Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Parttime baan

3 plaatsers

Ga naar beneden

Parttime baan Empty Parttime baan

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:20

Ik word er zo langzaam moedeloos van, ben nu al zolang op zoek naar een parttime baan voor ongeveer 20 -24 uur per week(heb voor 3 dagen opvang)maar overal krijg ik te horen dat ik niet flexibel genoeg ben of dat ze alleen fulltimers willen, zelfs voor de simpelste baantjes Cry

Ik werk nu in de schoonmaak maar heb daar maar 13,5 uur verdeeld over 3 dagen, kon wel 3 uur per dag erbij krijgen maar dan zou ik om 6 uur moeten beginnen s'ochtends maar de opvang is pas vanaf half 8 geopend(met verlengde opvang kwart voor 7)maar dat redden mijn man en ik niet ivm onze werktijden.

Bah ik baal hier zo erg van, we willen straks een keer een huis kopen, maar dat gaat zo niet opschieten...

Heb al van alles geprobeerd : thuiszorg, winkels. andere schoonmaakberdrijven, tuinders en ga zo maar door.....

Ik baal gewoon echt, wil zo graag meer uren, het liefste weer terug in de thuiszorg, en het lukt maar niet

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Parttime baan Empty Re: Parttime baan

Bericht  Ploen di 29 maa 2011 - 21:28

Wat jammer zeg!
Ik zou zeggen in de zorg is de meeste kans op part/time banen.
Kun je ook niet ergens in een flex/poule? Misschien heb je dan kans om door te stromen
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:31

Ploen schreef:Wat jammer zeg!
Ik zou zeggen in de zorg is de meeste kans op part/time banen.
Kun je ook niet ergens in een flex/poule? Misschien heb je dan kans om door te stromen
Tot nu toe krijg ik telkens te horen dat ze niemand nodig hebben op het moment bij de thuiszorg....

Gast
Gast

Bericht  Ploen di 29 maa 2011 - 21:37

En wil je perse bij de thuiszorg? Is dat schoonmaken of verzorgen?
Anders kun je misschien ook eens proberen bij een verzorgingshuis (verzorging of voedings/huiskamerassistent)
Ben je al bij een uitzendbureau geweest? Of anders misschien een poetsplaats erbij zoeken bij mensen thuis?
Erg balen ja! Vooral als je een huis wilt kopen, wat al niet makkelijk is in deze tijd.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:39

Ploen schreef:En wil je perse bij de thuiszorg? Is dat schoonmaken of verzorgen?
Anders kun je misschien ook eens proberen bij een verzorgingshuis (verzorging of voedings/huiskamerassistent)
Ben je al bij een uitzendbureau geweest? Of anders misschien een poetsplaats erbij zoeken bij mensen thuis?
Erg balen ja! Vooral als je een huis wilt kopen, wat al niet makkelijk is in deze tijd.
ik deed daar ook altijd schoonmaken in de thuiszorg ga, maar dat bedrijf is ermee gestopt,mijn bedoeling was tot de kids op school zitten thuiszorg en daarna verder leren als verzorgende..maarja dan moet ik er wel weer eerst tussen komen

Gast
Gast

Bericht  Kqip di 29 maa 2011 - 22:01

Misschien eens bij een uitzendbureau binnenstappen? Weet niet welke omgeving je woont? Maar ik weet dat hier bijv. meerdere thuiszorgorganistaties actief zijn
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:03

woon in regio limburg noord, maar het is juist dat ik ook niet via een uitzendbureau meer wil werken, ze beloven je vaker gouden bergen maar als puntje bij paaltje komt heb je niets...dat heb ik in het verleden al te vaak meegemaakt

Gast
Gast

Bericht  Ploen di 29 maa 2011 - 22:07

1982Angel1982 schreef:woon in regio limburg noord, maar het is juist dat ik ook niet via een uitzendbureau meer wil werken, ze beloven je vaker gouden bergen maar als puntje bij paaltje komt heb je niets...dat heb ik in het verleden al te vaak meegemaakt

Denk dat ze straks richting vakanties wel vaak extra mensen nodig hebben bij de thuiszorg, tenminste is mijn ervaring van mensen in mijn omgeving die er in de vakanties werken. Hopelijk kun je er dan tussenrollen. Je moet ook vaak geluk hebben.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:11

ik word er iedere dag weer zoo verdrietig van dat ik maar niets kan vinden...zelfs bij tuindersbedrijven hier in de regio ( dat zijn er zo ontzettend veel ) word ik niet eens meer aangenomen, die hebben tegenwoordig alleen nog turken en polen in dienst, busjes afgeladen vol komen daar iedere dag aan...sorry hoor maar daar kan ik me zo ontzettend kwaad op maken... ik wil zo graag 24 uur werken, en het word me zowat onmogelijk gemaakt ( vast mij niet alleen )

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:11

Apart, ik word er juist mee doodgegooid terwijl ik om fulltime heb gevraagd. Nu denk ik dat ik me maar neer ga leggen bij parttime en dan daarnaast iets voor mezelf probeer te beginnen. Maar ik moet even kijken of ik dat ga redden. Heb je ook bouwmarkten al geprobeerd? Mss is dat nog wat.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:13

Bij bouwmarkten en winkels krijg ik juist weer te horen dat ik niet flexibel genoeg ben, ja helaas heb ik geen flexibele opvang, ik ben 3 doordeweekse dagen beschikbaar en af en toe weekend en koopavond, tja meer kan ik niet doen..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:19

Ja daar zit jij natuurlijk mee, die opvang. Uitzendbureau geprobeerd?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:20

Zusje van Bert schreef:Ja daar zit jij natuurlijk mee, die opvang. Uitzendbureau geprobeerd?
ik sta bij 2 ingeschreven, maar daar hoor je nooit iets van ( informeer zelf regelmatig maar zonder resultaat ), en eigenlijk wil ik ook niet via een uitzendbureau werken als ik heel eerlijk ben

Gast
Gast

Bericht  Kqip di 29 maa 2011 - 22:23

Misschien zijn er nog bungalowparken of campings in de buurt oid die schoonmakers zoeken of andere krachten?
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Bericht  Kqip di 29 maa 2011 - 22:24

1982Angel1982 schreef:
Zusje van Bert schreef:Ja daar zit jij natuurlijk mee, die opvang. Uitzendbureau geprobeerd?
ik sta bij 2 ingeschreven, maar daar hoor je nooit iets van ( informeer zelf regelmatig maar zonder resultaat ), en eigenlijk wil ik ook niet via een uitzendbureau werken als ik heel eerlijk ben

Het ene uitzendbureau belt je plat en van het andere hoor je nooit iets. Ik ken het Mad
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:26

Kqip schreef:Misschien zijn er nog bungalowparken of campings in de buurt oid die schoonmakers zoeken of andere krachten?

Daar werk ik nu al, maar meer als die paar uur per week kan ik er niet werken helaas

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:32

1982Angel1982 schreef:
Kqip schreef:Misschien zijn er nog bungalowparken of campings in de buurt oid die schoonmakers zoeken of andere krachten?

Daar werk ik nu al, maar meer als die paar uur per week kan ik er niet werken helaas

Je maakt nu schoon begrijp ik. De zomer komt eraan, ik neem aan dat dat meer werk betekend. Vraag gewoon eens naar de mogelijkheden daar voor andere werkzaamheden.

Gast
Gast

Bericht  Kqip di 29 maa 2011 - 22:33

Hmm oke, nee is meestal alleen op maandag en vrijdag als er een wissel is natuurlijk. Of misschien nog overige gebouwen. Hmm wat is er verder nog...kantoorpanden, kinderdagveblijf, peuterspeelzaal? Misschien via werk.nl proberen? Of misschien kun je naar de opties van gastouder kijken? Zitten meestal wel opleidingseisen aan, maarja je kan het proberen
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:52

En zwart schoonmaken voor tijdelijk dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 3:01

Al geprobeerd om in de housekeeping te werken bij een hotel? Is om 9.15u beginnen tot een uur of 15.00u (ligt eraan hoe snel je werkt). Kan doordeweeks, en is het aantal uren dat je wil.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 1:16

Zusje van Bert schreef:Apart, ik word er juist mee doodgegooid terwijl ik om fulltime heb gevraagd. Nu denk ik dat ik me maar neer ga leggen bij parttime en dan daarnaast iets voor mezelf probeer te beginnen. Maar ik moet even kijken of ik dat ga redden. Heb je ook bouwmarkten al geprobeerd? Mss is dat nog wat.

Ruilen? Ik wou dat ik doodgegooid werd met functies voor 24 uur. In de randstad is natuurlijk ook makkelijker wat te vinden he... Al weet ik niet waar de TO woont.

Maar ik zou uitzendbureau's niet uitsluiten zoals ze nu wel doet. Beter iets dan niets Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 1:20

Inderdaad. Ik snap het negatieve imago nooit zo. Ik heb de meeste banen via hun gehad. Soms jarenlang als uitzendkracht... Maar wel jarenlang! Buiten dat zoeken ze soms ook gewoon een vast iemand maar is dit hun manier van aftasten. Ik had ook tijdelijk werk waar ik nu zit, tm eind januari... Ik zit er nu nog Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 1:26

Zusje van Bert schreef:Inderdaad. Ik snap het negatieve imago nooit zo. Ik heb de meeste banen via hun gehad. Soms jarenlang als uitzendkracht... Maar wel jarenlang! Buiten dat zoeken ze soms ook gewoon een vast iemand maar is dit hun manier van aftasten. Ik had ook tijdelijk werk waar ik nu zit, tm eind januari... Ik zit er nu nog Wink.

Ja, ik ook, niks mis mee! Ik heb ook een keer via een uitzendbureau een contract bij het bedrijf zelf kunnen bemachtigen smile

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 6 apr 2011 - 19:50

Isabella schreef:Al geprobeerd om in de housekeeping te werken bij een hotel? Is om 9.15u beginnen tot een uur of 15.00u (ligt eraan hoe snel je werkt). Kan doordeweeks, en is het aantal uren dat je wil.

Die uren zijn echt niet overal zo! Verkijk je daar niet op, in het hotel waar wij wonen is housekeeping vaak om 6 uur al aanwezig, zodra een gast uitcheckt dan worden die kamers meteen schoongemaakt. Dit omdat er ook gasten zijn die alleen overdag een kamer huren, of graag vroeger hun kamer in willen, maar ook omdat het restaurant al open is voor het ontbijt en als er daar iets omgaat of iets dergelijks dan moet iemand dat ook opruimen! Ook is er altijd iemand van housekeeping aanwezig tot 22.00 uur 's avonds.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 20:40

in de housekeeping bij een hotel heb ik ook gewerkt, maar dat was erg wisselend wat uren betreft, ik kon er geen vaste dagen werken en de ene keer was ik na 2 uur werken klaar en de andere keer pas na 6 uur werken, ik wil gewoon echt vaste uren hebben.

En de reden dat ik niet meer via uitzendbureau wil is dat ik al vaker via een uitzendbureau heb gewerkt en al meerdere keren heb gehad dat ik bijvoorbeeld voor 6 maanden ergens was aangenomen ik na 2 maanden te horen kreeg dat er geen werk meer was. Ik wil gewoon zekerheid hebben

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: