(Nette) blouse
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
(Nette) blouse
Ik vroeg me af hoe ik een nette blouse een beetje casual kan combineren in plaats van met een nette broek en blazer te dragen.
Wie weet een paar leuke voorbeelden?
Wie weet een paar leuke voorbeelden?
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Re: (Nette) blouse
Met een leuk en opvallend giletje of een riempje. Ik denk dat je het vooral van de 'aankleding' moet hebben.
Verder ben ik niet zo'n wonder in combinaties, maar daar hebben we hier weer andere dames voor die dat heel goed kunnen.
Verder ben ik niet zo'n wonder in combinaties, maar daar hebben we hier weer andere dames voor die dat heel goed kunnen.
Gast- Gast
Een fel(ler) gekleurd hemdje/shirtje eronder?
Ik draag een blouse dan ook wel is op een spijkerbroek. En verder denk ik dat het ook vooral accessoires zijn, dus leuke riem en lange ketting ofzo?
Ik draag een blouse dan ook wel is op een spijkerbroek. En verder denk ik dat het ook vooral accessoires zijn, dus leuke riem en lange ketting ofzo?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik draag mijn blouses ook gewoon op een jeans, of op een spijkerrokje. Wordt het direct wat informeler.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik draag een nette bloes altijd met een spijkerbroek (en dan de bloes in de broek, ik draag altijd bodybloesjes). Laarzen over de broek, mooie riem erbij en klaar. Soms draag ik er wel eens een lekker tuttig sjaaltje bij om mijn hals geknoopt.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat draag je nou onder zo'n blouse...
» Rood wit geblokte blouse, hoe wassen
» Nette, lage schoenen
» (witte) blouse met grote borsten
» Nette kapsels
» Rood wit geblokte blouse, hoe wassen
» Nette, lage schoenen
» (witte) blouse met grote borsten
» Nette kapsels
Pagina 1 van 1