Zaterdag tot 24 graden!
+30
VeryCherry
Winegum
Jeanette
Blond
Suus
Kabouter
Moezie
girli
Lotus
minoessepoes
Cow
Mida4you
JD
SleepingBeauty
Parisienne
Flippin' Bitch
Lady4
Muppetje
Zonnetje
Snoopy
Bosjesvrouw
Oasis
Tullow
smooch
Rumble
Arwyn
Beachgirl
pluisie
Juul
Bubbelicious
34 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zaterdag tot 24 graden!
Ik weet nog niet wat we gaan doen Maar 24 graden is wel heel erg lekker!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een verjaardag dus hopelijk kunnen we lekker buiten zitten!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ga dit weekend naar Liverpool. Laat het daar nou net zo'n 10 graden kouder zijn. Timing!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet eerst werken van 06.00 tot 11.00, en om 12.00u korfballen, en daarna nog de selectie kijken! Dus ben hele dag heerlijk buiten op het sportveld te vinden!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik zou moeten werken, maar er werd mij net gevraagd of ik vrij wou omdat er te veel mensen ingeroosterd stonden . Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen, maar ik denk lekker in de tuin zitten met een boekje!!! Heerlijk!!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik moest eerst een paar uur werken (TNT) en daarna hoop ik toch wel lekker van de zon te kunnen genieten. Lekker in de tuin met een goed boek. Heb er nu al zin in! Oh en als het echt mooi weer is gaan we voor het eerst dit jaar barbequeën!
Gast- Gast
Auxo, barbecueën klinkt goed!
Ik ga 's ochtends mee met mijn man naar Hoofddorp (daar moet hij even werken) en daar gaan we even buiten lopen of op een terrasje zitten. Daarna komt er bij ons thuis iemand voor informatie over het bekleden van onze trap en mooi dat we buiten gaan zitten. Heerlijk!
Ik ga 's ochtends mee met mijn man naar Hoofddorp (daar moet hij even werken) en daar gaan we even buiten lopen of op een terrasje zitten. Daarna komt er bij ons thuis iemand voor informatie over het bekleden van onze trap en mooi dat we buiten gaan zitten. Heerlijk!
Gast- Gast
Alex schreef:Auxo, barbecueën klinkt goed!
Jaa ik hoop ook echt dat het zo mooi wordt als ze voorspellen, heb echt zin om weer eens gezellig te barbecueën!
Gast- Gast
De tuin schoonmaken, maar ach dan werk je toch in het zonnetje dus dan is het niet zo erg. En vriendlief wil persee de bbq aanzetten.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» 34.3 graden....
» Kleding bij 22/23 graden
» Goedemorgen zaterdag!
» Je verjaardag vieren met 35 graden!
» Zondag mogelijk 20 graden in Nederland
» Kleding bij 22/23 graden
» Goedemorgen zaterdag!
» Je verjaardag vieren met 35 graden!
» Zondag mogelijk 20 graden in Nederland