Zaterdag tot 24 graden!
+30
VeryCherry
Winegum
Jeanette
Blond
Suus
Kabouter
Moezie
girli
Lotus
minoessepoes
Cow
Mida4you
JD
SleepingBeauty
Parisienne
Flippin' Bitch
Lady4
Muppetje
Zonnetje
Snoopy
Bosjesvrouw
Oasis
Tullow
smooch
Rumble
Arwyn
Beachgirl
pluisie
Juul
Bubbelicious
34 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zaterdag tot 24 graden!
Ik ga in het park liggen en heel veel zon pakken. Ik neem lekkere, gezonde hapjes en slokken mee, wat boekjes een fijn kleedje, wat leuke mensen en mijn gluurbril... Laat het maar snel zaterdag zijn!!!
Gast- Gast
Jawel: hele dag werken...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ga denk ik met mijn bovenburen (en onze kindjes) 'picknicken' bij ons hier aan een groot watergebied. Wonen hier 2 min. lopen vandaan. Kleedje neerleggen, eten & drinken mee.. heerlijk! Misschien aan het eind van de middag nog even zonnen op mijn balkonnetje.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ga 40 km fietsen met mn papa en tussendoor op een terrasje lunchen En daarna heerlijk op mn balkon zitten waar ik zeker tot 19:00 zon heb! Heb er zo'n zin in
Gast- Gast
Ik kom uit de nachtdienst dus kan lekker bijkomen in het zonnetje En genieten van mijn terras die dan waarschijnlijk klaar is Laat dat weekend maar komen
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
ik zit zaterdag in dublin....en zoals de vooruitzichten nu zijn is het daar 13 graden en regen
maar mij hoor je niet klagen hoor, heb er superveel zin in, en er komen vast nog genoeg mooie dagen hier!
maar mij hoor je niet klagen hoor, heb er superveel zin in, en er komen vast nog genoeg mooie dagen hier!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Nee ik heb helaas een begrafenis die dag, dus ik zal niet veel genieten van het weer (alhoewel dat wel mooier is dan in de stromende regen, dus wat dat betreft..)
Gast- Gast
Ik moet studeren, maar ik ga dat proberen te beperken tot de ochtend. Dan kan ik de middag lekker genieten van het weer (als ze het juist voorspeld hebben...)
Gast- Gast
Wij zitten dan een weekend in Berlijn maar heb even gekeken en daar wordt het ook super mooi weer. Zaterdag 21 graden en zondag 22 graden Heerlijk!!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ga zaterdag iig een vloer uitzoeken voor mij nieuwe huisje. Kan vandaag eindelijk gaan meten (nieuwbouw) en zaterdag dus eens gaan speuren voor een vloer en wat offertes opvragen. Daarna zal het wel een lekker biertje op een terrasje gaan worden denk ik zo....
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Zaterdag is onze enige dag weekend samen deze week dus daar gaan we dan ook van genieten. Zal vast iets worden zoals met vrienden naar het (vondel- of wester)park met hapjes en een wijntje en biertje. Of samen lekker lunchen op een terras of gewoon wat drinken op het terras.
Ik moet wel even kijken of we nog zonnebrand creme hebben, want wij verbranden alle twee als een gek, vorige week na een middagje in de stad gelopen te hebben met halve bewolking hadden we alle twee al een licht verbrand gezicht haha.
Ik moet wel even kijken of we nog zonnebrand creme hebben, want wij verbranden alle twee als een gek, vorige week na een middagje in de stad gelopen te hebben met halve bewolking hadden we alle twee al een licht verbrand gezicht haha.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga 's ochtends sporten en verder lekker in de tuin zitten, denk ik. Moet me deze keer alleen wel insmeren, want ik ben al twee keer een beetje verbrand de afgelopen week.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zeg, eerst zien dan geloven haha
Ik denk iig lekker de was buiten hangen en ik moet vooral studeren. De tentamens komen eraan. Hopelijk maakt vriendje snel het balkon schoon, kan ik buiten zitten.
Ik denk iig lekker de was buiten hangen en ik moet vooral studeren. De tentamens komen eraan. Hopelijk maakt vriendje snel het balkon schoon, kan ik buiten zitten.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik ga dan lekker naar kennissen en Eindhoven.. Dus daar ook lekker in de tuin zitten en genieten
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik moet werken zaterdagn dus dan kan ik mooi genieten van het mooie weer. Alleen inderdaad niet vergeten in te smeren..anders ben ik meteen weer verbrand.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
's Ochtends hardlopen en 's middags moet ik nog even de stad in. Daar kan ik wel mooi een terrasje aan vastknopen denk ik zo
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Heerlijk!! Nu moet ik alleen snel zomerschoentjes kopen voor zoontje, want die heeft alleen nog maar winterschoenen
Gast- Gast
Bubbelicious schreef:Birgit schreef:Ik wilde a.s. zaterdag voor trouwauto's gaan kijken, maar misschien toch maar iets anders dan.
Die auto's staan er volgende week ook nog :-)
Je zal raar staan te kijken als ze er opeens toch niet zijn volgende week
Nou, inderdaad :-)
Gast- Gast
Ik ga in de tuin zitten met een zomers jurkje wat in de winter in mijn kast heeft liggen verstoffen. Even kijken welke van de 110 het gaat worden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
ik moet wachten tot TNT is geweest met een pakketje en dan denk ik dat ik misschien nog ff naar EHV ga ofzo als ik er zin in heb en moet ook nog boodschappen doen.
Gast- Gast
Ik kom dan uit de slaapdienst, dus kan dan heerlijk gaan bijkomen in het zonnetje.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik zeg ook, eerst zien dan geloven Het is op dit moment echt pet weer, dus ik hoop dat het snel bijtrekt!
Ik moet zaterdag tot half 1 werken, dus dan ben ik nog wel redelijk op tijd thuis. Misschien lekker een terrasje pakken met mijn vriend, maar ik moet voornamelijk leren eigenlijk. Dus ik ga dat maar op het balkon doen denk ik. Heerlijk.
Ik moet zaterdag tot half 1 werken, dus dan ben ik nog wel redelijk op tijd thuis. Misschien lekker een terrasje pakken met mijn vriend, maar ik moet voornamelijk leren eigenlijk. Dus ik ga dat maar op het balkon doen denk ik. Heerlijk.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ga zaterdag naar een beurs toe, staan op de gastenlijst dus dat is wel relaxt in het zonnetje!
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» 34.3 graden....
» Kleding bij 22/23 graden
» Goedemorgen zaterdag!
» Je verjaardag vieren met 35 graden!
» Zondag mogelijk 20 graden in Nederland
» Kleding bij 22/23 graden
» Goedemorgen zaterdag!
» Je verjaardag vieren met 35 graden!
» Zondag mogelijk 20 graden in Nederland