Beschrijf jezelf in 5 woorden..
+27
Happy
Mari
Moezie
Lotus
JD
Snoes
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Beachgirl
Bubbelicious
Juul
Roxi3
smooch
Qiara
Tullow
Sjors
dolfijntje24
SuperGrover
Merai
Lynn_
Baby
Angela_1986
nina
Makamba
SnowWhite
Jeanette
31 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Beschrijf jezelf in 5 woorden..
Jaa... off topic, ik hoor dat het groepjes-ding weer een hot topic is. Sja, dan moet ik wel ergens aansluiting vinden! Ik wil niet achter de trend aan lopen natuurlijk.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Flippin' Bitch schreef:Kwor
gek
van
me
eigen
Kwor wordt ook afgekeurd bij scrabble, dus ik vind dit eigenlijk ook wel smokkelen hoor.
mzcharlotte- Ratel
Wie was het vierde lid bij ons? Ik ben het vergeten, maar weet zeker dat ze heel belangrijk was!:-)
Gast- Gast
Pfoe, nou dat post-itje moet ik toch dan gaan opzoeken, want ik weet het niet zo from the top of my head. Ik weet alleen niet waar ik die ook alweer heb gearchiveerd.
mzcharlotte- Ratel
Je mag die vergrootglas wel weghalen hoor, niet nodig om van een mug een olifant te maken. Was gewoon een constatering. Niks zeiken om het zeiken.Guattari schreef:
Ik vind het gewoon een beetje zeiken om het zeiken,
Gast- Gast
Maple schreef:Je mag die vergrootglas wel weghalen hoor, niet nodig om van een mug een olifant te maken. Was gewoon een constatering. Niks zeiken om het zeiken.Guattari schreef:
Ik vind het gewoon een beetje zeiken om het zeiken,
Stel je niet zo aan. Ik heb ook ingevuld dat ik eerlijk ben en dit is dus mijn eerlijke mening. Wilde ook nog bot invullen, maar was beperkt tot 5 steekwoorden.
Gast- Gast
mzcharlotte- Ratel
Ik stel me niet aan en ik geloof dat mijn reacties in dit topic heel anders worden opgevat dan ik ze bedoelde. Ik hing geen waardeoordeel aan m'n eerdere post hier, dat doe jij, Guat. En ik stel me niet aan, ik geef alleen aan dat je een opmerking aan het uitvergroten bent waar ik niets mee bedoelde.
Gast- Gast
zegmaar_ schreef:
Een olifant in een porseleinen kast! Ik ben bezig met spreekwoorden en gezegdes. Deze heb ik goed, woehoeee.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik stel me niet aan en ik geloof dat mijn reacties in dit topic heel anders worden opgevat dan ik ze bedoelde. Ik hing geen waardeoordeel aan m'n eerdere post hier, dat doe jij, Guat. En ik stel me niet aan, ik geef alleen aan dat je een opmerking aan het uitvergroten bent waar ik niets mee bedoelde.
Blablabla. Jij jouw mening, ik die van mij. Iedereen blij.
Gast- Gast
ik ga echt niet huilen als je zegt: goh Maple, ik heb je opmerking verkeerd geïnterpreteerd.Guattari schreef:
Blablabla.
Laatst aangepast door Maple op wo 30 maa 2011 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
- Sociaal
- Meelevend
- Betrouwbaar
- Zorgzaam
- Optimistisch
- Meelevend
- Betrouwbaar
- Zorgzaam
- Optimistisch
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
- Onzeker
- Meelevend
- Perfectionistisch
- Zorgzaam
- Lui
- Meelevend
- Perfectionistisch
- Zorgzaam
- Lui
Laatst aangepast door Razz_ op wo 30 maa 2011 - 10:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:ik ga echt niet huilen als je zegt: goh Maple, ik heb je opmerking verkeerd geïnterpreteerd.Guattari schreef:
Blablabla.
Nogmaals, ik ben eerlijk. Dus als ik dat had gevonden was je de eerste die het van me zou horen. Oh mijn God, je bent dat eeuwige gedram nog steeds niet verleerd hè, terwijl je het zo vervelend vond dat mensen je daarmee associëren/associeerden.
Gast- Gast
Jij bent de laatste tijd ook niet aardiger geworden zeg...Guattari schreef:Maple schreef:ik ga echt niet huilen als je zegt: goh Maple, ik heb je opmerking verkeerd geïnterpreteerd.Guattari schreef:
Blablabla.
Nogmaals, ik ben eerlijk. Dus als ik dat had gevonden was je de eerste die het van me zou horen. Oh mijn God, je bent dat eeuwige gedram nog steeds niet verleerd hè, terwijl je het zo vervelend vond dat mensen je daarmee associëren/associeerden.
Gast- Gast
Noa schreef:Jij bent de laatste tijd ook niet aardiger geworden zeg...Guattari schreef:Maple schreef:ik ga echt niet huilen als je zegt: goh Maple, ik heb je opmerking verkeerd geïnterpreteerd.Guattari schreef:
Blablabla.
Dat gevoel is geheel wederzijds.
Gast- Gast
-sociaal
-gezelligheidsdier
-eigenwijs
-impulsief
-lui
-gezelligheidsdier
-eigenwijs
-impulsief
-lui
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
En dat zeg jij?Noa schreef:Guattari schreef:Maple schreef:ik ga echt niet huilen als je zegt: goh Maple, ik heb je opmerking verkeerd geïnterpreteerd.Guattari schreef:
Blablabla.
Jij bent de laatste tijd ook niet aardiger geworden zeg...
Gast- Gast
is dat zo?? jeetje das wel even wennen dan...heb in het echte leven veel vriendjes en vriendinnetjes, maar ik hoor hier niet bij een groepje....help!zegmaar_ schreef:Jaa... off topic, ik hoor dat het groepjes-ding weer een hot topic is. Sja, dan moet ik wel ergens aansluiting vinden! Ik wil niet achter de trend aan lopen natuurlijk.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik herinner me Guattari nog als iemand die altijd haar mening duidelijk maakte in extreem lange volzinnen en immer politiek correct was. Valt me gewoon op dat het heel erg veranderd is. Zelf ben ik volgens mij altijd wel direct geweest... en inderdaad niet altijd even meedeinend op de golven van de algemene opvatting. Ik hoef ook niet met iedereen vriendjes te zijn en hou persoonlijk meer van de rechtstreekse methode.
Het valt me gewoon op die ommekeer.
Gast- Gast
Noa schreef:Ik herinner me Guattari nog als iemand die altijd haar mening duidelijk maakte in extreem lange volzinnen en immer politiek correct was. Valt me gewoon op dat het heel erg veranderd is. Zelf ben ik volgens mij altijd wel direct geweest... en inderdaad niet altijd even meedeinend op de golven van de algemene opvatting. Ik hoef ook niet met iedereen vriendjes te zijn en hou persoonlijk meer van de rechtstreekse methode.
Onder je oude account was ik het vaak met je eens, ook al ging het in tegen de algemene opvatting van 95% vd forummers. Nu vind ik je vaak je mening presenteren als feit en denigrerend naar anderen; betweterig overkomen. Misschien zijn we beiden wel veranderd of iig in bepaalde opzichten een andere kant opgegaan qua denkwijze.
Gast- Gast
Guattari schreef:Noa schreef:Ik herinner me Guattari nog als iemand die altijd haar mening duidelijk maakte in extreem lange volzinnen en immer politiek correct was. Valt me gewoon op dat het heel erg veranderd is. Zelf ben ik volgens mij altijd wel direct geweest... en inderdaad niet altijd even meedeinend op de golven van de algemene opvatting. Ik hoef ook niet met iedereen vriendjes te zijn en hou persoonlijk meer van de rechtstreekse methode.
Onder je oude account was ik het vaak met je eens, ook al ging het in tegen de algemene opvatting van 95% vd forummers. Nu vind ik je vaak je mening presenteren als feit en denigrerend naar anderen; betweterig overkomen. Misschien zijn we beiden wel veranderd of iig in bepaalde opzichten een andere kant opgegaan qua denkwijze.
Potverdorie, Noa, wie wás jij nou op het oude forum dan? Ik ben er nog steeds niet achter. Guatt, geef eens een hint?
Gast- Gast
Guattari: Ja misschien wel... Ik heb ook niet altijd zin om de hele tijd zo overdreven tactisch te zijn, alleen omdat hier over ieder minuscuul zinnetje een probleem wordt gemaakt. Maargoed, ik vind je stiekem nog steeds wel tof eigenlijk Alleen snapte ik in deze discussie met Maple je heftige reactie niet zo goed.
En Giacomo: het begint met een Z
En Giacomo: het begint met een Z
Gast- Gast
Giacomo schreef:Guattari schreef:Noa schreef:Ik herinner me Guattari nog als iemand die altijd haar mening duidelijk maakte in extreem lange volzinnen en immer politiek correct was. Valt me gewoon op dat het heel erg veranderd is. Zelf ben ik volgens mij altijd wel direct geweest... en inderdaad niet altijd even meedeinend op de golven van de algemene opvatting. Ik hoef ook niet met iedereen vriendjes te zijn en hou persoonlijk meer van de rechtstreekse methode.
Potverdorie, Noa, wie wás jij nou op het oude forum dan? Ik ben er nog steeds niet achter. Guatt, geef eens een hint?
Haha, boefje. Nee nee, ik geef geen hints. Zo politiek correct ben ik dan nog steeds wel. Ik doe dat niet als diegene zelf niet haar naam prijsgeeft of wil geven.;-)
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Woorden die eigenlijk geen echte woorden zijn.
» Zes woorden verhalen
» nav beschrijf de forummer boven je
» Wie ben jij in 5 woorden..
» Rare woorden
» Zes woorden verhalen
» nav beschrijf de forummer boven je
» Wie ben jij in 5 woorden..
» Rare woorden
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: