Wat drink jij als je uit gaat?
+45
Marie
Sneeuwvlok
ladycat
rozeblond
Caroow
Qiara
Sweety
Elin
klavertje
Bliss
Flippin' Bitch
Manonn
Ugly Betty
Atelier Madame
Laquisia
Niekske
Blond
Sterre
Kqip
_DoI
mandarijn
Caramba
Burn
bluppie
Toet
Mari
SoezieQ
minoessepoes
Mida4you
silly-one
Arwyn
Juul
Oasis
smooch
Suus
Inge
Zonnetje
Janelie
SuperGrover
Lieke128
Makamba
Error
Lies
Zwerver
Jeanette
49 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat drink jij als je uit gaat?
Harstikke leuk idee, je kunt echt super goed feesten in Engeland. Je kijkt je ogen uit naar de sletjes en de rare acties (lapdances, verkleedfeesten, slagroomgevechten, opblaasbadjes etcetera), maar zolang je er niet zelf aan mee doet en er naar kijkt, heb je een fantastische avond vol lol
Gast- Gast
Moeha, laat ik nou net morgen op wekbezoek naar Liverpool gaan om dat te observeren ;-). We gaan met professionals in het uitgaansleven praten en mogen 's avonds mee met de police. Booze Britain live!
Ik ben heel erg benieuwd hoe ze het daar aanpakken en hoe het uitgaansleven er daar aan toe gaat. Daarna gaan we over op participerende observatie onder het genot van een Ale of een Jack-coke, die wil ik nu natuurlijk weleens proberen.
Ik ben heel erg benieuwd hoe ze het daar aanpakken en hoe het uitgaansleven er daar aan toe gaat. Daarna gaan we over op participerende observatie onder het genot van een Ale of een Jack-coke, die wil ik nu natuurlijk weleens proberen.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Meestal zoete witte wijn of bier. Heel soms een tequila tussendoor.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Haha vet, Sterre. Dat is nog eens een leuk werkbezoekje!
Inderdaad, ik ben echt heel benieuwd
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Meestal bier, soms een wijntje (witte of rosé) meestal met een paar cola-light of spa-rood tussendoor
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Hoeveel Jack-cola krijg je dan? Longdrink glas?_Donnaa schreef:Hmm, dat verschilt niet eens zo in prijs.. Hier 1,80..
Voor een Jack Daniels met Cola betaal je hier €4,50 geloof ik..
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Ja een longdrink glas..
Maar het is €3,80.. €4,50 is met een duurdere Whiskey erdoor, weet zo even niet welk merk.
Maar het is €3,80.. €4,50 is met een duurdere Whiskey erdoor, weet zo even niet welk merk.
Gast- Gast
Ik vind dat weer duur eigenlijk
Maar ik betaal dan 5 euro voor zo'n bierpull met Jack-cola, als ik al hoef te betalen in die kroeg
Maar ik betaal dan 5 euro voor zo'n bierpull met Jack-cola, als ik al hoef te betalen in die kroeg
SoezieQ- Fluisteraar
Ik drink vaak wodka met ijs of lime. Ook vind ik rode wijn erg lekker maar dat drink ik meer in de betere zaken want in een kroeg is dat vaak niet te zuipen.
Laatst heb ik trouwens gold strike leren drinken. OMG daar word je dronken van.
Gast- Gast
Maar jij krijgt gewoon een voorkeursbehandeling.. Dat heb ik ook.. Ik drink altijd wijn uit een longdrinkglas €2,20..SoezieQ schreef:Ik vind dat weer duur eigenlijk
Een ook al kreeg ik voor een euro een bierpull vol, dan betaalde ik liever de volle pond voor een gewoon glas.. Een bierpull is nou niet echt mijn favoriete sexy accessoire, zeg maar
Gast- Gast
Martini met ijs.
Zoete witte wijn.
Tia Maria met ijs.
Bacardi-Cola.
En soms een lekkere cocktail.
Zoete witte wijn.
Tia Maria met ijs.
Bacardi-Cola.
En soms een lekkere cocktail.
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik drink vaak wodka met ijs of lime. Ook vind ik rode wijn erg lekker maar dat drink ik meer in de betere zaken want in een kroeg is dat vaak niet te zuipen.
Jaaa! Haha! Maar dat komt vooral omdat je het drinkt als limonade De alcohol lijkt ver te zoeken, maar ondertussen....
Sneaky stuff!
Gast- Gast
Kennen jullie de Gaskamer? Da's een leuk drankje. Beter geschikt om thuis te doen dan in de kroeg, maar wel gaaf en je wordt er zo stomdronken van.
Gast- Gast
Hehe ja.. En in de kroeg waar ik kom drinken alle meiden uit een pull, valt nie op_Donnaa schreef:Maar jij krijgt gewoon een voorkeursbehandeling.. Dat heb ik ook.. Ik drink altijd wijn uit een longdrinkglas €2,20..SoezieQ schreef:Ik vind dat weer duur eigenlijk
Een ook al kreeg ik voor een euro een bierpull vol, dan betaalde ik liever de volle pond voor een gewoon glas.. Een bierpull is nou niet echt mijn favoriete sexy accessoire, zeg maar
(en heb toch al een vriend )
SoezieQ- Fluisteraar
Marin schreef:Kennen jullie de Gaskamer? Da's een leuk drankje. Beter geschikt om thuis te doen dan in de kroeg, maar wel gaaf en je wordt er zo stomdronken van.
Jaa, is dat dat je een viltje op het glas moet doen, dan schudden en dan in ademen? Daar word je echt heel dronken van!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Marin schreef:Kennen jullie de Gaskamer? Da's een leuk drankje. Beter geschikt om thuis te doen dan in de kroeg, maar wel gaaf en je wordt er zo stomdronken van.
Jaa, is dat dat je een viltje op het glas moet doen, dan schudden en dan in ademen? Daar word je echt heel dronken van!
Haha nee nog heftiger.
Dat is Cointreau (of andere sterke drank) in een shotglaasje wat je aansteekt zodat het gaat branden, en je hangt er dan een ander glas boven, zodat je de damp op vangt. Dan de brandende drank doven, en het glas met de damp omkeren en gauw met een rietje de damp inslikken/inademen. En dan de overige drank nog opdrinken.
Gast- Gast
Meestal ben ik de bob en drink ik Casis, rivella of 7up. Maar als iemand anders de bob is, drink ik graag een zoete witte wijn met ijs. Ook vind ik een fisherman- shotje tussendoor wel erg lekker, verfrissend.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Marin schreef:toetje_ schreef:Marin schreef:Kennen jullie de Gaskamer? Da's een leuk drankje. Beter geschikt om thuis te doen dan in de kroeg, maar wel gaaf en je wordt er zo stomdronken van.
Haha nee nog heftiger.
Dat is Cointreau (of andere sterke drank) in een shotglaasje wat je aansteekt zodat het gaat branden, en je hangt er dan een ander glas boven, zodat je de damp op vangt. Dan de brandende drank doven, en het glas met de damp omkeren en gauw met een rietje de damp inslikken/inademen. En dan de overige drank nog opdrinken.
Ojee. Dit wil ik uitproberen...
En idd, die gold strike is gewoon lekker ook al proeft het meteen onwijs sterk. Gevaarlijk, haha.
Gast- Gast
Bier of zoete witte wijn.. heel zelden een mixdrankje. En soms als ik nuchter wil blijven gewoon cola
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Spa blauw of thee, heel soms jus d'orange
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Witte wijn of rosé afgewisseld met een spa rood! (en als ik bob dus alleen maar spa rood)
Manonn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 61
Registratiedatum : 10-02-11
Ugly Betty schreef:Spa blauw of thee, heel soms jus d'orange
Thee tijdens het uitgaan? Niet met stappen neem ik aan?
Al zou ik soms wel willen dat dat kon hi hi
Manonn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 61
Registratiedatum : 10-02-11
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Wat eet/drink jij nu?
» Wat eet/drink jij nu?
» wat eet/drink jij nu??
» Wat eet/drink jij nu?
» Wat eet/drink jij nu?
» wat eet/drink jij nu??
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: