Pantykousjes onder pantalon?
Pagina 1 van 1
Pantykousjes onder pantalon?
Wie weet hoe het het meest netjes is? Pantalon + pantykousjes + degelijke, dichte pumps of pantolon + blote voeten + degelijke, dichte pumps? Of moet je in het geheel andere schoenen onder een pantalon aantrekken?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Re: Pantykousjes onder pantalon?
Onder een pantalon staan dunne pantykousjes + pumps het mooiste vind ik. Of het moet een linnen pantalon o.i.d. zijn en echt heel warm, dan zou je ze eventueel achterwege kunnen laten (en dan hoef je ook geen dichte pumps aan, slingbacks of peeptoes kunnen ook prima).
Edit: had je vast al bedacht, maar even voor de zekerheid: wel kniekousjes pakken, van die pantysokjes op enkellengte zien er niet uit (en ik vraag me af waarom ze überhaupt nog verkocht worden).
Edit: had je vast al bedacht, maar even voor de zekerheid: wel kniekousjes pakken, van die pantysokjes op enkellengte zien er niet uit (en ik vraag me af waarom ze überhaupt nog verkocht worden).
Gast- Gast
freakielief schreef:
Hahaha Toch bedankt voor de tip! Kunnen open schoenen op het werk echt in de zomer? Ik heb alleen dichte gehad tot nu toe.
Melis_je- Kletskop
Het hangt er natuurlijk ten eerste vanaf wat voor werk je doet. Maar ook in een kantooromgeving vind ik het best kunnen, als het maar 'opener' versies zijn van nette schoenen en niet strandachtig.Melis_je schreef:Kunnen open schoenen op het werk echt in de zomer? Ik heb alleen dichte gehad tot nu toe.
Dus niet:
Maar wel:
Vind deze trouwens niet per se mooi, maar laat ze even zien voor het verschil in stijl/model.
Gast- Gast
Melis_je schreef:Wie weet hoe het het meest netjes is? Pantalon + pantykousjes + degelijke, dichte pumps of pantolon + blote voeten + degelijke, dichte pumps? Of moet je in het geheel andere schoenen onder een pantalon aantrekken?
Als je echt de etiquette aan wilt houden, pantykousjes. Volgens de etiquette moet je zelfs een huidskleurige panty aan met 30 graden.
Mijn collega had laast een wijde rok aan tot net op de knie met pantykousjes. Dat was echt heel lelijk.
En pumps zijn mooi onder een pantalon hoor! Mits de broek mooi lang is.
Gast- Gast
O ja, met een rok is dat ook zo inderdaad. Dan ga ik aan de kniekousjes! Bedankt voor de tip! Mijn pantalon is ook lang genoeg. Ik vind maar weinig zo storend als broeken die net te kort zijn.
Melis_je- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Pantalon of rok? En welke schoenen?
» Goedkope maar toch mooie pantalon waar te koop?
» Help, wat doe ik er onder?
» Onder hypnose
» Klossen onder het bed...
» Goedkope maar toch mooie pantalon waar te koop?
» Help, wat doe ik er onder?
» Onder hypnose
» Klossen onder het bed...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: