Vriend was nog niet wakker
+6
Susan
Zwerver
Guus
Xanna
PluDan
Niekske
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriend was nog niet wakker
We zal nu een paar maanden samen, maar mijn vriend kan er nog niet aan wennen dat ik elke dag om zes uur op moet. Als hij bij mij slaapt, wil dat zeggen dat hij dan ook zo vroeg op moet. Ik dacht dat hij eraan begon te wennen, maar vandaag bleek weer iets anders. Ik had een simpel bruin shirtje aangetrokken en een spijkerbroek, stuurt hij me net een berichtje: 'door mijn duffe hoofd vanmorgen was ik vergeten te zeggen dat je er erg leuk uitzag in dat jurkje!' Ja lieverd, je was inderdaad duf...pfff!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vriend was nog niet wakker
Waarom moet hij ook zo vroeg op als jij zo vroeg op moet? Hij kan de deur wel vinden toch?
Gast- Gast
Ja, dus??? Wat is het probleem?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
PluDan schreef:Ja, dus??? Wat is het probleem?
Eh, dat ze geen jurkje aan had maar een broek en een shirt?
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
volgens mij is er geen probleem, maar vond ze het juist wel schattig
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
wel grappig zijn opmerking maar ik snap ook niet waarom je vriend zo vroeg op moet als jij er zo vroeg uit moet :S
Gast- Gast
Nee, dat begrijp ik ook niet zo goed.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Lily schreef:wel grappig zijn opmerking maar ik snap ook niet waarom je vriend zo vroeg op moet als jij er zo vroeg uit moet :S
Tsja, ieder zijn keuze. Ik weet niet hoe lang ze samen zijn, maar aan het begin van mijn relatie ging ik, wanneer ik bij mijn vriend sliep, er ook uit om 05.45u tegelijk met hem en daarna naar mijn eigen huis. Andersom eigenlijk ook, wanneer hij bij mij sliep. Overigens maar een paar weken volgehouden, daarna bleef de ander gewoon liggen en trok de deur achter zich dicht.
Maar ik kan mijn dus wel voorstellen dat je je nieuwbakken vriend niet direct in z'n uppie achterlaat in je eigen huis, wanneer je naar je werk vertrekt.
Xanna- Prater
Mijn vriend moet ook met mij mee opstaan hoor. Anders kom ik echt mijn bed niet uit
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Xanna, er staat een paar maanden..
Hmhm..misschien is de weg naar de deur dan toch nog wat te ingewikkeld?
Xanna- Prater
Nou mijn vriend blijft gewoon lekker liggen hoor als ik moet werken en andersom ook. Dit is eigenlijk al vanaf het begin zo. Hij trekt gewoon de deur achter zich dicht.
Gast- Gast
Haha, misschien moest ik inderdaad melden dat je bij mij niet gewoon 'de deur achter je dicht kan trekken'. Die moet afgesloten worden, anders is ie niet dicht. En voor een sleutel vind ik de relatie nog iets te pril...
Niekske- Kletskop
Goochempie schreef:volgens mij is er geen probleem, maar vond ze het juist wel schattig
Dat ja
Niekske- Kletskop
Ja, dat maakt het verhaal alweer anders haha.. Ik zou hem trouwens gewoon een sleutel geven, maar dat verschilt per persoon natuurlijk..Niekske schreef:Haha, misschien moest ik inderdaad melden dat je bij mij niet gewoon 'de deur achter je dicht kan trekken'. Die moet afgesloten worden, anders is ie niet dicht. En voor een sleutel vind ik de relatie nog iets te pril...
Gast- Gast
Daar zou ik nooit aan beginnen, bij de 4e date kreeg ik de sleutel van mijn vriend, hij vond het zielig dat ik anders ook om 5.30u op moest haha.
Gast- Gast
Isabella schreef:Daar zou ik nooit aan beginnen, bij de 4e date kreeg ik de sleutel van mijn vriend, hij vond het zielig dat ik anders ook om 5.30u op moest haha.
Ach gedeelde smart is halve smart. Voor mij dan maar ik ben wel van plan om hem een sleutel te geven als we wat langer samen zijn!
Niekske- Kletskop
Toen wij net samen waren had ik ook geen sleutel van zijn kamer, dus als ik door de weeks bij hem had geslapen moest ik ook om 4.30 op. Het scheelde wel dat ik een kamer had in hetzelfde huis, ik hoefde alleen maar de trap op te lopen om verder te kunnen slapen. Het heeft wel maar kort geduurd, ik had al heel snel een sleutel, toen we eenmaal samen op vakantie waren geweest sliepen we ook altijd samen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hadden nog niet eens een relatie en toen was hij al alleen in mijn huis. Ik moest werken en hij was vrij. We kenden elkaar al wel een tijdje en hij sliep iedere week bij mij. Toen we een relatie kregen had hij binnen 3 weken een sleutel, vond ik een stuk makkelijker.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Ik draai me toch nog eens lekker om als vriendlief eruit moet..
Maar hij ook als ik vroeger eruit moet.. Hij heeft een sleutel van bij ons thuis. ik een sleutel van hun thuis. Geen problemen mee
Maar hij ook als ik vroeger eruit moet.. Hij heeft een sleutel van bij ons thuis. ik een sleutel van hun thuis. Geen problemen mee
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
toen wij net een relatie kregen,sliep mijn vriend eigenlijk altijd bij mij,hij moest om half 7 weg dus dat was niet het probleem,maar hij was eerder klaar dan ik,en dan ging hij eerst naar zijn eigen huis tot dat ik thuis was en dan kwam hij naar mij,na een week of 2 heb ik hem maar een sleutel gegeven..stond het eten tenminste klaar toen ik thuis kwam,en er was schoongemaakt
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Giacomo schreef:Lief dagboek,
Haha
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(
» En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is
» Als je vriend niet wil trouwen....
» Ik wil nee/nee sticker, maar vriend niet....
» Ik heb het gevoel dat m'n vriend me niet goed begrijpt....
» En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is
» Als je vriend niet wil trouwen....
» Ik wil nee/nee sticker, maar vriend niet....
» Ik heb het gevoel dat m'n vriend me niet goed begrijpt....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: