Zonnebank
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zonnebank
Ik ben nog nooit onder de zonnebank geweest, maar nu voor de bruiloft (in juli) vind ik het wel leuk om een bruin kleurtje te krijgen. Bij een sportcentrum hier in de buurt kun je losse kaartjes kopen of een kaart voor 12 keer. Per keer mag je er dan 16 minuten onder.
Ik ben iemand die niet snel verbrand, maar ook niet heel snel bruin wordt. Uiteindelijk word ik wel bruin, maar het duurt even. Wat zouden jullie mij op basis van deze informatie aanraden? Zal ik nu al starten met de zonnebank of hoeft dat pas over een aantal weken? Hoe vaak in de week zal ik gaan: 1 of 2 keer? En mag ik daar meteen 16 minuten onder? Smeren jullie je in als je onder de zonnebank gaat?
Ik ben echt een zonnebankleek, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben iemand die niet snel verbrand, maar ook niet heel snel bruin wordt. Uiteindelijk word ik wel bruin, maar het duurt even. Wat zouden jullie mij op basis van deze informatie aanraden? Zal ik nu al starten met de zonnebank of hoeft dat pas over een aantal weken? Hoe vaak in de week zal ik gaan: 1 of 2 keer? En mag ik daar meteen 16 minuten onder? Smeren jullie je in als je onder de zonnebank gaat?
Ik ben echt een zonnebankleek, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zonnebank
Een bruiloft vind ik nou typisch een moment om een lichte spray-tan te proberen. Ook omdat ik dat nog nooit gedaan heb en het me heel leuk lijkt. Ik zou het wel ruim van te voren even uitproberen.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Oh en om even je vraag te beantwoorden: laat dat advies lekker over aan de mensen die daar werken, die weten er meer van dan wij, want wij kunnen jouw huidje niet zien vanaf ons beeldscherm. En zij worden er ook voor betaald enzo.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Een spray-tan lijkt me dan inderdaad het handigst, scheelt ook weer behoorlijk in tijd. Mijn schoonzusje heeft het voor haar bruiloft ook gedaan. Eerst een week of zes van tevoren een keer geweest om te kijken hoe het zou uitpakken en op welke dag het kleurtje het mooist was. Dat was bij haar na een dag of 2, dus zo wist ze dat ze 2 dagen voor de bruiloft het best kon gaan. Wel opletten dat je die dag je trouwjurk niet nog moet passen, want volgens mij geeft het even af de eerste dag...
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik zou naar een goede zonnestudio gaan waar ze je huid analyseren en op basis daarvan een schema voor je opstellen.
Kun je nu al mee beginnen, als je eenmaal een beetje een kleurtje hebt kun je het dan goed bijhouden. Gaat het te hard voor je gevoel dan sla je een weekje over.
Kun je nu al mee beginnen, als je eenmaal een beetje een kleurtje hebt kun je het dan goed bijhouden. Gaat het te hard voor je gevoel dan sla je een weekje over.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Een spraytan durf ik niet zo goed. Ik ben toch bang dat het nog iets afgeeft.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik heb een paar jaar geleden bij een zonnestudio gewerkt, en je kan niet zo zeggen, zonder je huid etc te zien hoe lang jij mag. Plus je weet ook niet hoe sterk die zonnebank is. Ik zou je aanraden om naar een Sunday's o.i.d. bij jou in de buurt te gaan, daar kunnen ze je huid analyseren en draaien ze een schema voor je uit hoe lang je onder welke bank kan, en hoe vaak.
Tinkebell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11
Zonnetje schreef:Een spraytan durf ik niet zo goed. Ik ben toch bang dat het nog iets afgeeft.
Het blijft niet afgeven hoor Daar zou ik me echt niet druk om maken, volgens mij maken heel veel bruidjes hier tegenwoordig gebruik van en het is uiteindelijk beter voor je huid dan talloze keren onder de zonnebank...
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: