Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

morgen ziekenhuis

5 plaatsers

Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty morgen ziekenhuis

Bericht  ExpressoB ma 7 maa 2011 - 9:47

vraagje...morgen moet ik voor mijn rug naar het ziekenhuis, moet een rontgen foto laten maken
zie evt topic (....schrik van mijn...) Mag ik dan mijn bh aanhouden?! broek lijkt me wel dat ik die mag aanhouden

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 9:49

Ik hehb die altijd uit moeten doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  May ma 7 maa 2011 - 10:22

Ja ik moest wel mijn bh uitdoen, maar mocht wel gewoon mijn hempje aanhouden.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Beachgirl ma 7 maa 2011 - 10:24

Bh moet uit, broek ook uit of iets naar beneden. Onderbroek en hemdje of Tshirt (zonder knoopjes, glitters, opdruk, rits etc.) mag aan blijven.

En anders gewoon vragen of je je shirt aan mag houden. Van mij mag het altijd wel, maar ik heb ook collega's die wat "strenger" zijn.

Edit: Voor een foto van je onderrug moet je broek ook uit. Foto van je bovenrug niet, dus het ligt er maar net aan welk deel van je rug er op de foto moet.


Laatst aangepast door Mimpie op ma 7 maa 2011 - 10:25; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Error ma 7 maa 2011 - 10:24

Beugel bh, waar dus iets van metaal inzit, moet je vaak wel even uitdoen.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Minx ma 7 maa 2011 - 10:54

Paraplu schreef:Beugel bh, waar dus iets van metaal inzit, moet je vaak wel even uitdoen.

de haakjes zijn toch ook nooit van plastic...
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  ExpressoB ma 7 maa 2011 - 10:55

oke bedankt voor de reacties.. dan weet ik dat ik mijn bh wel uit moet doen, heb alleen maar bh's met beugels en een tepelpiercing, die mag toch wel inblijven ...of is dat een hele stomme vraag

foto van mijn gehele rug heb ik begrepen
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Beachgirl ma 7 maa 2011 - 10:57

ExpressoB schreef:oke bedankt voor de reacties.. dan weet ik dat ik mijn bh wel uit moet doen, heb alleen maar bh's met beugels en een tepelpiercing, die mag toch wel inblijven ...of is dat een hele stomme vraag

foto van mijn gehele rug heb ik begrepen

Tepelpiercing mag gewoon inblijven.

Als ze je nek ook op de foto zetten dan moeten oorbellen uit en evt. ketting af.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  ExpressoB ma 7 maa 2011 - 10:59

Mimpie schreef:
ExpressoB schreef:oke bedankt voor de reacties.. dan weet ik dat ik mijn bh wel uit moet doen, heb alleen maar bh's met beugels en een tepelpiercing, die mag toch wel inblijven ...of is dat een hele stomme vraag

foto van mijn gehele rug heb ik begrepen

Tepelpiercing mag gewoon inblijven.

Als ze je nek ook op de foto zetten dan moeten oorbellen uit en evt. ketting af.

pieuw! dat is een opluchting! zag dat namelijk niet zitten

krijg met 2 dagen de uitslag, ben benieuwd
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Beachgirl ma 7 maa 2011 - 11:06

ExpressoB schreef:
Mimpie schreef:
ExpressoB schreef:oke bedankt voor de reacties.. dan weet ik dat ik mijn bh wel uit moet doen, heb alleen maar bh's met beugels en een tepelpiercing, die mag toch wel inblijven ...of is dat een hele stomme vraag

foto van mijn gehele rug heb ik begrepen

Tepelpiercing mag gewoon inblijven.

Als ze je nek ook op de foto zetten dan moeten oorbellen uit en evt. ketting af.

pieuw! dat is een opluchting! zag dat namelijk niet zitten

krijg met 2 dagen de uitslag, ben benieuwd

Succes! Hoop voor je dat alles goed is met je rug.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  ExpressoB di 8 maa 2011 - 3:41

Nou ik ben geweest hoor. Moest mijn broek/bh uit en mijn hemdje mocht ik wel weer aandoen. Had er speciaal 1 aangedaan haha.
Vond het geen aardige griet(voelde me echt ongemakkelijk) en ze vroeg of ik last had van mijn nek, want daar moest volgens mijn huisarts ook een foto van gemaakt worden. Ik zei dat ik voornamelijk last van mijn rug had, dus had ze geen foto van mijn nek gemaakt..dat is toch ook raar?! Ze zei; dan maak ik die niet. Ik zat even later op de fiets en dacht grrr had gewoon moeten zeggen, maak maar wel!

Vroeg ze; Ben je zwanger of mogelijk zwanger?! ik gaf een duidelijke 'nee' aan en kreeg toch zo'n 1 of ander ding opgeplakt (baarmoeder beschermer) Ik druk even op je buik zegt ze, drukt ze op m'n ....

zal donderdag ook nog ff posten als ik de uitslag weet.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 4:40

Ik vind die mensen die bij mijn onderzoeken doen en foto's maken vaak ook niet echt aardig.

Mijn dochtertje meost een keer een foto van haar hartje laten maken.
Ze werd als 1 of ander beest in een plastic rol gepropt en aan een haak gehangen (ik weet wel dat het niet anders kan bi jdie kleintjes maar toch...)
Ze was echt hartverscheurend aan het krijsen. Komop, ze was net 7 weken oud. Dus ik ook mee janken.
Zegt die trut: Ja mevrouw, niet huil;en, het is zo gebeurd. Over 10 minuten weet ze er niks meer vanaf.
En echt zo zuchtend! Ik heb gezegd dat ze heel snel haar mond dicht moest houden omdat ik anders een klacht in zou dienen!

Belachelijk mens!

On Topic: Fijn dat je je hemdje aan mocht houden Very Happy
Wie is zij om te beslissen dat er dan geen foto van je nek gemaakt hoeft te worden??
Misschien komt het wel vanuit je nek zonder dat jij er last van hebt....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Minx di 8 maa 2011 - 4:45

Ik weet dat mijn vriend ook bescherming van zijn edele delen kreeg toen hij een X moest maken. Waarschijnlijk was daar die plaat voor. Want volgens mij maken ze helemaal geen X als je zwanger bent en het is niet noodzakelijk dat het snel gebeurt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 4:45

Jeetje Hazeltje, logisch dat je mee staat te huilen! Wat een wijf joh, dat ze zo tegen je praat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  ExpressoB di 8 maa 2011 - 5:43

nou zeg!!

het is denk ik net een fabriek daar, hup uitkleden foto en hup volgende! zo kwam het ook op mij over.
Nou inderdaad, wou bijna terug fietsen maar durfde eigenlijk niet. Ga het wel aangeven als ik donderdag mijn huisarts bel, dat ik eigenlijk overrompeld was en er niet op ingegaan ben.
Ja las daar op een deur ook bescherming van de mannelijke....
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Beachgirl di 8 maa 2011 - 7:05

ExpressoB schreef:Nou ik ben geweest hoor. Moest mijn broek/bh uit en mijn hemdje mocht ik wel weer aandoen. Had er speciaal 1 aangedaan haha.
Vond het geen aardige griet(voelde me echt ongemakkelijk) en ze vroeg of ik last had van mijn nek, want daar moest volgens mijn huisarts ook een foto van gemaakt worden. Ik zei dat ik voornamelijk last van mijn rug had, dus had ze geen foto van mijn nek gemaakt..dat is toch ook raar?! Ze zei; dan maak ik die niet. Ik zat even later op de fiets en dacht grrr had gewoon moeten zeggen, maak maar wel!

Vroeg ze; Ben je zwanger of mogelijk zwanger?! ik gaf een duidelijke 'nee' aan en kreeg toch zo'n 1 of ander ding opgeplakt (baarmoeder beschermer) Ik druk even op je buik zegt ze, drukt ze op m'n ....

zal donderdag ook nog ff posten als ik de uitslag weet.

Je moet idd op het schaambeen/schaambot drukken/voelen om de juiste plaats te bepalen van waar de loodbescherming moet liggen. Dat je die loodbescherming krijgt is juist heel goed van haar. Veel laboranten doen het niet, terwijl het een soort van verplicht is.

Verder mag zij niet beslissen om die nekfoto niet te maken. Desnoods had ze moeten overleggen met een radioloog.


@ Hazeltje: Die buis heet een Babix en is nog een beetje een ouderwetse methode om baby's op de foto te krijgen. Inderdaad niet echt kindvriendelijk, maar daarmee krijg je wel erge mooie foto's zonder kans op beweging.

Wij gebruiken hem in mijn ziekenhuis (gelukkig) niet.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Beachgirl di 8 maa 2011 - 7:10

Fairytale schreef:Ik weet dat mijn vriend ook bescherming van zijn edele delen kreeg toen hij een X moest maken. Waarschijnlijk was daar die plaat voor. Want volgens mij maken ze helemaal geen X als je zwanger bent en het is niet noodzakelijk dat het snel gebeurt.

Klopt, als je zwanger bent mag je geen foto's laten maken, alleen in bepaalde uitzonderingen zoals trauma's en foto's van delen van het lichaam niet in de buurt van de buik, zoals armen, benen, nek etc. Maar natuurlijk liever niet, dus altijd melden als je zwanger bent of kunt zijn, en je voor röntgenfoto's moet.

@Hazeltje en EspressoB; Ben nu wel heel benieuwd in welke ziekenhuizen jullie zijn geweest!!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  ExpressoB di 8 maa 2011 - 8:15

ik heb er nog de pest in dat ik niet adrem genoeg was daar! Maar ja wat kan ik er nu nog aan doen?! niks denk.. zal het wel donderdag tegen mijn huisarts zeggen. Ik heb ook geen echte nekklachten, het is echt mijn rug maja ze had gewoon moeten doen wat mijn huisarts had 'voorgeschreven'.

voelde me wel ongemakkelijk, dat moet je toch wel aanvoelen denk ik dan.. ik kwam voor mijn gevoel beetje klungelig over en zei nog "Wat een gedoe allemaal"

Mimpie: ik stuur je ff PM
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Beachgirl di 8 maa 2011 - 8:20

ExpressoB schreef:ik heb er nog de pest in dat ik niet adrem genoeg was daar! Maar ja wat kan ik er nu nog aan doen?! niks denk.. zal het wel donderdag tegen mijn huisarts zeggen. Ik heb ook geen echte nekklachten, het is echt mijn rug maja ze had gewoon moeten doen wat mijn huisarts had 'voorgeschreven'.

voelde me wel ongemakkelijk, dat moet je toch wel aanvoelen denk ik dan.. ik kwam voor mijn gevoel beetje klungelig over en zei nog "Wat een gedoe allemaal"

Mimpie: ik stuur je ff PM

Wie weet stuurt je huisarts je wel terug om alsnog foto's van je nek te maken!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 9:00

@ Mimpie: Ja, dat weet ik wel hoor Very Happy
Maar het is echt zooooo naar om je hummeltje van 7 weken daarin/aan te zien hangen. Bah, ik kan zo weer janken als ik daaraan terug denk.

Wij zijn E.indhoven geweest. Verder is het ZH daar top hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Beachgirl di 8 maa 2011 - 9:08

Hazeltje schreef:@ Mimpie: Ja, dat weet ik wel hoor Very Happy
Maar het is echt zooooo naar om je hummeltje van 7 weken daarin/aan te zien hangen. Bah, ik kan zo weer janken als ik daaraan terug denk.

Wij zijn E.indhoven geweest. Verder is het ZH daar top hoor.

Daarom ben ik blij dat wij dat ding niet gebruiken, vind het zelf ook zielig! Laughing Zou dat echt niet durven, zo'n kleintje in zo'n ding "proppen".
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 21:23

Mimpie schreef:
Hazeltje schreef:@ Mimpie: Ja, dat weet ik wel hoor Very Happy
Maar het is echt zooooo naar om je hummeltje van 7 weken daarin/aan te zien hangen. Bah, ik kan zo weer janken als ik daaraan terug denk.

Wij zijn E.indhoven geweest. Verder is het ZH daar top hoor.

Daarom ben ik blij dat wij dat ding niet gebruiken, vind het zelf ook zielig! Laughing Zou dat echt niet durven, zo'n kleintje in zo'n ding "proppen".

Het zit ook echt heel strak!
1 Persoon trok dat ding open en de ander duwde haar erin.

Gelukkig dat ze het nu niet meer hoeft Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  ExpressoB do 10 maa 2011 - 9:28

Heb vandaag de uitslag gekregen: Was niks bijzonders te zien alleen een kleine kromming in een werveltje maar dat had ik schijnbaar al (kon niet door het ongeluk gebeurd zijn)

enigste advies wat ik kreeg was rust, tsja wat moet ik daar nu mee moet morgen mijn werk weer bellen

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen ziekenhuis Empty Re: morgen ziekenhuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum