zwanger en pds
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
zwanger en pds
Hoi allemaal,
Zoals jullie op mijn ticker kunnen lezen zullen wij begin van de zomer voor een kindje gaan. Ik ben nu bezig met mijn laatste pilstrip om mijn cyclus een aantal maanden goed de tijd te geven om weer ''normaal'' te worden.
Ik heb PDS (prikkelbare darmsyndroom) en vraag me af hoe het zwanger zijn bij meiden is die ook PDS hebben, heb je hier erg last van?
Als ik namelijk ongesteld ben, dan zijn mijn darmen zodanig opgezet dat ik 4 dagen krom loop en niet overdreven gewoon 5 maanden zwanger lijk!
Ik ben bang dat als er een kindje in mijn buik groeit, ik daar ook enorm last van zal krijgen..
Groetjes J
Zoals jullie op mijn ticker kunnen lezen zullen wij begin van de zomer voor een kindje gaan. Ik ben nu bezig met mijn laatste pilstrip om mijn cyclus een aantal maanden goed de tijd te geven om weer ''normaal'' te worden.
Ik heb PDS (prikkelbare darmsyndroom) en vraag me af hoe het zwanger zijn bij meiden is die ook PDS hebben, heb je hier erg last van?
Als ik namelijk ongesteld ben, dan zijn mijn darmen zodanig opgezet dat ik 4 dagen krom loop en niet overdreven gewoon 5 maanden zwanger lijk!
Ik ben bang dat als er een kindje in mijn buik groeit, ik daar ook enorm last van zal krijgen..
Groetjes J
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
Re: zwanger en pds
Dat hoeft helemaal geen probleem te zijn.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook pds en heb daar tijdens mijn zwangerschap wel last van gehad. Voornamelijk in het begin.
Vanaf een week of 25 ging het beter en werd het zoals altijd al was/is.
Probeer je hier van te voren niet druk over te maken. Het kan namelijk ook zijn dat het juist beter gaat.
Vanaf een week of 25 ging het beter en werd het zoals altijd al was/is.
Probeer je hier van te voren niet druk over te maken. Het kan namelijk ook zijn dat het juist beter gaat.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Ik heb ook PDS en heb hier tijdens de zwangerschap niet zo heel erg last van gehad eigenlijk.
De eerste maanden reageerden mijn darmen wel heftiger en had ik al snel een behoorlijke buik daardoor, maar dat had ik normaal ook weleens.
De eerste maanden reageerden mijn darmen wel heftiger en had ik al snel een behoorlijke buik daardoor, maar dat had ik normaal ook weleens.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook PDS, eigenlijk juist minder last van gehad tijdens de zwangerschap! Maar dat kan ook omdat ik andere heftige klachten had (extreme zwangerschapsmisselijkheid/braken) en het daardoor niet zo opviel ofzo? Alhoewel ik er ook geen last van had toen dat beter ging na 20 weken.. Mijn darmen hebben zich nog nooit zo goed gedragen als tijdens de zwangerschap geloof ik! Je hoeft er dus geen last van te hebben (maar het kan wel natuurlijk).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
oke, thanks voor jullie reacties!
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» ik ben zwanger
» Zwanger? :)
» Zwanger
» zwanger?
» ik ben zwanger
» Zwanger? :)
» Zwanger
» zwanger?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: