Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zonnebank

5 plaatsers

Ga naar beneden

Zonnebank Empty Zonnebank

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 4:41

Word jij bruin onder de zonnebank? Ik word namelijk zo slecht bruin. Ik kan er bij wijze van spreken 20x een uur onder gaan liggen en dan verkleur ik wel, maar ben ik niet asociaal bruin. Ook niet opvallend bruin. Ben er nu al verschillende keren onder gaan liggen, en ben nog steeds gewoon normaal van kleur. Ik word overigens ook niet spierwit in de winter. In het begin van de zomer als iedereen nog wit is, roept iedereen altijd dat ik al zo bruin ben. Paar dagen later als iedereen bruin is geworden, vragen ze zich af waarom ik nog niet bruin ben. Herkent iemand dit? En wat kan ik er aan doen? Mis ik dan pigment ofzo? Ik verbrand trouwens ook niet.

En dan nog een vraagje, hoe vaak moet je ongeveer de lampjes van de zonnehemel vervangen? Ik heb een zonnehemel van Philips met 3 kleine lampjes erin en ik heb hem nu een jaar of 5. Een vriendin ging er afgelopen week onder en zij kwam er hartstikke bruin onder vandaan, dus daar kan het ook niet aan liggen dat ik niet bruin word.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zonnebank Empty Re: Zonnebank

Bericht  CCC do 31 maa 2011 - 5:14

Smeer je je wel in voordat je eronder gaat? Het schijnt nl. zo te zijn dat het licht weerkaatst op een droge huid en dan zie je dus geen verschil... Zeggen ze in elk geval bij mij in de zonnestudio... Vervangen... geen idee, ik maak altijd gebruik van de zonnebank in de zonnestudio die goedgekeurd is in elk geval...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:09

Je hebt speciale zonnebank zonnebrand, die kan je gebruiken, volgens mij optimaliseert dat de huid voor de zonnebank. Maar misschien gebruik je dat al.

Heb verder niet echt een idee hoe het komt bij jou.Krijg wel zin in de zonnebank, maar 't is zo slecht.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop do 31 maa 2011 - 6:19

Insmeren kan idd wel helpen. Ik weet niet of je dat al doet?
Als ik net onder zonnebank ben geweest ben ik wel bruiner maar ook niet extreem bruin.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond do 31 maa 2011 - 6:33

Ik heb zeer weinig pigment in mijn huid, en kan ook wel 10x onder de zonnebank gaan liggen, maar kom er witter onder vandaan dan als een vriendin van me 1x gaat.
Ligt wss gewoon aan je huid. (Overigens word ik helemaal niet bruin).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:34

Ik word er mega asociaal bruin van ben nu 3x geweest toevallig en zie eruit alsof ik drie weken door Thailand heb getrokken.

Maar dat zal wel mijn slavische bloed zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:44

Smeren is inderdaad erg belangrijk, en dan natuurlijk niet 1 met een factor erin, maar speciaal voor onder de zonnebank. Een 'vette' huid kleurt sneller bruin. Ik word heel snel bruin onder de (zon)nebank, maar mijn vader is dan ook een Surinamer nerd

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 31 maa 2011 - 7:28

Ik word ook helemaal niet snel bruin onder de zonnebank.

Niet om het topic te verpesten hoor maar ik heb besloten om er helemaal niet meer te gaan omdat het echt heel erg schadelijk is voor je huid. Ik zou zeggen, Google het eens. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 20:52

Ik word ook echt niet asociaal bruin, ook niet als ik 20 x keer ga. Maar ik krijg wel een gezondere kleur en sproetjes. Ben van nature toch aardig bleek.
Maar ga je alleen onder een zonnehemel die je thuis hebt staan? Daar kan ik namelijk dagelijks een uur onder gaan liggen (30 min op de buik en 30 min op de rug) maar daar verkleur ik echt niets van. Ik ontspan alleen van de warmte.

Bij een zonnestudio gaat het wel redelijk snel. Ik ga meestal van oktober/november tot april.
Ik begin dan in oktober de eerste 2 weken 2 x per week, dan nog 3-4 weken 1 keer per week. Dan heb ik aardig wat kleur opgebouwd (maar niet echt bruin, gewoon subtiel kleurtje, zonnebankbruin vind ik foeilelijk). En dan de rest van die maanden ga ik 1 keer in de 2 weken om die kleur te behouden zodat ik in het voorjaar en de zomer niet gigantisch verbrand.
Ik ga overigens altijd max. 15 min.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 31 maa 2011 - 21:35

Ik ben ook een bleekscheet eerste klas en wordt echt nooit bruin. Ik denk niet dat een zonnebank veel zou helpen. ik heb er zelf ook een, maar lig er nooit meer onder. Ik krijg het meeste wat kleur als ik buiten ben en het zonnetje schijnt. Je huid kan dan daar aan wennen. Bruin zou ik nooit worden, maar een licht kleurtje vind ik ook al goed.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud