Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Empty Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

Bericht  Arwyn vr 15 feb 2013 - 23:32

In de woonkamer hebben we een muur van zo'n 9 meter die helemaal wit is.
In het zitgedeelte staat de tv ertegen aan, met een grote klok erboven. Rechts ervan staat een grote plant en dan het dressoir. Nog verder naar rechts het eetgedeelte met een groot Ikea 'schilderij' aan de muur.
Punt is nu het stuk bij/boven het dressoir. Ik vind het daar zo saai! Veel moet er ook niet gebeuren, dan wordt het weer te druk, maar zo is het wel een beetje kaal.. Ik weet alleen niet zo goed wat ik ermee moet.

Hebben jullie leuke ideeën voor dingen aan de muur/op het dressoir?
Er staan nu wat dingetjes op, maar ik ben er niet echt happy mee..
Let niet op de rommel ernaast trouwens, dat moet nog steeds weggegooid worden, haha.

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Foto-34RZHDZC

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Foto-3ZG6QMWQ
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Empty Re: Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

Bericht  Aziraphale vr 15 feb 2013 - 23:52

Wij hebben boven de televisie ook een groot stuk witte muur en vooral een erg hoog stuk. Wij hebben daar van die witte, houten cijfers boven gehangen van de Karwei. Toch nog rustig door wit op wit maar wel een mooie opvulling, vinden wij.
Wij hebben de cijfers gekozen van onze datum dat we een relatie kregen.

Ik heb hier foto's:

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? IMG_6092

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? IMG_6090


Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Empty Re: Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

Bericht  Gast za 16 feb 2013 - 0:37

Wij hebben er twee bollampen boven hangen. Ben ik nog steeds erg blij mee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Empty Re: Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

Bericht  Suusie za 16 feb 2013 - 0:48

Ik zou de klok boven de tv weghalen en boven het dressoir hangen.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Empty Re: Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

Bericht  Arwyn za 16 feb 2013 - 0:57

Suusie: Daar had mijn vriend het ook over, maar dan verschuif je het 'probleem' alleen maar. Op de foto valt het niet zo op, maar tussen raam en plant zit nog 3 meter, dus dan wordt dat weer zo'n wit vlak..

Azi: Die cijfers zijn wel een leuk idee.

Rejoy: We hebben al een lamp erboven hangen, dus nog meer lampen is denk ik iets te, haha. Een gewone lamp, met een voetje, is misschien nog wel leuk, maar wel overbodig op die plek..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Empty Re: Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

Bericht  Shisha za 16 feb 2013 - 1:12

Een spiegel? Of een hoge vaas ofzo.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Empty Re: Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

Bericht  Suusie za 16 feb 2013 - 1:20

Ik zelf vind iets boven de tv te veel afleiden.
Het idee van Shisha een mooie hoge vaas met takken vind ik ook en een goede.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Empty Re: Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

Bericht  Jerry za 16 feb 2013 - 1:57

Ik zou ook gaan voor hoge vazen met takken/bloemen (hou zelf heel erg van orchideeën, die zouden er denk ik ook mooi staan).
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Empty Re: Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

Bericht  Arwyn za 16 feb 2013 - 4:58

Dat is ook wel een idee inderdaad, was daar zelf ook al aan aan het denken.
Nu alleen nog mooie vazen + bloemen vinden (nep, bij mij gaat al het groen standaard dood Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? 394967).

Het ziet er nu iig alweer wat leuker uit, heb het windlicht weer even geupdate met wit zand, steentjes en een zachtroze kaars en twee houders met stompkaarsen aan de linkerkant.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Empty Re: Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

Bericht  Jerry za 16 feb 2013 - 5:49

Bij de action heb ik vorig jaar grote hoge glazen vazen gekocht (een soort van reuze-longdrinkglazen) Wink
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir? Empty Re: Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum