Feest/ nette kleding
+3
Fiwen
Lindsya
Limburg85
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Feest/ nette kleding
Weten jullie leuke websites waar ze feest of nettere kleding verkopen voor een jongen van bijna 3? 17 december hebben een bruiloft van mijn schoonvader en vind het lastig om leuke, passende kleding voor S. te vinden.
Zelf gaan wij 4 februari 2011 trouwen en dat vind ik nog moeilijker want we willen hem geen pak aan doen omdat ik dat niet bij hem vind passen, hebben jullie een idee?
Zelf gaan wij 4 februari 2011 trouwen en dat vind ik nog moeilijker want we willen hem geen pak aan doen omdat ik dat niet bij hem vind passen, hebben jullie een idee?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Feest/ nette kleding
Als je geen pak wil, zou ik gewoon een overhemd met een nette broek bij de WE ofzo kopen. Nu heb je bij de WE nette (kerst) kleding en hele leuke.
Waarom vind je een pak niet leuk? Mijn zoontje heeft op zijn eerste verjaardag en toen die twee en half jaar was ook een pak aan gehad en ik vond super leuk staan. Ik had geen zwart want dat vond ik ook niet mooi staan bij hem, hij had een bruin krijtjes pak met stropdas.
Waarom vind je een pak niet leuk? Mijn zoontje heeft op zijn eerste verjaardag en toen die twee en half jaar was ook een pak aan gehad en ik vond super leuk staan. Ik had geen zwart want dat vond ik ook niet mooi staan bij hem, hij had een bruin krijtjes pak met stropdas.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik was gisteren idd bij de WE geweest en had iets leuks gezien maar zijn maat is uitverkocht, ook online.
Een pak vind ik niet bij hem passen, is hij veel te sportief voor.
Een pak vind ik niet bij hem passen, is hij veel te sportief voor.
Limburg85- Ratel
Dat is balen dat zijn maat uitverkocht was. BIj H&M heb je ook weleens leuke kleding, als je iets netjes wil zou ik het nu kopen omdat er veel nette (kerst) kleding is. Succes in ieder geval.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik heb vorig jaar voor mijn neefje (toen 1,5 jaar) een heel leuk setje gekocht bij Mexx. Hij was bruidsjongen op onze trouwdag maar wij wilde ook geen pak. Hij had een grijs boekje met een dun zwart streepje en rode details, een rood shirtje met lange mouwen en een grijs met rode spencer en dan rode schoentjes. Stond hem super leuk, het was netjes maar hij kon het daarna ook nog gewoon aan. En ook niet onbelangrijk, het zat lekker. Vind het altijd zo sneu als die kleintjes in kleertjes worden gestoken die helemaal niet lekker zitten. Een pak lijkt me niet confortabel voor een jongen van 3 jaar.
Verder hebben ze bij Zara ook hele leuke kinderkleding, zeker voor jongens. Veel leuke overhemden en spencers en zo.
Succes met zoeken.
Verder hebben ze bij Zara ook hele leuke kinderkleding, zeker voor jongens. Veel leuke overhemden en spencers en zo.
Succes met zoeken.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik zou ook nooit een pak kopen. Dat kost meestal toch wel een aardige duit en ze kunnen het nooit meer aan. Ik bedoel door de weeks geef je je zoon geen pak aan lijkt me. Daarnaast vind ik het persoonlijk niet leuk staan bij kleine kinderen. Het zijn kinderen, geen kleine volwassenen. Je hebt nu vrijwel overal nette (kerst)kleding inderdaad, dus je zult echt wel ergens slagen. Succes met shoppen.
Gast- Gast
Nu maar hopen dat ik me komende week goed voel en het weer mee zit, dan kan ik even voor hem de stad in en hopelijk zal ik in 1 keer slagen.
Limburg85- Ratel
De we heeft inderdaad leuke dingen en vaak de kleinere kleding winkels ook! Zoals bengels (zit in harderwijk) verkoopt veel van retour,tumble en dry,vergino ed. Daar koop ik eens in de zoveel tijd een mooie broek en dat is echt prachtige kleding maar wel wat prijzig.
Toen wij zijn gaan trouwen hebben we dylan ook geen pak aangedaan (wordt ook wat lastig met 6 maanden hihi) maar Sander heeft de strik die hij om had ook in het klein laten maken voor Dylan.. Zo hoorde hij er helemaal bij
Toen wij zijn gaan trouwen hebben we dylan ook geen pak aangedaan (wordt ook wat lastig met 6 maanden hihi) maar Sander heeft de strik die hij om had ook in het klein laten maken voor Dylan.. Zo hoorde hij er helemaal bij
Gast- Gast
Bij mexx hebben ze ook altijd nette kleding. Zeker nu in deze kersttijd.. Een leuke spencer met een bloesje vind ik zelf altijd keurig of een mooi zwart vest met een bloes of bijpassend shirt eronder..
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zou ook geen pak kopen, maar een mooie donkere broek en een wit overhemd, kleding die je later eventueel ook nog anders kan combineren. Je kunt op www.kleertjes.com kijken, bij Mexx, WE, Name-it of bij kleine kinderboetiekjes, maar ook bij de Hema hebben ze soms leuke, aparte broeken voor kinderen, ik heb er al een aantal keer eentje voor Ezra gekocht. Bij de H&M verkopen ze leuke overhemdjes. Eventueel kun je er nog een spencer bij kopen en dan is het voor een peuter echt al netjes genoeg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn zoontje is ook geen 'pakken-kind' voor hem koop ik altijd een wollen trui met een v-hals, overhemd eronder en een nette, maar toch stoere spijkerbroek en hij ziet eruit om door een ringetje te halen. Ik haal het meestal bij Zara of Okaïdi.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Okaïdi heeft ook leuke, redelijk nette dingen inderdaad, maar die zit niet op zoveel plekken, toch? Ik weet er alleen eentje in Amersfoort.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
in Hilversum zit ook een grote Okaïdi, daar kom ik altijd. Lekker makkelijk, de Zara zit er tegenover
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben van het weekend bij C&A (wel in D-land trouwens) een witte blouse, zwarte spencer met lichtgrijs streepje en een soort stropdasje, ook zwart, gekocht, super leuk en hij kan dat op andere feesten/verjaardagen ook nog aan! En... hij wilde hem niet eens meer uit dus lekker zitten zal het ook wel
Het staat hem zooo leuk!
Enja kan bijna elke broek wel onder.
Het staat hem zooo leuk!
Enja kan bijna elke broek wel onder.
CareBear- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nette kleding voor jongens, waar te koop??
» Gala achtige / nette kleding voor feestje gezocht?
» (Nette) blouse
» Nette kapsels
» Feest kdv
» Gala achtige / nette kleding voor feestje gezocht?
» (Nette) blouse
» Nette kapsels
» Feest kdv
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: