Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat drink jij als je uit gaat?

+45
Marie
Sneeuwvlok
ladycat
rozeblond
Caroow
Qiara
Sweety
Elin
klavertje
Bliss
Flippin' Bitch
Manonn
Ugly Betty
Atelier Madame
Laquisia
Niekske
Blond
Sterre
Kqip
_DoI
mandarijn
Caramba
Burn
bluppie
Toet
Mari
SoezieQ
minoessepoes
Mida4you
silly-one
Arwyn
Juul
Oasis
smooch
Suus
Inge
Zonnetje
Janelie
SuperGrover
Lieke128
Makamba
Error
Lies
Zwerver
Jeanette
49 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wat drink jij als je uit gaat? - Pagina 5 Empty Re: Wat drink jij als je uit gaat?

Bericht  Mizz_S wo 13 apr 2011 - 23:30

Ik drink eigenlijk bijna nooit alcohol, dus meestal drink ik 7-up, soms sinas. Als ik wel alcohol drink meestal een bessen met ijs, soms eens een keer een cocktail. Qua mixjes vind ik passoajus en bessen 7up lekker, maar die vind ik altijd wel erg duur!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat drink jij als je uit gaat? - Pagina 5 Empty Re: Wat drink jij als je uit gaat?

Bericht  Pannetoet do 14 apr 2011 - 0:14

Euhm.. ik vind eigenlijk heel veel lekker! Gelukkig kan ik goed tegen drank :P Maar ik drink toch wel vaak Passoa-Jus! Wat ik ook heel erg lekker vind zijn de cocktails (jammie!), dropshot, flugel, apfelkorn, baileys en nog veel meer haha! Ik lust bijna alles wel behalve sambuca/ouzo (je zegt: Oezo) en ik vind bier ook niet echt geweldig..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 7:29

Droge witte wijn of bier, maar ik ga eigenlijk nooit meer echt stappen. Wel naar vrienden, feestjes, verjaardagen, bruiloften en héél soms nog wel eens naar het café.

En op een terrasje in de zomer, als het budget er naar is.. Iets als een caipirinha of een heel koud witbiertje met citroen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 7:30

_Donnaa schreef:
smooch schreef:Als ik uit ga drink ik geen wijn want dat vind ik echt hoofdpijn wijn. Ik drink meestal baileys, cassis/amaretto, whiskey 7up of cola en cocktails I love you
Maar thuis of bij vrienden drink ik wel altijd wijn of rose en dan het liefst droge wijn.
Yeah, ik ben dus niet de enige!

Amaretto Sour is lekker, maar dat kan je echt nergens krijgen! Zo jammer. If so, echt eens proberen!

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl vr 15 apr 2011 - 4:34

Rosé-bier of Bacardi Razz met cassis I love you
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  sanne-84 za 16 apr 2011 - 9:12

idd erg afhankelijk van hoe en wat. thuis of feestje vind ik een zoete witte wijn wel lekker., dan drink ik ook niet heel veel. op stap vind ik zoete witte wijn ook wel lekker, maar heb de laatste tijd dat het na een paar glazen niet meer smaakt (niet dat ik dan zat ben ofzo) dus dan moet ik over op iets anders. met bier heb ik dit trouwens ook voortaan.
dus ben nu een beetje op zoek naar lekkere mixjes maar wat is da duur
vind mixjes met 7-up wel lekker; passoa, pissang, apfelkorn.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: