Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat drink jij als je uit gaat?

+45
Marie
Sneeuwvlok
ladycat
rozeblond
Caroow
Qiara
Sweety
Elin
klavertje
Bliss
Flippin' Bitch
Manonn
Ugly Betty
Atelier Madame
Laquisia
Niekske
Blond
Sterre
Kqip
_DoI
mandarijn
Caramba
Burn
bluppie
Toet
Mari
SoezieQ
minoessepoes
Mida4you
silly-one
Arwyn
Juul
Oasis
smooch
Suus
Inge
Zonnetje
Janelie
SuperGrover
Lieke128
Makamba
Error
Lies
Zwerver
Jeanette
49 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat drink jij als je uit gaat? - Pagina 4 Empty Re: Wat drink jij als je uit gaat?

Bericht  SuperGrover zo 3 apr 2011 - 0:35

Mixdrankjes vind ik echt veel te duur. Rode wodka Redbull is hier volgens mij 4,50, terwijl dropshot/wijn/bessen/frisdrank/bier 1,80 is en overige (sterke) drank 2,50.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat drink jij als je uit gaat? - Pagina 4 Empty Re: Wat drink jij als je uit gaat?

Bericht  Bliss zo 3 apr 2011 - 1:09

Jeanette schreef:Wat drink jij als je uit gaat?

Ik drink meestal Red Bull, omdat ik bijna nooit geen alcohol drink. Maar als ik het een keer pak, is het een lekker glaas Bailey's met ijs of Barcardi Razz met 7-up.

Ik drink ook bijna nooit geen alcohol, oftewel ik drink altijd alcohol Very Happy Eigenlijk drink ik bijna altijd zoete witte wijn (met ijs) of bier en tegenwoordig ook af en toe Southern Comfort met lime (gisteravond nog twee van gehad), lekker maar verraderlijk! In t verleden ook regelmatig Coebergh-7up of Bacardi Razz-7up gedronken, maar ik vind mixdrankjes ook te duur. Met carnaval nog Flügels gedronken en laatst nog een keer een dropshot (smeert zo lekker de keel :P).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 14:52

Hier meestal frisdrank of cocktails, piña colada vind ik erg lekker. In NL drink ik voornamelijk wijn, maar hier is dat echt stervensduur(zo'n 5/6 euro voor een glas :shock: )

Gast
Gast

Bericht  klavertje zo 3 apr 2011 - 22:13

zoete witte wijn
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Elin zo 3 apr 2011 - 23:55

Ik heb mijn perfecte drankje ook nog niet gevonden. Dronk vaak Martini, maar werd daar de volgende dag elke keer zo misselijk van (ook als ik maar 2 glaasjes ophad). Verder drink ik ook wel droge witte wijn of rosé, maar dat is meestal niet echt te zuipen in de kroeg :P. Drankjes als bacardi cola en vodka lime vind ik heerlijk maar te duur! Bailey's drink ik ook wel eens, heerlijk smile. Waar ik uitga zijn de drankjes trouwens goedkoop vergeleken bij andere plekken in de stap, helemaal prima dus!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  Sweety ma 4 apr 2011 - 2:09

Ik drink 7-up, martini blanco met citroen, pasoa puur, soms zoete witte wijn.
Als ik de bob ben drink ik altijd fris. Mix drankjes drink ik eigenlijk nooit want die zijn zo gigantisch duur.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 9:03

In de kroeg droge witte wijn of rosé, als ik echt ga stappen (discotheek) wodka puur met ijs en citroen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 9:05

Als ik Goldstrike alleen maar ruik ga ik spugen. Ben er ooit heel dronken/ziek van geweest.

Gast
Gast

Bericht  Suus di 5 apr 2011 - 9:12

Jen_ schreef:Als ik Goldstrike alleen maar ruik ga ik spugen. Ben er ooit heel dronken/ziek van geweest.
Dat heb ik met bessen...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Qiara di 5 apr 2011 - 10:16

Bier of wijn, andere drankjes vind ik te duur...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 10:18

Suus schreef:
Jen_ schreef:Als ik Goldstrike alleen maar ruik ga ik spugen. Ben er ooit heel dronken/ziek van geweest.
Dat heb ik met bessen...
En ik met sambuca laughcry

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 5 apr 2011 - 10:18

Suus schreef:
Dat heb ik met bessen...

+1
Bessen stinkt echt.

Ik drink meestal bier en water
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 10:19

Elodie schreef:
Suus schreef:
Dat heb ik met bessen...
En ik met Safari

Gast
Gast

Bericht  rozeblond di 5 apr 2011 - 10:26

bier, wijn of cola. heel soms cocktails.

rozeblond
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 54
Registratiedatum : 29-12-10

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 10:29

rozeblond schreef:heel soms cocktails.

Oeeeeh die was ik nog vergeten! Te lekker! Maar ook zo duur. Soms ga ik naar de Happy Hour in Amsterdam met een paar vriendinnen en dan zijn we om 7 uur al helemaal dronken van alle cocktails op de tafel.

Gast
Gast

Bericht  rozeblond di 5 apr 2011 - 10:33

Marin schreef:

Oeeeeh die was ik nog vergeten! Te lekker! Maar ook zo duur. Soms ga ik naar de Happy Hour in Amsterdam met een paar vriendinnen en dan zijn we om 7 uur al helemaal dronken van alle cocktails op de tafel.

ja dat doe ik ook wel eens met vriendinnen. maarja dan ben je al heel vroeg dronken. gelukkig is het happy hour in de kroeg waar wij vaak gaan van 22.00-23.00, dus dat scheelt.

rozeblond
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 10:34

rozeblond schreef:
Marin schreef:

ja dat doe ik ook wel eens met vriendinnen. maarja dan ben je al heel vroeg dronken. gelukkig is het happy hour in de kroeg waar wij vaak gaan van 22.00-23.00, dus dat scheelt.

Haha ja dat is een stuk beter. Ik zit dan om 9 uur alweer stomdronken terug in de trein haha. Heel genant :P Maar wel heel erg gezellig.

Gast
Gast

Bericht  rozeblond di 5 apr 2011 - 10:36

Haha ja dat is een stuk beter. Ik zit dan om 9 uur alweer stomdronken terug in de trein haha. Heel genant :P Maar wel heel erg gezellig.[/quote]

ach als het maar gezellig is. er zijn genantere dingen dan om negen uur dronken in de trein.

rozeblond
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 21:58

_Donnaa schreef:
Elodie schreef:
Suus schreef:
Dat heb ik met bessen...
En ik met Safari

Haha. Of wat dacht je dan van Tequila? Sambuca is ook smerig inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 22:12

Ik drink bijna alleen nog maar rode wijn alleen krijg je daar zo'n rode tanden en lippen van. Dus witte wijn, rode wijn of prosecco.

Gast
Gast

Bericht  ladycat zo 10 apr 2011 - 7:35

Bier en af en toe Wieckse Rosé
én Jack Daniels!!
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:35

Bier, Mojito of een heerlijke Corona.

Gast
Gast

Bericht  Sneeuwvlok ma 11 apr 2011 - 9:37

Drink eigenlijk altijd bier, of af en toe ijsthee-apfelkorn
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 9:38

Spa rood.

Gast
Gast

Bericht  Marie ma 11 apr 2011 - 22:22

Bailey's of passoa-appelsap als ik dorst heb..
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: