Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat drink jij als je uit gaat?

+45
Marie
Sneeuwvlok
ladycat
rozeblond
Caroow
Qiara
Sweety
Elin
klavertje
Bliss
Flippin' Bitch
Manonn
Ugly Betty
Atelier Madame
Laquisia
Niekske
Blond
Sterre
Kqip
_DoI
mandarijn
Caramba
Burn
bluppie
Toet
Mari
SoezieQ
minoessepoes
Mida4you
silly-one
Arwyn
Juul
Oasis
smooch
Suus
Inge
Zonnetje
Janelie
SuperGrover
Lieke128
Makamba
Error
Lies
Zwerver
Jeanette
49 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat drink jij als je uit gaat? - Pagina 2 Empty Re: Wat drink jij als je uit gaat?

Bericht  Mida4you wo 30 maa 2011 - 18:27

Ik ga niet vaak uit maar als we ergens zijn drink ik meestal zoete witte wijn, biertje, rose bier of gewoon een cola
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat drink jij als je uit gaat? - Pagina 2 Empty Re: Wat drink jij als je uit gaat?

Bericht  minoessepoes wo 30 maa 2011 - 18:41

Ligt er aan, als we echt flink gaan stappen dan drink ik meestal bier omdat ze in elke kroeg weer andere wijn hebben en meestal is het allemaal even vies.
Als we thuis een drankje drinken dan drink ik meestal droge witte wijn.

Op het terras meestal ook droge witte wijn, of rose of rose bier. En als we uit eten zijn weer eerder een glas rode wijn.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SoezieQ wo 30 maa 2011 - 21:55

In de kroeg bier (Hertog Jan het liefst) en Jack Daniels - Cola.
De Jack-Cola gaat dan in van die grote bierpullen I love you
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 21:57

smooch schreef:
_Donnaa schreef:
smooch schreef:Als ik uit ga drink ik geen wijn want dat vind ik echt hoofdpijn wijn. Ik drink meestal baileys, cassis/amaretto, whiskey 7up of cola en cocktails I love you
Maar thuis of bij vrienden drink ik wel altijd wijn of rose en dan het liefst droge wijn.
Yeah, ik ben dus niet de enige!

Ik heb het pas sinds een maand ontdekt hor, tenminste mijn vriendin kwam ermee. Het is super lekker!
Zoooo lekker, helemaal met nog een scheutje Kahlua erdoor.. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 22:18

Meestal wijn maar ook wel eens rode wodka met redbull of baileys.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 22:20

In Nederland meestal bier omdat andere drankjes gewoon overdreven duur zijn. (7 tot 10 euro, in vergelijking voor 2 pond in Engeland, echt bizar).

In Engeland dronk ik altijd Jack & Coke, en soms vodka-cranberry of een Jagerbomb.

Gast
Gast

Bericht  Mari wo 30 maa 2011 - 22:22

Alcohol... haha, lekker wijntje, safari, bailys, pasoa, rosebier, kriek, bijna alles lust ik wel behalve bier bier.
Ik lust geen prik en water is na een tijdje zo saai, dus tja dan moet je wel alcohol he Laughing
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 22:24

Marin schreef:In Nederland meestal bier omdat andere drankjes gewoon overdreven duur zijn. (7 tot 10 euro, in vergelijking voor 2 pond in Engeland, echt bizar).

In Engeland dronk ik altijd Jack & Coke, en soms vodka-cranberry of een Jagerbomb.
Wat krijg jij er hier in Nederland in dan? Bladgoud ofzo?

Zoveel betaal ik echt niet voor een drankje!

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 30 maa 2011 - 22:31

Dat is verschillend, als ik uit eten ben of op een terrasje zit drink ik meestal witte wijn of rosé.
Als ik op stap ben drink ik safari/cola, bacardi razz/7-up, licor43 of boswandeling met ijs.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  bluppie wo 30 maa 2011 - 22:32

Noa schreef:bier, bier en nog meer bier Suspect

+ 1

bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Burn wo 30 maa 2011 - 22:35

Bob: Sinas of cola
Geen bob: Cola-Malibu, Bier, Sinas-Flugel, 7-up-Bacardi Razz

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:31

_Donnaa schreef:
Marin schreef:In Nederland meestal bier omdat andere drankjes gewoon overdreven duur zijn. (7 tot 10 euro, in vergelijking voor 2 pond in Engeland, echt bizar).

Wat krijg jij er hier in Nederland in dan? Bladgoud ofzo?

Zoveel betaal ik echt niet voor een drankje!

Ik heb geen idee waarom het zo veel duurder is in Nederland. Hier betaal je volgens mij voor zowel de drank als de cola. Dat is in Engeland volgens mij niet, krijg je vaak een gratis mixer (=cola dus). Het zijn echt exact dezelfde drankjes, maar echt zo veel duurder. Dan is de lol er wel van af. In Engeland ging ik vaak voor een tientje uit, dan waren de drankjes 1 pond, en de entree 2 pond, en garderobe 1 pond. Dus dan kon je nog 7 drankjes krijgen. Mede daarom vind ik uitgaan in Nederland gewoon niet zo leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:34

Je betaald hier inderdaad voor zowel de fris als de alcohol, maar dan nog kom ik nooit uit op €7 - €10 per drankje, maar dat ligt misschien aan mij, haha..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:35

Tja ik met mijn drankjes helaas wel, of ik ga naar hele dure tenten ofzo? Ik weet 't ook niet. Nou ja, dan maar aan 't bier :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:36

Wat betaal jij voor een biertje dan? Misschien ga je inderdaad wel naar dure tenten, haha! :P

Gast
Gast

Bericht  Caramba wo 30 maa 2011 - 23:36

Ligt ook aan het café zelf, ben namelijk wel een s 8 euro voor mijn drankje kwijt geweest.
Dronk ik het drankje daarna in een ander café, was ik 4 euro kwijt.

Maar ik drink graag een wijntje zoet of droog maakt me niet uit.
Mixjes: Malibu-cola
En als ik de bob ben water of ander fris.

Maar drank gaat er nu niet veel in en gewoon frisdrank ook niet, ben druk met lijnen en wijk er niet veel vanaf.

Laatst aangepast door Spetterdespat op wo 30 maa 2011 - 23:39; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:38

_Donnaa schreef:Wat betaal jij voor een biertje dan? Misschien ga je inderdaad wel naar dure tenten, haha! :P

Ik geloof iets van 2 euro?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:43

Hmm, dat verschilt niet eens zo in prijs.. Hier 1,80..

Voor een Jack Daniels met Cola betaal je hier €4,50 geloof ik..

Gast
Gast

Bericht  mandarijn wo 30 maa 2011 - 23:55

Bier.

Als ik het daarmee gehad heb: wodka - bitter lemon, wodka - cassis of wiskey - cola

Of wodka puur, maar meestal is het Smirnoff en dat vind ik puur niet zo heel lekker...
mandarijn
mandarijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 41
Registratiedatum : 17-03-11

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:59

_Donnaa schreef:Hmm, dat verschilt niet eens zo in prijs.. Hier 1,80..

Voor een Jack Daniels met Cola betaal je hier €4,50 geloof ik..

Dat vind ik ook al duur, maar zou ik er op zich nog wel voor 4 drankjes voor over willen hebben. Maar zeker niet meer. Pond is natuurlijk duurder dan de euro, dus waar 2 pond staat moet je 2,50 euro lezen. Maar wel gek, dat verschil in prijzen! Alhoewel het wel verklaart waarom heel Engeland stomdronken is.

Haha kijk maar naar dit soort poster.. 1,50 voor drinks, maakt niet uit wat (soms wel selected drinks)

Wat drink jij als je uit gaat? - Pagina 2 180924_192808037415223_167453983283962_656870_4129159_n

Of dit soort berichtjes

Its Tuesday ......... Which can only mean another Fantastic night at Babylon Wolverhampton!! Open till 3am, cheap drinks, free entry and DJ Hicksy playing the best dance and urban tunes from the 90’s and early 00’s!!!!
AND LOW LOW DRINK PRICES...
Becks £1.49
Bacardi Breezers £1.49
Vk’s £1.49
...And...
Double Vodka Monster £1.99

There is no other place to party this TUESDAY night !!!

Aww die goeie ouwe (foute!) tijd :P

Gast
Gast

Bericht  _DoI do 31 maa 2011 - 1:19

Hier drink ik eigenlijk alleen maar bier omdat alcohol hier verschrikkelijk duur is. In Nederland dronk ik vooral bier, maar ook wel eens safari, wijn of mixdrankjes of zo. Als ik geen alcohol drink dan drink ik cola.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 1:20

Misschien moet ik toch maar eens op drank trip naar Engeland, haha..

4 euro voor een drankje in NL vind ik ook wel genoeg.. Bij hoge uitzondering haal ik eens iets voor 3 minuten = €5,70..

Gast
Gast

Bericht  Kqip do 31 maa 2011 - 1:43

Bier of rose
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 1:46

_Donnaa schreef:Misschien moet ik toch maar eens op drank trip naar Engeland, haha..

haha gezellig, ik wil wel mee. Denk wel dat het in London bijv duurder is. En dit waren wel echt de studentenavonden. Maar hallelujah wat cheap smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 1:48

Marin schreef:
_Donnaa schreef:Misschien moet ik toch maar eens op drank trip naar Engeland, haha..

haha gezellig, ik wil wel mee. Denk wel dat het in London bijv duurder is. En dit waren wel echt de studentenavonden. Maar hallelujah wat cheap smile
Jaaa inderdaad.. Het lijkt me best eens leuk in zo`n kleinere stad dorp.. Gezellig met wat vriendinnen een weekend weg.. London hoeft van mij ook niet direct zo nodig..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: