Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pantykousjes onder pantalon?

Ga naar beneden

Pantykousjes onder pantalon? Empty Pantykousjes onder pantalon?

Bericht  Melis_je do 31 maa 2011 - 0:08

Wie weet hoe het het meest netjes is? Pantalon + pantykousjes + degelijke, dichte pumps of pantolon + blote voeten + degelijke, dichte pumps? Of moet je in het geheel andere schoenen onder een pantalon aantrekken?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pantykousjes onder pantalon? Empty Re: Pantykousjes onder pantalon?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:37

Onder een pantalon staan dunne pantykousjes + pumps het mooiste vind ik. Of het moet een linnen pantalon o.i.d. zijn en echt heel warm, dan zou je ze eventueel achterwege kunnen laten (en dan hoef je ook geen dichte pumps aan, slingbacks of peeptoes kunnen ook prima).

Edit: had je vast al bedacht, maar even voor de zekerheid: wel kniekousjes pakken, van die pantysokjes op enkellengte zien er niet uit (en ik vraag me af waarom ze überhaupt nog verkocht worden).

Gast
Gast

Bericht  Melis_je do 31 maa 2011 - 3:04

freakielief schreef:
Edit: had je vast al bedacht, maar even voor de zekerheid: wel kniekousjes pakken, van die pantysokjes op enkellengte zien er niet uit (en ik vraag me af waarom ze überhaupt nog verkocht worden).

Hahaha Very Happy Toch bedankt voor de tip! Kunnen open schoenen op het werk echt in de zomer? Ik heb alleen dichte gehad tot nu toe.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 4:23

Melis_je schreef:Kunnen open schoenen op het werk echt in de zomer? Ik heb alleen dichte gehad tot nu toe.
Het hangt er natuurlijk ten eerste vanaf wat voor werk je doet. Maar ook in een kantooromgeving vind ik het best kunnen, als het maar 'opener' versies zijn van nette schoenen en niet strandachtig.

Dus niet:
Pantykousjes onder pantalon? T_p_list_s_fh?$im=1034835_P&$sh=1034835_P&fmt=jpg
Pantykousjes onder pantalon? T_p_list_s_fh?$im=1039219_P&$sh=1039219_P&fmt=jpg

Maar wel:
Pantykousjes onder pantalon? T_p_list_s_fh?$im=1034056_P&$sh=1034056_P&fmt=jpg
Pantykousjes onder pantalon? T_p_list_s_fh?$im=1034337_P&$sh=1034337_P&fmt=jpg

Vind deze trouwens niet per se mooi, maar laat ze even zien voor het verschil in stijl/model.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:47

Melis_je schreef:Wie weet hoe het het meest netjes is? Pantalon + pantykousjes + degelijke, dichte pumps of pantolon + blote voeten + degelijke, dichte pumps? Of moet je in het geheel andere schoenen onder een pantalon aantrekken?

Als je echt de etiquette aan wilt houden, pantykousjes. Volgens de etiquette moet je zelfs een huidskleurige panty aan met 30 graden.

Mijn collega had laast een wijde rok aan tot net op de knie met pantykousjes. Dat was echt heel lelijk.

En pumps zijn mooi onder een pantalon hoor! Mits de broek mooi lang is.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je do 31 maa 2011 - 10:19

O ja, met een rok is dat ook zo inderdaad. Dan ga ik aan de kniekousjes! Bedankt voor de tip! Mijn pantalon is ook lang genoeg. Ik vind maar weinig zo storend als broeken die net te kort zijn.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: