Kleding bij 22/23 graden
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kleding bij 22/23 graden
Ik voel me echt een ongelovelijke doos, maar ik weet even niet meer wat je draagt met 22 graden.
We gaan op vakantie, en ik kan me even niet meer voor de geest halen wat qua kleding lekker is om te dragen met 22/23 graden.
Ik heb de zomerjurkjes, korte broeken etc in de kast hangen, maar aangezien we vliegen moet ik de koffer ruimte met man en zoon delen haha.
Wie kan me weer even helpen herinneren wat draagbaar is met 22/23 graden?
We gaan op vakantie, en ik kan me even niet meer voor de geest halen wat qua kleding lekker is om te dragen met 22/23 graden.
Ik heb de zomerjurkjes, korte broeken etc in de kast hangen, maar aangezien we vliegen moet ik de koffer ruimte met man en zoon delen haha.
Wie kan me weer even helpen herinneren wat draagbaar is met 22/23 graden?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kleding bij 22/23 graden
Waait het hard (is het een eiland), is het bewolkt? Dunne lange broeken, dunne lange rokken, shirtjes zonder mouwen. 's Avonds een vestje ofzo.
Is het zonnig? Waait het niet hard? Dan is 22 graden echt heel warm. Korte rokken/broeken, hemdjes. Zo luchtig mogelijk. 's Avonds een dunne lange broek. Ik moet wel zeggen dat ik het altijd warm heb, dus misschien wil je één slag warmer dan ik.
Is het zonnig? Waait het niet hard? Dan is 22 graden echt heel warm. Korte rokken/broeken, hemdjes. Zo luchtig mogelijk. 's Avonds een dunne lange broek. Ik moet wel zeggen dat ik het altijd warm heb, dus misschien wil je één slag warmer dan ik.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Re: Kleding bij 22/23 graden
Ik heb het juist bijna altijd koud dus het is echt afhankelijk of het 22 graden is met/zonder wind, veel zon/bewolking. Ik zou een paar dunne vestjes meenemen voor als het toch koud is en voor 's avonds een warm vest/een warme trui.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» 34.3 graden....
» Zaterdag tot 24 graden!
» Morgen 19 graden! Wat ga jij doen?
» Je verjaardag vieren met 35 graden!
» Zondag mogelijk 20 graden in Nederland
» Zaterdag tot 24 graden!
» Morgen 19 graden! Wat ga jij doen?