Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik lag in het ziekenhuis..

+16
sterremaan
SleepingBeauty
ijsjemeisje
Printje
rapa nui
Makamba
Mint
minoessepoes
Rovine
Le Chat Noir
Mermaid
Laquisia
Jeanette
loesje
Sweety
Caroow
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Caroow di 29 maa 2011 - 22:44

Ik lag in het ziekenhuis, en dat was verschrikkelijk!

Doordat er zo weinig personeel is, moet je elke keer zo lang wachten op hulp.
Een paar voorbeelden:
Ik had medicijnen gekregen maar geen water. Ik kon niet lopen en moest na dat ik op het belletje had gedrukt 3 kwartier wachten op een glaasje water op de pijnstillers te slikken.
De man naast mij hebben ze perongeluk anderhalve dag niet laten eten.
Er lag een hele demente vrouw en daar zetten ze gewoon de thee op het plankje. Dat ging over haar heen natuurlijk en toen kwam er weer geen zuster toen we hadden gedrukt. Die vrouw lag dus in een bed met hete thee en niemand kwam helpen.

Allemaal van dat soort dingen, wat ben ik blij dat ik gister weer naar huis mocht!!!

Wat ik nou heb weten ze nog steeds niet, ik heb hele erge buikpijn dus ik lag daar omdat ze misschien mijn blinde darm eruit wilden halen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Sweety di 29 maa 2011 - 22:48

Zo dan! Dat is niet mis wat je mee heb gemaakt daar. Hoe gaat het met de vrouw?
Maar je bent dus niet geopereerd?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  loesje di 29 maa 2011 - 22:49

ja dit is het gevolg van die trieste bezuiniging van de overheid
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:51

Wat afschuwelijk dat ze daar mensen zo behandelen, je zou toch van het ziekenhuis verwachten dat ze behulpzaam, zorgzaam en meegaand zijn. Kun je geen klacht indienen?

Hoe gaat het nu met je buikpijn? Sterkte meid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Caroow di 29 maa 2011 - 22:54

Hoe het verder ging met die mensen daar weet ik niet. Uiteindelijk heb ik die dekens maar van die vrouw afgehaald, maar lopen gaat/ging niet echt goed dus dat was echt niet ideaal.
Toen ze 's nachts ging schreeuwen is ze ook met bed in de koffieruimte geparkeerd omdat ze geen tijd hadden om haar rustig te krijgen. Echt erg!

Ik ben naar huis gestuurd zonder diagnose, het is niks waar ik nu aan geopereerd moet worden dus ze konden me niet verder helpen (afdeling chirurgie). Nu moet ik volgende week naar de internist en de dieetist en dan gaan ze kijken wat het is. Het doet nog echt veel pijn dus ik lig nu thuis maar op de bank met een handje pijnstillers.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:02

Jeetje :O In welk ziekenhuis heb je gelegen? Ik heb vannacht in het UMCG gelegen maar daar ging het er totaal niet zo aan toe als bij jou. Kreeg netjes hulp als ik dat nodig had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Caroow di 29 maa 2011 - 23:07

In M.eppel.

Echt het was zo erg daar. Ik was al vreselijk bang voor het ziekenhuis, dat is nu alleen maar erger geworden! Hoewel sommige zusters wel heel aardig waren, er waren er gewoon niet genoeg.

Ik was aan het slapen (het was 23 uur ofzo) en toen werd ik wakker omdat een zuster mijn deken van mij aftrok. Wilde ze een trombose spuit in mijn buik zetten.. Ik lag daar dus omdat ik echt heel veel buikpijn heb.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Jeanette di 29 maa 2011 - 23:10

He gatver, dat is wel akelig wat je daar hebt mee gemaakt. Je ligt daar al niet voor je lol en dan gebeuren er nog eens zulke dingen. Hopelijk kom je er snel achter wat je hebt, beterschap!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Laquisia di 29 maa 2011 - 23:13

Wat een naar verhaal. Ik vind het echt triest dat de verpleging zo weinig tijd heeft om hun patienten goed te verplegen. Wellicht is dit een kwestie van bezuiniginen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:14

Ik zou het toch houden op een persoonlijke ervaring hoor. Natuurlijk kan het gebeuren dat er te weinig personeel is maar ik heb het nooit zo extreem gezien eerlijk gezegd en mijn vader heeft de afgelopen jaren heel wat ziekenhuizen gezien. Dat ze je wakker maken in de nacht en vroeg/ laat enzo is vervelend maar dat hoort helaas bij een opname. Daar zat mijn vader ook altijd over te klagen. Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je uit het ziekenhuis bent maar vervelend dat het niets geholpen heeft. Ze gaan nog wel verder kijken dus? Anders kun je wellicht nog een second opinion vragen bij een ander ziekenhuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:14

Caroow schreef:In M.eppel.

Echt het was zo erg daar. Ik was al vreselijk bang voor het ziekenhuis, dat is nu alleen maar erger geworden! Hoewel sommige zusters wel heel aardig waren, er waren er gewoon niet genoeg.

Ik was aan het slapen (het was 23 uur ofzo) en toen werd ik wakker omdat een zuster mijn deken van mij aftrok. Wilde ze een trombose spuit in mijn buik zetten.. Ik lag daar dus omdat ik echt heel veel buikpijn heb.

Nou, of ze nou te weinig personeel hebben of niet, zo mogen ze je echt niet behandelen hoor! Daar zal ik zeker een klacht over indienen, want dit kan écht niet.

Ik heb ook wel eens in het ziekenhuis gelegen toen ze eigenlijk te weinig personeel hadden en ze moesten rennen voor alles. Maar dan nog werd ik niet zo behandeld. Ik moest langer wachten misschien, maar zo erg? Nee, nog nooit mee gemaakt en ik zal als ik jou was echt een klacht in dienen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:15

Oh ik werd trouwens ook wel 's nachts wakker gemaakt voor controles. Ja, dat hoort er nou eenmaal bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Caroow di 29 maa 2011 - 23:17

Van iedereen die ik ken hoor ik ook altijd dat ze niet naar dat ziekenhuis willen. Echt iedereen heeft zulke ervaringen daar. Maar, ik had echt heel veel pijn zondag, dus toen maakte het me echt niks uit waar ik heen ging, als er maar wat aan gedaan werd.

Een klacht indienen wil ik eigenlijk wel, maar dat is zo sneu voor de zusters die echt heel hard hun best deden om iedereen te helpen. Ik ben nu ook wat aan het uitzoeken over een second opinion, want de pijn wordt gewoon niet minder en ik wil toch echt dat er iets aan gedaan wordt!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Caroow di 29 maa 2011 - 23:19

Giacomo schreef:Oh ik werd trouwens ook wel 's nachts wakker gemaakt voor controles. Ja, dat hoort er nou eenmaal bij.

Dat wakker maken vond ik ook niet erg, maar die spuit die ze in mijn buik wilde zetten, dat vond ik erg!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:19

Nee, juist voor die zusters moet je het ook doen. Juist voor hun moet je aangeven dat er te weinig personeel is. Dit kan voor hun toch ook niet leuk werken zijn? Je kunt er ook nog bij vermelden dat de gekregen hulp als prettig werd ervaren maar dat het te weinig was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Laquisia di 29 maa 2011 - 23:21

Zusje van Bert schreef:Nee, juist voor die zusters moet je het ook doen. Juist voor hun moet je aangeven dat er te weinig personeel is. Dit kan voor hun toch ook niet leuk werken zijn? Je kunt er ook nog bij vermelden dat de gekregen hulp als prettig werd ervaren maar dat het te weinig was.

Dat dacht ik ook meteen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Mermaid di 29 maa 2011 - 23:22

wat heftig he.. ook frustrerend dat ze niet weten wat het is lijkt me?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:24

Caroow schreef:Van iedereen die ik ken hoor ik ook altijd dat ze niet naar dat ziekenhuis willen. Echt iedereen heeft zulke ervaringen daar. Maar, ik had echt heel veel pijn zondag, dus toen maakte het me echt niks uit waar ik heen ging, als er maar wat aan gedaan werd.

Een klacht indienen wil ik eigenlijk wel, maar dat is zo sneu voor de zusters die echt heel hard hun best deden om iedereen te helpen. Ik ben nu ook wat aan het uitzoeken over een second opinion, want de pijn wordt gewoon niet minder en ik wil toch echt dat er iets aan gedaan wordt!

Als je het niet doet, wordt niemand er beter van. Als je het wel doet, en anderen doen het ook. Dan gaat het bestuur wellicht nadenken. Maar dan nog, ze kunnen het nog wel zo druk hebben, maar zomaar ergens een spuit indrukken.. Daar is geen excuus voor lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Le Chat Noir di 29 maa 2011 - 23:37

Oh jeetje wist niet het daar zo erg was... Vanwege mijn werk heb ik hier wel mee te maken. Het UMCG is inderdaad wel goed, maarja dat is ook een ander soort ziekenhuis.
Ik heb zulke verhalen wel gehoord over een ziekenhuis in Den Haag. Daar lag een opa van iemand, die kreeg ook sporadisch drinken en werd niet gewassen..etc.
Erg dat het kan in Nld!
Ga je nu niet liever naar een ander ziekenhuis, zoals het UMCG?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Rovine di 29 maa 2011 - 23:47

Gewoon een misdaad begaan, dan kan het ineens wel.

Sterkte Caroow
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:52

Nobucta schreef:Gewoon een misdaad begaan, dan kan het ineens wel.

Sterkte Caroow

?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 0:00

Waar had je die buikpijn Caroow?
Ik heb 3 weken geleden ook vre-se-lijke buikpijn gehad.
Bij mij dacht de huisarts aan nierstenen.
Heb toen een morfine spuit gehad en tramadol voor thuis.
Da's zwaar relaxed Cool

Maar waarom een trombose spuit? Hoe lang lag je dan al??
Als ik opgenomen ben voor de Crohn krijg ik zo'n spuit meestal pas na 4 dagen ofzo.

Ik zou ook een klacht insturen.
Inderdaad ook voor die zusters. Zij hebben voor dit beroep gekozen om mensen te helpen en niet om ze aan hun lot over te laten omdat er te weinig geld is. Als niemand aan de bel trekt, zal er ook nooit iets veranderen.

Hoe voel je je nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  minoessepoes wo 30 maa 2011 - 0:08

Jeetje wat vervelend en al helemaal dat ze niet hebben kunnen vinden wat het nu is en dat je je nog steeds niet beter voelt.

Ik heb ook wel wat minder handige ervaringen, zo mocht ik naar huis als ik gegeten had volgens de verpleging maar had ik een gebroken kaak en waren mijn kiezen op elkaar vast gezet, ik kreeg vla voor me met een soeplepel, hoe krijg je dat dan weg? Ik had pijnstillers voorgeschreven gekregen die ik helemaal niet mag hebben in combinatie met astma, gelukkig dat mijn moeder dat zag en ik kreeg net nadat ik geopereerd was een papiertje dat ik het halve ziekenhuis door moest lopen om ergens foto's te gaan maken, gevolg was dat dat een veel te grote inspanning was en dat ik flauw viel, ze waren vergeten om naar de afdeling te bellen dat ik van de uitslaapkamer af kon en kon worden opgehaald waardoor ik daar heel lang lang.

Het was met oud en nieuw en er was te weinig personeel, ze hebben later wel hun excuses aangeboden hiervoor en verder ben ik daar altijd heel netjes en kundig behandeld.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 2:34

He meid, wat vervelend.
Was het voor de buikpijn die je een aantal maanden geleden ook al eens beschreef op het forum?

Sterkte in ieder geval.. Hopelijk valt het allemaal wat mee.



Triest dat het zo moet gaan in het ziekenhuis... Heel triest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Caroow wo 30 maa 2011 - 2:39

Even kijken of ik alle vragen kan beantwoorden:

Die spuit kreeg ik de tweede nacht dat ik daar lag. Ik heb er drie dagen gelegen.

De buikpijn zit rechts onderin mijn buik. Het voelt niet als kramp en is continu maar soms wordt het nog weer net even erger.

Ik ga inderdaad liever naar een ander ziekenhuis, maar de echt grote ziekenhuizen zijn écht te ver weg. Dus dan wordt het Zwolle, en ik weet niet of het daar wel echt beter is.

Ik heb nu nog steeds veel pijn. Ik slik nu 4 keer per dag 2 paracetamol 500mg, dit is niet echt genoeg. In het ziekenhuis kreeg ik er ook nog diclofenac bij, en de paracetamol via infuus, daar had ik minder pijn. Ik hang de hele tijd naar recht, in elkaar gezakt zeg maar, en dan is het het best te verdragen. Maar lopen gaat vrijwel niet.
Ik ben ook erg duizelig en met vlagen misselijk. Ik voel me dus niet goed Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lag in het ziekenhuis.. Empty Re: Ik lag in het ziekenhuis..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum