen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
In de AH, een opgeschoten puber, rondhangend met zijn Matties.. 'Mefrauw.. mefrauw!! U laat wat valluh daar!!!' Dus ik kijk om, in de veronderstelling dat Benthe voor de 9872847389 keer haar rammelaar heeft laten vallen. Zegt die oetsukkel: 1 APRRRRILLL!!!!!!!! Humor jongens.. echt...
Kan normaal echt wel lachen om dit soort dingen..
Maar momenteel staat mijn humeur op standje onweer, dus hij maakte de grap écht tegen de verkeerde.
Kan normaal echt wel lachen om dit soort dingen..
Maar momenteel staat mijn humeur op standje onweer, dus hij maakte de grap écht tegen de verkeerde.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lady Starstruck schreef:Haha ik heb er 1 gevonden bij mijn apps. Ik heb een reclamefolder app en daar kijk ik wekelijks voor leuke folders. Toen stond er een folder bij dat je een reis naar de maan kan maken voor maar 21 euro. Ik moest er wel om lachen.
21.999 euro
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Mijn vriend kwam thuis met de mededeling dat zijn rijbewijs ingenomen was.
Jeej. 1 april. h
Jeej. 1 april. h
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: