Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beschrijf jezelf in 5 woorden..

+27
Happy
Mari
Moezie
Lotus
JD
Snoes
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Beachgirl
Bubbelicious
Juul
Roxi3
smooch
Qiara
Tullow
Sjors
dolfijntje24
SuperGrover
Merai
Lynn_
Baby
Angela_1986
nina
Makamba
SnowWhite
Jeanette
31 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Beschrijf jezelf in 5 woorden.. - Pagina 4 Empty Re: Beschrijf jezelf in 5 woorden..

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:50

Giacomo schreef:
Francaise_ schreef:Muur

Een keer wat anders :P
pardon?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Beschrijf jezelf in 5 woorden.. - Pagina 4 Empty Re: Beschrijf jezelf in 5 woorden..

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:54

Noa schreef:Guattari: Ja misschien wel... Ik heb ook niet altijd zin om de hele tijd zo overdreven tactisch te zijn, alleen omdat hier over ieder minuscuul zinnetje een probleem wordt gemaakt. Maargoed, ik vind je stiekem nog steeds wel tof eigenlijk Embarassed Alleen snapte ik in deze discussie met Maple je heftige reactie niet zo goed.

En Giacomo: het begint met een Z angel

Dat is lief van je, ik mis de oude Zzzzz.;-) Die vond ik leuker qua reacties en vooral om mee te rellen, omdat onze mening toch afweek van het gros. Zo ben ik dan ook wel weer. Ik hou van relletjes en schaam me er niet eens voor.;-)

Tja, eigenlijk niets meer of minder dan wat ik zei: ik vind de reactie van Maple gewoon echt zeiken om het zeiken. Hoe origineel wil jezelf neerzetten op een forum? Als ik mezelf kan vinden in onzeker, spontaan, lief, empathisch en weet ik veel wat nog meer, vind ik het flauw om te stellen dat ik dit van anderen kopieer en ook tekort doen aan hoe ik mezelf ervaar. Ik vind niet dat een ander daarover een oordeel hoeft te hebben, maar Maple denkt daar anders over en vond het misschien vervelend dat ik dat hier kwam vertellen of zoiets.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:09

Guattari schreef:
Noa schreef:Guattari: Ja misschien wel... Ik heb ook niet altijd zin om de hele tijd zo overdreven tactisch te zijn, alleen omdat hier over ieder minuscuul zinnetje een probleem wordt gemaakt. Maargoed, ik vind je stiekem nog steeds wel tof eigenlijk Embarassed Alleen snapte ik in deze discussie met Maple je heftige reactie niet zo goed.

En Giacomo: het begint met een Z angel

Dat is lief van je, ik mis de oude Zzzzz.;-) Die vond ik leuker qua reacties en vooral om mee te rellen, omdat onze mening toch afweek van het gros. Zo ben ik dan ook wel weer. Ik hou van relletjes en schaam me er niet eens voor.;-)

Tja, eigenlijk niets meer of minder dan wat ik zei: ik vind de reactie van Maple gewoon echt zeiken om het zeiken. Hoe origineel wil jezelf neerzetten op een forum? Als ik mezelf kan vinden in onzeker, spontaan, lief, empathisch en weet ik veel wat nog meer, vind ik het flauw om te stellen dat ik dit van anderen kopieer en ook tekort doen aan hoe ik mezelf ervaar. Ik vind niet dat een ander daarover een oordeel hoeft te hebben, maar Maple denkt daar anders over en vond het misschien vervelend dat ik dat hier kwam vertellen of zoiets.

Haha, de oude zzzz was ook behoorlijk heftig op zijn tijd, whaha laughcry en ik hou stiekem ook wel van rellen, erg he! Soms denk ik echt, waar ben ik in g#d$naam mee bezig?!!? :shock: maar dat zeiken om het zeiken herken ik ook wel. Is ook wel grappig om daar soms lekker mierenneukerig op door te gaan, whaha... *evil*

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:11

Het klopt wel dat ik harder ben geworden, maar zelf zie ik het eerder als kort van stof dan echt harder. Ik verpak het niet meer in een mooi pakketje, maar als het nodig is doe ik dat natuurlijk wel; zoals bij topics waar het echt over gevoelens gaat.

Ik denk nooit: "waar ben ik in godsnaam mee bezig?!" ik denk eerder: "Wat fijn dat ik deze kant nog steeds in me heb, ik zou het meer moeten onderhouden." ;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:14

Ja, zo kan je het ook zien. Ik ben het ook altijd wel met mezelf eens hoor. Alleen af en toe lopen de gemoederen hoog op en verval ik in extremen die ik moeilijk meer voor mezelf kan verantwoorden Very Happy (zo dat was nog eens een volzin)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:16

Noa schreef:Ja, zo kan je het ook zien. Ik ben het ook altijd wel met mezelf eens hoor. Alleen af en toe lopen de gemoederen hoog op en verval ik in extremen die ik moeilijk meer voor mezelf kan verantwoorden Very Happy (zo dat was nog eens een volzin)

Politiek correct ook vooral.;-)

Laten we afspreken dat wij niet meer tegen elkaar gaan bitchen. Kunnen we beter samen tegen anderen doen! :-D Oeh, ik weet bijna zeker dat over deze opmerking wordt gestruikeld, maar hey... ik ben eerlijk.;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:21

Guattari schreef:
Noa schreef:Ja, zo kan je het ook zien. Ik ben het ook altijd wel met mezelf eens hoor. Alleen af en toe lopen de gemoederen hoog op en verval ik in extremen die ik moeilijk meer voor mezelf kan verantwoorden Very Happy (zo dat was nog eens een volzin)

Politiek correct ook vooral.;-)

Laten we afspreken dat wij niet meer tegen elkaar gaan bitchen. Kunnen we beter samen tegen anderen doen! :-D Oeh, ik weet bijna zeker dat over deze opmerking wordt gestruikeld, maar hey... ik ben eerlijk.;-)

Haha, ja de komende dagen gaan we heikele onderwerpen aansnijden en dan er VOL in!
Beschrijf jezelf in 5 woorden.. - Pagina 4 116927679_c1f6fa5f70

Gast
Gast

Bericht  Lotus wo 30 maa 2011 - 19:34

- negatief
- onzeker
- slap
- zorgzaam
- gevoel voor humor
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Moezie wo 30 maa 2011 - 19:44

-Sociaal
-Ongeduldig
-Vrolijk
-Spontaan
-Betrouwbaar
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Mari wo 30 maa 2011 - 19:50

Sociaal
Betrouwbaar
IJdel
Stress-Kip
Uitbundig
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Happy wo 30 maa 2011 - 21:39

Eerlijk
Zorgzaam
Onzeker
Sociaal
Piekeraar

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 21:46

Noa, nu vraag ik me ook af wie jij was! :shock:

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 30 maa 2011 - 22:06

- enthousiast
- (stress)gevoelig
- analytisch
- open
- empatisch

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien wo 30 maa 2011 - 22:40

Alex schreef:Noa, nu vraag ik me ook af wie jij was! :shock:

+ 1.

mijn 5 punten:

- nieuwsgierig
- doorzetter
- rommelkont
- positief oftewel optimist
- mensenmens

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Tyrael wo 30 maa 2011 - 23:12

Creatief, impulsief, chaotisch, ongeduldig, eigenwijs
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kqip wo 30 maa 2011 - 23:24

Direct, verantwoordelijk, sociaal, betrouwbaar, onafhankelijk
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:29

betrouwbaar, rustig, vriendelijk, leergierig, in bepaalde situaties te laks.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:34

- Zorgzaam
- Opgewekt
- Verantwoordelijk
- Sarcastisch
- Direct

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:36

* eigenwijs
* betrouwbaar
* nieuwsgierig
* emotioneel
* optimist

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:39

Birgit schreef:* eigenwijs
* betrouwbaar
* nieuwsgierig
* emotioneel
* optimist

Ik heb eerst die van mij gemaakt en ben toen gaan lezen, maar nu kom ik steeds dingen tegen waar ik dan van dénk. Oja, dat ben ik ook! Zoals eigenwijs en nieuwsgierig Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:21

- Onzeker
- Rustig
- Betrouwbaar
- Eigenwijs
- Lief

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:31

* koppig
* eigenwijs/eigengereid
* anti-sociaal (ik wilde a-sociaal schrijven maar ik ben bang dat men dan een heel ander beeld krijgt dan ik wil uitdrukken)
* zorgenpoppetje
* humor/cynisme

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: