Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beschrijf jezelf in 5 woorden..

+27
Happy
Mari
Moezie
Lotus
JD
Snoes
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Beachgirl
Bubbelicious
Juul
Roxi3
smooch
Qiara
Tullow
Sjors
dolfijntje24
SuperGrover
Merai
Lynn_
Baby
Angela_1986
nina
Makamba
SnowWhite
Jeanette
31 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Beschrijf jezelf in 5 woorden.. - Pagina 2 Empty Re: Beschrijf jezelf in 5 woorden..

Bericht  Merai wo 30 maa 2011 - 6:56

Tullow schreef:
Jeanette schreef:
Merai schreef:Ik vind het leuk dat bijna iedereen positieve dingen heeft genoemd, terwijl het beide mocht smile

Dat is gemakkelijker om te zeggen blijkbaar Wink

Ik vind het leuker om goede dingen van mezelf te noemen, dan mezelf hier een beetje naar beneden halen :P
Ik ben ook best wel eens chagrijnig en kan een dikke bitch zijn, maar ik kan mezelf toch beter de hemel in prijzen angel

Laughing
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beschrijf jezelf in 5 woorden.. - Pagina 2 Empty Re: Beschrijf jezelf in 5 woorden..

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 6:56

Merai schreef:
Jeanette schreef:
Merai schreef:Ik vind het leuk dat bijna iedereen positieve dingen heeft genoemd, terwijl het beide mocht smile

Dat is gemakkelijker om te zeggen blijkbaar Wink

Terwijl dat toch bij sollicitatiegesprekken niet zo is haha!

Perfectionisme is bij mij zowel positief, als negatief haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 7:01

Impulsief, (momenteel extreem) onzeker, chaotisch, (te) nieuwsgierig, meelevend.

Gast
Gast

Bericht  smooch wo 30 maa 2011 - 7:04

* perfectionistisch
* ongeduldig
* gevoelig
* zorgzaam
* kan soms bot overkomen, sommige noemen het bitchy :-)
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Roxi3 wo 30 maa 2011 - 7:05

Sociaal
Ongeduldig
Perfectionistisch
Zorgzaam
Stressgevoelig

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 7:10

Sociaal
Spontaan
Chaotisch
Flapuit
Eerlijk

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 7:12

.

Laatst aangepast door Tesita op ma 6 jun 2011 - 3:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Juul wo 30 maa 2011 - 7:34

* Eigenwijs
* Doorzetter
* Optimist
* Sociaal
* Gevoelig
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Bubbelicious wo 30 maa 2011 - 8:14

Onzeker
Druk
Spontaan
Piekeraar
Perfectionistisch
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Beachgirl wo 30 maa 2011 - 8:17

sociaal
spontaan
onzeker
piekeraar
gevoelig
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:26

Ik vind 'spontaan' altijd zo suf.. Embarassed Voor de meiden die spontaan hebben genoemd: wat bedoel je daar dan mee?

Even kijken, 5 woorden:

Chaotisch
Perfectionistisch
Overwegend optimist
Zorgzaam
Impulsief

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte wo 30 maa 2011 - 8:30

- Rustig
- (over)Gevoelig
- Vrolijk
- Geinteresseerd
- Welbespraakt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:30

Giacomo schreef:Ik vind 'spontaan' altijd zo suf.. Embarassed Voor de meiden die spontaan hebben genoemd: wat bedoel je daar dan mee?

Even kijken, 5 woorden:

Chaotisch
Perfectionistisch
Overwegend optimist
Zorgzaam
Impulsief

Met spontaan bedoel ik gemakkelijk in de omgang, vriendelijk, en gewoon tja, het is meer een gevoel denk ik.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte wo 30 maa 2011 - 8:41

Spontaan is juist een heel breed woord in mijn beleving. Zoals Isabella al omschrijft, zie ik een spontaan iemand als makkelijk in de omgang, flexibel, enthousiast, spring-in-het-veld, vriendelijk, impulsief. Oftewel, een spontaan iemand belt mij op om ineens wat leuks te gaan doen of zal niet meteen afwijzend reageren op een plotseling bedacht uitje van mij (omdat er al zoveel gepland staat). Zoiets.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 9:02

Ik heb bij sommigen het idee dat ze het lijstje van de voorganger overnemen, daar twee eigenschappen van weghalen en dat twee andere eigenschappen toevoegen. Of nouja, het valt me op dat ik bij veel reacties een deja vu-gevoel heb van de reactie daarboven.

Gast
Gast

Bericht  Tullow wo 30 maa 2011 - 9:04

Ik heb pas nadat ik mijn lijstje heb neergezet naar de lijstjes van anderen gekeken, omdat ik dan denk 'oh ja, dat ben ik ook, o en dat ook'.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 9:10

Flapuit
Spontaan
Zorgzaam
Binnenvetter
Optimist
Chaotisch

Edit: Met spontaan bedoel ik dat ik makkelijk contact maak met anderen, toegankelijk ben, en hou van spontaan iets ondernemen, niet alles van te voren plannen.

Edit 2: ik heb niet naar de anderen gekeken alvorens ik mijn lijstje invulde.

Laatst aangepast door Jen_ op wo 30 maa 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 9:14

Maple schreef:Ik heb bij sommigen het idee dat ze het lijstje van de voorganger overnemen, daar twee eigenschappen van weghalen en dat twee andere eigenschappen toevoegen. Of nouja, het valt me op dat ik bij veel reacties een deja vu-gevoel heb van de reactie daarboven.

Volgens mij zijn dit gewoon gemiddelde eigenschappen, wat moet er dan staan?

Hoi ik ben Guattari: extravert, out of the box denkend, zo flexibel als een stuk drijfhout, rationeel tot op het lompe af, perfectionistisch in de vorm van een pain in the ass zijn voor anderen en af en toe mezelf.

Het gaat geloof ik hier niet om originaliteit, maar gewoon hoe jij jezelf ziet.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte wo 30 maa 2011 - 9:20

Maar Guat, dat zijn ook geen 5 woorden. Ik geloof ook niet dat er heel veel orginaliteit mogelijk is in 5 kernwoorden om jezelf te omschrijven. + uitleg wordt makkelijker Wink
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 9:22

Muur
Liefdevol
Tegenstrijdig
Inlevingsvermogen
Einzelganger

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 9:23

zegmaar_ schreef:Maar Guat, dat zijn ook geen 5 woorden. Ik geloof ook niet dat er heel veel orginaliteit mogelijk is in 5 kernwoorden om jezelf te omschrijven. + uitleg wordt makkelijker Wink

Ik vind het gewoon een beetje zeiken om het zeiken, als ik eerlijk ben. Bovendien vind ik dat je hiermee een persoonlijkheid van forummers tekort doet, want wie ben ik bijvoorbeeld om te oordelen over hoe een andere forummer denkt over zichzelf?

Maar goed, nu even serieus:

* gepassioneerd
* lief
* analytisch
* open-minded
* eerlijk

Laatst aangepast door Guattari op wo 30 maa 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch wo 30 maa 2011 - 9:24

Kwor
gek
van
me
eigen king
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Chocolate Cookie wo 30 maa 2011 - 9:24

SnowWhite schreef:Haha, sorry maar wist niet hoe ik dat in één woord moest zeggen.
+1
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  mzcharlotte wo 30 maa 2011 - 9:26

Guattari schreef:
zegmaar_ schreef:Maar Guat, dat zijn ook geen 5 woorden. Ik geloof ook niet dat er heel veel orginaliteit mogelijk is in 5 kernwoorden om jezelf te omschrijven. + uitleg wordt makkelijker Wink

Ik vind het gewoon een beetje zeiken om het zeiken, als ik eerlijk ben. Bovendien vind ik dat je hiermee een persoonlijkheid van forummers tekort doet, want wie ben ik bijvoorbeeld om te oordelen over hoe een andere forummer denkt over zichzelf?

+1
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 9:30

zegmaar_ schreef:
Guattari schreef:

+1

Fijn om te merken dat je nog steeds bij mijn groepje hoort.;-) Polly, kom eens uit die kast, we missen je enorm.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: