Zonnebank
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zonnebank
Ik ben nog nooit onder de zonnebank geweest, maar nu voor de bruiloft (in juli) vind ik het wel leuk om een bruin kleurtje te krijgen. Bij een sportcentrum hier in de buurt kun je losse kaartjes kopen of een kaart voor 12 keer. Per keer mag je er dan 16 minuten onder.
Ik ben iemand die niet snel verbrand, maar ook niet heel snel bruin wordt. Uiteindelijk word ik wel bruin, maar het duurt even. Wat zouden jullie mij op basis van deze informatie aanraden? Zal ik nu al starten met de zonnebank of hoeft dat pas over een aantal weken? Hoe vaak in de week zal ik gaan: 1 of 2 keer? En mag ik daar meteen 16 minuten onder? Smeren jullie je in als je onder de zonnebank gaat?
Ik ben echt een zonnebankleek, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben iemand die niet snel verbrand, maar ook niet heel snel bruin wordt. Uiteindelijk word ik wel bruin, maar het duurt even. Wat zouden jullie mij op basis van deze informatie aanraden? Zal ik nu al starten met de zonnebank of hoeft dat pas over een aantal weken? Hoe vaak in de week zal ik gaan: 1 of 2 keer? En mag ik daar meteen 16 minuten onder? Smeren jullie je in als je onder de zonnebank gaat?
Ik ben echt een zonnebankleek, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zonnebank
Een bruiloft vind ik nou typisch een moment om een lichte spray-tan te proberen. Ook omdat ik dat nog nooit gedaan heb en het me heel leuk lijkt. Ik zou het wel ruim van te voren even uitproberen.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Oh en om even je vraag te beantwoorden: laat dat advies lekker over aan de mensen die daar werken, die weten er meer van dan wij, want wij kunnen jouw huidje niet zien vanaf ons beeldscherm. En zij worden er ook voor betaald enzo.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12